Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Šéf World of Tanks: Byli jsme arogantní, museli jsme změnit přístup

  15:18aktualizováno  15:18
Požadovat od všech týmů, aby kopírovaly World of Tanks, prý byla chyba. Zpětně to tak vnímá Victor Kislyj, zakladatel společnosti Wargaming. Věří však, že se firma z chyb poučila a směrem k budoucnosti vykročila tou správnou nohou.

World of Tanks (Xbox One) | foto: Wargaming

„Zhruba před třemi lety jsme byli trochu arogantní,“ řekl Kislyj pro server Polygon. „Mysleli jsme si, že víme vše o tom, co naši hráči potřebují, aniž bychom s nimi o tom hovořili. Skončilo to jako... neřekl bych katastrofa, ale v jednu chvíli jsme narazili na zeď.“

Problém před dvěma lety představovala aktualizace 10. 0 nazvaná Rubicon zahrnující značně kritizovaný herní režim Rampage. World of Tanks aktualizaci nakonec raději odstranilo a záplatovalo starší verzi hry.

„V tomto případě jsme přeskupili kompletně celý world of Tanks tým. Do té doby to byl téměř výhradně běloruský tým s centrálou v Minsku. Nikdo neovládal angličtinu a došlo nám, že starý tým pravděpodobně má své limity. Najal jsem proto nové lidi,“ vysvětluje Kislyj.

Z Wargamingu se tak stala firma mezinárodnějšího rázu. Společnost od té doby také více naslouchá komunitě a Kislyj věří, že se hráčům více přizpůsobují.

„Každý den hraju pod svým jménem. Mám díky tomu přehled o situaci. Hraju hodinu a přijde mi dvacet zpráv. Před rokem, nebo dvěma, to byly především nadávky a stížnosti. Teď jsou to převážně poděkování.“ konstatuje Kislyj.

Součástí interních změn byl i způsob, jakým se Kislyj staví k dalším projektům společnosti. Například World of Warship během šesti měsíců až roku přišlo o řadu hráčů. Kislyj k tomu říká: „Ty týmy jsem příliš tlačil do toho, aby kopírovaly World of Tanks.“

Zpětně to označuje za chybu a tvrdí, že dnes vývojářům ponechává svobodu. „Co vytvoří? Netuším. Je to na nich,“ řekl Kislyj.

A co World of Tanks? Hru letos čeká modernizace grafiky s předběžným datem vydání v srpnu.

Autor:


Nejčtenější

Žádný milovník vláčků by si neměl nechat ujít český projekt Mashinky

Mashinky

V českých luzích a hájích se kutí mnoho zajímavých projektů. Jedním z těch nejsledovanějších jsou cenami ověnčené...

Umělá inteligence od Elona Muska už teď poráží profesionály ve hře Dota 2

Organizace OpenAI slaví s vývojem umělé inteligence spoustu úspěchů.

Vývojáři projektu OpenAI, u jehož zrodu stál vizionář Elon Musk, představili umělou inteligenci, která je schopná...



Speedrunner dohrál nejtěžší hru loňského roku za 50 minut

Cuphead

Pouhých 50 minut stačilo hráči s přezdívkou TheMexicanRunner k tomu, aby pokořil neskutečně obtížnou skákačku Cuphead....

RECENZE: Erotický horor Lust for Darkness neděsí ani nevzrušuje

Lust for Darkness

Nezávislá polská hra slibovala kombinaci erotiky a hororu. Krve i nahých lidí je tu sice přehršel, ale přesto je...

KOMENTÁŘ: Lezou vám krkem hry pro každého? Nejste sami, ale máte smůlu

Far Cry 5

Při pohledu na herní průmysl vynikne jeden zajímavý rozpor. Velcí vydavatelé se snaží hráčům zprostředkovat herní...

Další z rubriky

Saúdská Arábie zakázala desítky videoher, neunikl ani třetí Zaklínač

Zaklínač 3: Divoký hon

Saúdská Arábie zakázala sedmačtyřicet videoher v reakci na sebevraždu dvou dětí. Důvodem je podezření, že sebou nechaly...

Noví majitelé práv na značku Commandos slibují pokračování i remastery

Commandos

Legendární značka Commandos se vrátí. Bohužel však ještě nevíme kdy a v jaké podobě.

Dva roky po vydání bude No Man’s Sky takový, jaký měl být od začátku

No Man’s Sky Next

Do No Man’s Sky přibude opravdový multiplayer, možnost ovládat hru z pohledu třetí osoby, ovladatelné křižníky i ve...

RODIČE ZNAJÍ: Takhle reálně vypadá rodinná dovolená!
RODIČE ZNAJÍ: Takhle reálně vypadá rodinná dovolená!

Z reklamního letáku cestovní společnosti se směje manželský pár sedící na úhledném plážovém lehátku. Před ním si společně hrají děti. A teď zpátky do reality, takhle rodinná dovolená většinou nevypadá.



Najdete na iDNES.cz