Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Šéf Take-Two: Konkurence své značky pálí jejich každoročním vydáváním

  10:38aktualizováno  10:38

Ačkoliv by vydavatel Grand Theft Auto se svými hrami mohl využít dvanáctiměsíční cyklus pro vydávání nových titulů, nepovažuje to za dobrou strategii. „Hádám, že bychom podle teoretické matematiky při ročním vydávání her mohli být v lepší situaci,“ prohlásil Strauss Zelnick, ředitel Take-Two Interactive.

Zelnick však věří, že výhodou Take-Two je stálost jejích značek. „Jsou zbožňované a permanentní. Zatímco naše konkurence své série pálí. A pak musí vytvářet nové, což je neuvěřitelně těžký úkol.“ Jedinou výjimku tak pro Take-Two představují sportovní hry.

Zelnicka citoval server Gamespot.

Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto V

Autor:



Nejčtenější

Hardcore hra na přežití simuluje pocení, růst svalů i vypadané zuby

SCUM

Online hra SCUM se snaží o maximální realismus. Budete se muset starat i o takové detaily, jakými jsou pocení, množství...

VR Kanojo je zatím nejambicióznější porno hra pro virtuální realitu

VR Kanojo

O spojení virtuální reality a pornografie už se mluví dlouho. Bude japonská podivnost VR Kanojo znamenat průlom, nebo...



Nikdo ji ještě nehrál, ale už autorům vynáší 100 tisíc dolarů měsíčně

Phoenix Point

Chystaná tahová strategie Phoenix Point útočí na nostalgické vzpomínky hráčů legendárního X-COMu. Ti tak zaplavují její...

Grafická revoluce, nebo zbytečný přepych? Jaké je dnes hraní ve 4K

Final Fantasy XV, Ansel težim

Rozlišení 4K nabízí čtyřnásobný počet detailů oproti dnes běžně rozšířenému FullHD. Jenže abyste v něm vůbec dokázali...

Turnaj o milion dolarů ovlivnil odpojený ovladač

Odpojený ovladač ovlivnil turnaj o milion dolarů

Profesionálnímu hráči hry Halo 5 se odpojil xboxový ovladač v ten nejnevhodnější okamžik. Jeho tým ztratil vedení a...



Najdete na iDNES.cz