Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Šéf World of Tanks: Byli jsme arogantní, museli jsme změnit přístup

  15:18aktualizováno  15:18
Požadovat od všech týmů, aby kopírovaly World of Tanks, prý byla chyba. Zpětně to tak vnímá Victor Kislyj, zakladatel společnosti Wargaming. Věří však, že se firma z chyb poučila a směrem k budoucnosti vykročila tou správnou nohou.

World of Tanks (Xbox One) | foto: Wargaming

„Zhruba před třemi lety jsme byli trochu arogantní,“ řekl Kislyj pro server Polygon. „Mysleli jsme si, že víme vše o tom, co naši hráči potřebují, aniž bychom s nimi o tom hovořili. Skončilo to jako... neřekl bych katastrofa, ale v jednu chvíli jsme narazili na zeď.“

Problém před dvěma lety představovala aktualizace 10. 0 nazvaná Rubicon zahrnující značně kritizovaný herní režim Rampage. World of Tanks aktualizaci nakonec raději odstranilo a záplatovalo starší verzi hry.

„V tomto případě jsme přeskupili kompletně celý world of Tanks tým. Do té doby to byl téměř výhradně běloruský tým s centrálou v Minsku. Nikdo neovládal angličtinu a došlo nám, že starý tým pravděpodobně má své limity. Najal jsem proto nové lidi,“ vysvětluje Kislyj.

Z Wargamingu se tak stala firma mezinárodnějšího rázu. Společnost od té doby také více naslouchá komunitě a Kislyj věří, že se hráčům více přizpůsobují.

„Každý den hraju pod svým jménem. Mám díky tomu přehled o situaci. Hraju hodinu a přijde mi dvacet zpráv. Před rokem, nebo dvěma, to byly především nadávky a stížnosti. Teď jsou to převážně poděkování.“ konstatuje Kislyj.

Součástí interních změn byl i způsob, jakým se Kislyj staví k dalším projektům společnosti. Například World of Warship během šesti měsíců až roku přišlo o řadu hráčů. Kislyj k tomu říká: „Ty týmy jsem příliš tlačil do toho, aby kopírovaly World of Tanks.“

Zpětně to označuje za chybu a tvrdí, že dnes vývojářům ponechává svobodu. „Co vytvoří? Netuším. Je to na nich,“ řekl Kislyj.

A co World of Tanks? Hru letos čeká modernizace grafiky s předběžným datem vydání v srpnu.

Autor:


Nejčtenější

Cyberpunk 2077 je přesně tak dobrý, jak jsme tajně doufali. První dojmy

Cyberpunk 2077

Poté, co v únoru vyšel Kingdom Come, už mezi českými hráči není očekávanějšího titulu než chystaný Cyberpunk 2077. A my...

Pět největších zklamání z herního svátku E3 2018

Command and Conquer: Rivals

V sobotu jsme rozebrali největší překvapení z herního svátku E3 2018, dnes se podíváme na ta největší zklamání.



Pět největších překvapení z herního svátku E3 2018

Cyberpunk 2077

Herní svátek E3 je sice za námi, my však zdaleka nekončíme. Před dalšími prvními dojmy z hraní očekávaných her, které...

Ve Fortnite se omylem objevil hákový kříž, vývojáři okamžitě zareagovali

Fortnite

Pokud hráči nejpopulárnější hry současnosti Fortnite přesně za sebou provedou několik specifických kroků, vytvoří na...

Kam kráčí herní průmysl? Letošní E3 naznačila nové trendy

E3 2018

Každoroční herní šílenství s názvem E3 už oficiálně skončilo a před námi jsou teď naopak dva měsíce relativního klidu....

Další z rubriky

NHL 19 opět nevyjde na PC, nebude mít nový engine ani příběhový mód

NHL 19

Během ceremoniálů předávání cen nejlepším hráčům loňského ročníku NHL byl oznámeni i nový díl nejpopulárnější hokejové...

Že už jsou zombie okoukané? To jste neviděli Dying Light 2. První dojmy

Dying Light 2

Jedna z vůbec nejlepších zombie her všech dob dostane pokračování. Výborně provedená akční část má být nově podpořena i...

Forza je nejlepší exkluzivitou od Microsoftu, Horizon 4 to potvrzuje

Forza Horizon 4

Fantastická grafika, proměnlivé počasí i roční období, prakticky nekonečná zásoba vozů, obrovský otevřený svět i skvělé...



Najdete na iDNES.cz