Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Šéf World of Tanks: Byli jsme arogantní, museli jsme změnit přístup

  15:18aktualizováno  15:18
Požadovat od všech týmů, aby kopírovaly World of Tanks, prý byla chyba. Zpětně to tak vnímá Victor Kislyj, zakladatel společnosti Wargaming. Věří však, že se firma z chyb poučila a směrem k budoucnosti vykročila tou správnou nohou.

World of Tanks (Xbox One) | foto: Wargaming

„Zhruba před třemi lety jsme byli trochu arogantní,“ řekl Kislyj pro server Polygon. „Mysleli jsme si, že víme vše o tom, co naši hráči potřebují, aniž bychom s nimi o tom hovořili. Skončilo to jako... neřekl bych katastrofa, ale v jednu chvíli jsme narazili na zeď.“

Problém před dvěma lety představovala aktualizace 10. 0 nazvaná Rubicon zahrnující značně kritizovaný herní režim Rampage. World of Tanks aktualizaci nakonec raději odstranilo a záplatovalo starší verzi hry.

„V tomto případě jsme přeskupili kompletně celý world of Tanks tým. Do té doby to byl téměř výhradně běloruský tým s centrálou v Minsku. Nikdo neovládal angličtinu a došlo nám, že starý tým pravděpodobně má své limity. Najal jsem proto nové lidi,“ vysvětluje Kislyj.

Z Wargamingu se tak stala firma mezinárodnějšího rázu. Společnost od té doby také více naslouchá komunitě a Kislyj věří, že se hráčům více přizpůsobují.

„Každý den hraju pod svým jménem. Mám díky tomu přehled o situaci. Hraju hodinu a přijde mi dvacet zpráv. Před rokem, nebo dvěma, to byly především nadávky a stížnosti. Teď jsou to převážně poděkování.“ konstatuje Kislyj.

Součástí interních změn byl i způsob, jakým se Kislyj staví k dalším projektům společnosti. Například World of Warship během šesti měsíců až roku přišlo o řadu hráčů. Kislyj k tomu říká: „Ty týmy jsem příliš tlačil do toho, aby kopírovaly World of Tanks.“

Zpětně to označuje za chybu a tvrdí, že dnes vývojářům ponechává svobodu. „Co vytvoří? Netuším. Je to na nich,“ řekl Kislyj.

A co World of Tanks? Hru letos čeká modernizace grafiky s předběžným datem vydání v srpnu.

Autor:



Nejčtenější

Populární youtuber TotalBiscuit zemřel, bylo mu pouhých 33 let

TotalBiscuit

Po dlouhém boji s rakovinou včera zemřel John Peter Bain, známý počítačovým hráčům pod svými přezdívkami TotalBiscuit a...

RECENZE: Více her jako Detroit a lidé přestanou chodit do kina

Detroit: Become Human

Detroit: Become Human je jako drahý hollywoodský blockbuster, jehož děj můžete sami ovlivňovat. Pokud dokážete občas...



V Německu poprvé po 20 letech povolili hru s hákovým křížem

Wolfenstein - cenzura

Satirická hra Bundesfighter II Turbo se stala prvním titulem od roku 1998, ve kterém bylo povoleno zobrazit hákový kříž.

Autoři českého Kingdom Come poodhalili plány do budoucnosti

Pokud čekáte na jednoznačnou radu ve stylu "je to pecka, běžte si to okamžitě...

Kingdom Come: Deliverance se v průběhu příštích 12 měsíců rozroste o čtyři příběhová rozšíření. Nejspíše si tak...

Sony: PlayStation 4 vstupuje do konečné fáze svého cyklu

Kompletní nabídka PlayStation

PlayStation 4 vyšel v listopadu 2013 a v současné generaci je to s prodeji 76,1 milionu celosvětově nejúspěšnější...

Další z rubriky

Battlefield se vrací do 2. světové války, nabídne i příběhovou kampaň

Battlefield 5

Žádné veliké překvapení se nekoná, kromě změny časového zasazení vypadá letošní Battlefield téměř stejně jako minule.

Legendární Unreal slaví 20. narozeniny a je dočasně zdarma

Unreal Gold

Když v roce 1998 Unreal vyšel, způsobil v počítačových hrách menší revoluci. Od té doby sice grafika několikanásobně...

Fortnite chce být esportem, na cenách pro hráče rozdá dvě miliardy korun

Fortnite

Autoři Fortnite by chtěli jeho nesmírnou popularitu využít i ve světě esportu. Podaří se jim proniknout mezi léta...



Najdete na iDNES.cz