Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Severance: Blade of Darkness - 3. část

  12:00aktualizováno  27. října 7:06
Dnes vám přinášíme třetí, závěrečnou část kompletního návodu na unikátní akční hru Severance: Blade of Darkness. Fantasy prostředí, temná atmosféra a výtečné vizuální zpracování oslovilo obrovské množství hráčů, kterým tento návod dozajista pomůže překonat všechny obtíže, na něž při hraní narazili.

TEMPLE  OF  AL  FARUM
Severance: Blade of Darkness Začínáte ve hrobce písečného města. Vyjděte ven, dejte se doleva, projděte skálou a dojděte až k městu, do kterého jediným vchodem vejděte. Na prvním rozcestí se dejte doleva nebo doprava, čímž se dostanete k chrámu se zeleným kamenem před jeho vchodem. Dejte se cestou nalevo, na rozcestí zahněte doprava (přeskočte díru s vodou), na dalším rozcestí vejděte do místnosti nalevo, sejděte po schodech dolů a seberte chléb a "Válečnou sekeru". Vyjděte až nahoru a v místnosti naproti seberte 500 lahvičku a toulec šípů. Vraťte se zpět dolů na rozcestí, jděte rovně a na konci vejděte do místnosti nalevo, ve které seberte u ohně "Empty Bottle" (láhev), vyjděte po schodech nahoru, vylezte na stěnu před vámi a dírou v zemi seskočte do místnosti dole. Ze země seberte 500 lahvičku, pákou si otevřete mříž, dejte se doleva a v první uličce nalevo uvidíte zlomený sloup, u kterého se rozeběhněte a z levého rohu země přeskočte přes díru s vodou k mříži nalevo. Vejděte do místnosti se sloupy a Golemem. Po jeho zničení  probourejte boční zeď napravo od vchodu a vejděte do místnosti, v níž lukem opět sestřelte kámen s kresbou další Runy a sejděte po schodech dolů. Zde přeskákejte pouze po kamenech s kresbami Run a na konci seberte další Runu. Pákou otevřete tajný vchod, kterým se dostanete do předešlé místnosti. Přes místnost s bývalým Golemem vyjděte ven (pákami si otevřete obě mříže), dejte se doprava, na konci chodby seberte louč, vraťte se před chrám a sebranou louč jděte zapálit do místnosti před vámi napravo. Opět se vraťte před chrám, dejte se cestou nalevo a u zeleného kamene zapalte oltář hořící loučí. Znovu se vraťte před chrám, jděte do místnosti před vámi nalevo a v "bazénku" s vodou naplňte láhev (Empty Bottle; pro naplnění ji musíte mít označenou v inventáři - standardně "C"). U chrámu se dejte cestou napravo a do oltáře (se zeleným kamenem u něj) vylijte vodu z láhve (opět ji musíte mít označenou v inventáři). U chrámu vyjděte po schodech nahoru do místnosti, ve které zabijte rytíře, od nějž poté získáte klíč, kterým odemkněte mříž v téže místnosti. Vejděte, jděte rovně, na konci chodby seberte za rohem 1000 lahvičku, vyjděte po schodech nahoru, na konci sejděte nalevo po schodech dolů a pákou otevřete dveře. Vejděte do místnosti naproti a dírou v zemi seskočte na kámen s klíčem v místnosti pod vámi. Po jeho sebrání musíte po delší době zabít dalšího Golema. Tímto se vám před chrámem vysune jakási plošina, do které musíte zasadit hůl, kterou však ještě nemáte - jděte tedy k chrámu, opět vyjděte po schodech nahoru (místnost napravo - tam, kde jste odemykali mříž), projděte odemčenou mříží, zahněte doleva a na konci chodby odemkněte dveře nalevo. Sejděte po schodech dolů, nalevo seberte louč, zapalte si ji, projděte místností, na jejíž konci opět sejděte po schodech dolů, čímž se dostanete do hrobky. Hned za rohem zapalte louč na pravé stěně (takto si zapalte všechny louče na stěnách - přeci jenom za světla toho vidíte víc), zahněte doprava, na konci opět doprava, nalevo po schodech dolů, doprava a na konci opět sejděte nalevo po schodech dolů. Tímto se dostanete do místnosti, ve které zatlačte kámen do stěny (je nalevo od vchodu), čímž se vám odkryjí schody, po kterých sejděte dolů a seberte zde hledanou hůl. Touž cestou se vraťte před chrám a hůl zasuňte do plošiny před ním. Vejděte dovnitř. Uprostřed místnosti zatlačte kámen do země, čímž zelené drahokamy udělají jakýsi paprsek a tím vám otevřou dveře. Dejte se po schodech nahoru (napravo od otevřených dveří) a v protější místnosti seberte z kamene zelený drahokam. Vraťte se zpět dolů a drahokam zasuňte do výklenku napravo - tímto se vám otevřou další dveře. Sejděte po schodech dolů, ve vodě seberte napravo od sloupu 1000 lahvičku (je tam i zbraň se štítem, ale v tuto chvíli byste měli mít lepší) a na druhé straně místnosti zabijte postupně celkem čtyři kostry, které se začnou objevovat z ohně. Poté se na místě, kde jste sebrali 1000 lahvičku (nebo zbraně), vypustí voda a kousek od ohně, z kterého se objevovaly kostry, se udělá díra v zemi, do které skočte. Přede dveřmi seberte klíč z jantarového drahokamu (1/4) a vstupte do dveří, které se otevřely (pod životy se vám zobrazí čtyři značky, které představují čtyři klíče stejného druhu - jantarový, který jste právě sebrali, je první z nich). Ve skále s vodou se dejte doprava a po pár metrech na levé straně vylezte po kamenech nahoru. Přeskočte na protější stranu, čímž se projitím skály dostanete do velké místnosti s dveřmi naproti a dvěma Golemy, po jejichž zničení vás čeká další level...
Čistím systém. Nahrávám.

FORGE  OF  XSHATHRA
Severance: Blade of Darkness Vejděte do chrámu před vámi a na konci seskočte dolů. Pákou napravo si otevřete mříž, přejděte přes most, pod nímž je láva, a po točitých schodech sejděte o patro níže k páce na sloupu (tou si můžete přivolat výtah, ale nikam se nedostanete). Přeskočte díru v mostě, na konci místnosti přeskočte díru s lávou a na stěně zatlačte nejprve pravý a poté levý kámen do ní, čímž se vám otevřou v téže místnosti dveře napravo. Za otevřenými dveřmi přejděte přes most, vyjděte o patro výš, opět přejděte přes most a dejte se doleva ke koruně ležící na kameni. Zde se však propadnete do chodby pod vámi, na jejíž konci přehoďte páku, která součastně začne napouštět lávu k vám a vysunovat sloup ze země kousek za vámi - rychle tedy k němu doběhněte a vylezte na něj, čímž se dostanete na konec místnosti s korunou na kameni. Seberte korunu, jděte na římsu za sloupy napravo a přeskočte z ní na most, po kterém jste přišli. Tímto se vrátíte zpět k točitému schodišti, po kterém opět vyjděte o patro výše, přeskočte zbořený most a v zadní části místnosti seberte "Ohnivý meč". Vraťte se zpět na schodiště a vyjděte do posledního patra, kde vyjděte po schodech nahoru do místnosti se zamčenou mříží, pro jejíž otevření však ještě nemáte tolik potřebný klíč, a proto se dejte po schodech nahoru a seskočte do zakrvácené místnosti pod vámi, kde zabijte rytíře s hledaným klíčem a dalšího z mnoha bossů, u kterého opět platí, že nejlepší obranou je útok a vyhýbaní se jeho ranám. V zadní části této místnosti ještě najdete "Těžkou naginatu", což je pro amazonku jedna z nejsilnějších zbraní vůbec. Vraťte se zpět k zamčené mříži a získaným klíčem si ji odemkněte. Přejděte přes most, po zkrvavených točitých schodech sejděte do prvního patra a přes další most vejděte do velké místnosti naproti. Sejděte dolů (tedy doprava; ohňům se vyhnete tak, že budete běhat/chodit úplně u zdi), přeskočte díru a poté zabijte rytíře, jenž má u sebe cestu k "Velkému ohnivému meči" v podobě klíče - tento boj není zas až tak lehký, jednak rytíř s klíčem není sám a jednak máte docela malý prostor na boj, ještě má u sebe lahvičku se životy a je odolný proti ohni, takže lákat ho před hlavy chrlící oheň je zcela zbytečné... 
Cesta k "Velkému ohnivému meči" (tato zbraň není vhodná pro amazonku, takže pokud hrajete za ni, ani tam nechoďte): Vraťte se zpět na točité schody, sejděte dolů, klíčem si odemkněte mříž, v chodbě seskočte ke kostrám nalevo (pokud nemáte luk a šípy, vezměte si je), jděte dál (cestou pozor na naprasklou zem, která se propadá), za druhým prasklým místem v zemi se otočte směrem k zavřeným dveřím dole u lávy a pomocí luku je otevřete, trefením se do vystouplého kamene ve zdi nad nimi. Jděte dolů, vejděte do otevřených dveří a zde již najdete slibovaný "Velký ohnivý meč". Poté se stejnou cestou vraťte do místnosti, ve které jste zabili rytíře s klíčem (před točitým schodištěm si však dejte pozor na díru od mostu, který mezitím spadl, a pokračujte dál podle návodu...) 
... Jděte dál dolů, přeskočte přes lávu do místnosti nalevo, přehoďte páku na stěně a skočte do otevřeného vchodu. Zde zabijte dalšího rytíře s klíčem - je tu také další boss, ale toho si všímat nemusíte, prostě stačí, když zabijete strážného s klíčem, rychle vyběhnete po schodech nahoru do místnosti s výtahem a sjedete dolů. Od výtahu se dejte k místnosti nalevo, od níž jste právě získali klíč, a seberte zde především "rytířovo těžké brnění". Jděte na druhý konec chodby (směrem k výtahu), kde přeskákejte do místnosti naproti po kamenech v lávě. Zde zabijte dvě monstra, která už dobře znáte. Poté se vám otevře tajná chodba, v níž rozbijte velké džbány v pravém rohu, za nimiž pokračuje chodba dál a dojděte k dalšímu z mnoha točitých schodišť v tomto levelu, po kterém vyjděte až nahoru. Přes díru v mostě přeskočte a dostanete se na další (dlouhý) most s hořící kostrou. Dojděte na konec mostu, v kulaté místnosti vejděte do vchodu nalevo, na konci opět vyjděte po schodech nahoru a přejděte přes most (pozor na díru) k dalšímu schodišti naproti. Sejděte po něm dolů a zde dojděte po dalším mostě k rytíři, který má klíč. Dojděte k zamčeným dveřím na konci mostu (opět pozor na díru) a klíčem od rytíře si je odemkněte. Na mostě zabijte tři rytíře, po nichž se otevřou dveře dál. Projděte místností, čímž se dostanete ven - nyní vás čeká další z mnoha bojů, ve kterém se střetnete se dvěma potvorami, které už znáte a jejich zabití není nic těžkého, ale i přesto si dávejte pozor na oheň z jejich tlam. Po jejich zdolání si můžete vzít z kamene nalevo od východu, kterým jste přišli, "Ohnivou sekeru"; jděte do "místnosti" naproti schodům a zabijte zde lávového Golema, což je již poslední boss tohoto levelu - ani toto zabití by vám nemělo činit větší problémy, jelikož je to klasický Golem s méně životy než kdykoli před tím a navíc jeho pomalé pohyby jsou vaším plusem. Jak bude mrtvý, získáte další předmět (2/4) do sbírky pod ukazatelem životů.     
Čistím systém. Nahrávám.

THE  TEMPLE  OF  IANNA
Severance: Blade of Darkness Vyjděte ven, vyjděte po schodech nahoru, na rozcestí se dejte doleva nebo doprava a venku přímo naproti vám zatlačte dva bílé kameny do zdi, čímž si otevřete dveře ke Golemovi, kterého zabijte, a vchodem napravo vejděte do místnosti se sloupy - ve výklenku nalevo najdete 1000 lahvičku. Rozbijte stěnu s kresbou tváře, seskočte na obrovský kámen dole a zatlačte zde další kámen do zdi, čímž se vám otevřou dva vchody. Seskočte dolů do místnosti a po zbořeném sloupu vylezte k prvnímu otevřenému vchodu napravo. Projděte jím a jděte do místnosti nalevo, ve které v animaci odevzdáte jantarový drahokam (předmět pod zdravím 1/4). Vraťte se ke vchodu předchozí místnosti a vejděte do nově otevřeného vchodu naproti. Nalevo na schodech seberte luk a trefte s ním lebku s červenýma očima nad schody (musí vybuchnout) a poté vyjděte po schodech nahoru a položte zde další předmět (2/4). Jděte nalevo po schodech dolů, jděte dál a naproti projděte probouranou zdí. Jděte doprava a v místnosti vepředu prolezte oknem přímo do vody. Dejte se doprava, na konci před dalším kamenem zatlačte dva bílé kameny do zdi, čímž se vám začne spojovat most, ke kterému musíte doběhnout, ale tato akce je časově omezena, pročež se rychle otočte, nalevo vylezte po stěně nahoru, cestou nezahýbejte nikam doleva a na konci seskočte dolů ke spojenému mostu, za nímž v animaci použijte další předmět (3/4). Poté projděte rozbouranou stěnou naproti a na konci vchodem napravo vyjděte ven. Naproti vyjděte po schodech nahoru, projděte místnosti se sloupy, sejděte po schodech dolů a dírou ve zdi prolezte do již známé místnosti. Sejděte po schodech dolů a seberte elixír síly spolu s náramkem. Vraťte se zpět do předešlé místnosti a vylezte po zbořeném sloupu nahoru. Jděte doprava, po schodech nahoru, znovu přes okno a naproti opět projděte místností se sloupy, dejte  se doleva po schodech nahoru. Ve vchodu nalevo několika seky shoďte trám a poté v pravém vchodu přes nášlapnou plošinu vejděte do nově otevřené místnosti před vámi, ve které použijete poslední předmět (4/4). Jděte zpět, sejděte po schodech dolů, projděte nově otevřeným vchodem naproti a uprostřed seskočte do díry v zemi. Vyjděte po schodech nahoru a východem nalevo vyjděte ven. V místnosti se slony jděte za ně, seskočte dolů, ve vodě jděte doprava a do zdi zatlačte dva kameny. Vylezte po zdi nahoru, otočte se a přejděte přes most. Na rozcestí se dejte rovně (potvory  můžete nalákat do vchodu zpět, kterým se neprotáhnou), jděte naproti do jeskyně, na konci seskočte do vody, přelezte zeď, přelezte další zeď, za Golemem přelezte další a na rozcestí zahněte doleva. Zde zabijte již známého strážce, který vám však opět zmizí, aby vás později opět mohl přepadnout. Poté projděte nově otevřenou branou.  

  • Vracíte-li se zpět do některých kol, abyste našli runy, které jste předtím přehlédli, musíte poté znovu sem do „Temple of Ianna“ k oltáři, kde jste meč vyzdvihli, abyste získali opravdový „Iannin meč“ a mohli tak používat opravdu silná komba (tento skvostný meč lze také použít jako bumerang, hodíte ho na cíl a on se vám opět objeví v ruce)
  • Pokud meč nebudete mít nabitý, bude nadcházející kolo pro vás poslední a opravdového konce se tak nedočkáte!
    Čistím systém. Nahrávám.

    TOWER  OF  DAL  GURAK
    Severance: Blade of Darkness Projděte jeskyní a na rozcestí před lávou zahněte: doleva = Projděte jeskyní, po zabití dvou skřetů se vám otevřou dveře, kterými vstupte do místnosti (půjdete-li cestou dále, po chvilce se pod vámi propadne zem - tudy cesta nevede). Vyjděte po točitých schodech až úplně nahoru, kde v další části po zabití dvou goril seberte napravo venku, u kostí za kamenem 1000 lahvičku. Nalevo vyjděte po schodech až k páce u strážného, páku přehoďte a otevřou se vám velké dveře hned u ní. Jděte na protější stranu, kde zahněte doleva, jděte až ke schodům, po kterých vyjděte, dveře, kterými dále projdete, se za vámi zavřou a vy po chvilce projděte napravo otvírajícími se dveřmi rovnou ke Golemovi); doprava = Přeskočte propast s lávou a seskočte do vchodu od jeskyně. Jděte nalevo od poškozeného mostu a přeskákejte přes kameny v kyselině až k zídce, po které vylezte. Vyjděte po schodech nahoru až ven, kde po zabití jedno ze strážných získáte klíč. Jděte podél skály do další jeskyně, projděte poškozenou mříží do další jeskyně a na konci po pravé straně vylezte po kamenech nahoru. Vzadu přehoďte páku, projděte dveřmi a v místnosti zabijte nepřátele, kteří se na vás vyhrnou ze dveří napravo. Po jejich zabití zneškodněte Golema ve vedlejší místnosti, čímž se vám otevřou dveře naproti dveřím, kterými jste vešli do místnosti. V krabici seberte 150 lahvičku, vyjděte ven a vyjděte po schodech nahoru. Naproti vyjděte po schůdkách (pozor na zákeřného lučištníka nahoře) a dejte se doprava. Přes místnost se dvěma stoly, z nichž na jednom najdete maso, se dostaňte až k již známé větší obludě, kterou zabíjet nemusíte, stačí, když si stoupnete na plošinku ve výklenku a přehodíte tam páku na stěně, čímž vyjedete nahoru. Pod schody nalevo seberte 500 lahvičku a "Armory". Klíčem, který již máte, si odemkněte mříž na konci chodby nalevo. Zde najdete brnění pro všechny postavy a pro amazonku "Krvavý meč" spolu s "Kopím démona" pro amazonku, což je nejsilnější zbraň (pro amazonku) vůbec. Vraťte se zpět ke schodům, pod nimiž jste sebrali 500 lahvičku a vyjděte nahoru. V místnosti napravo zabijte dva plechové Golemy a poté se dejte nově otevřenými dveřmi. Zahněte doprava, vyjděte po schodech nahoru a v chodbě napravo postupně pozabíjejte v klikaté uličce všechny hořící kostry. Až dojdete na konec uličky, vylezte zídku a pokračujte do další místnosti opět s hořícími kostrami. Až je všechny rozsekáte na cucky (nebo spíš na kůstky), místnost se rozjasní a vy vylezte po pravé straně na plošinu, ze které přeskočte na (plošinu za vámi, kde leží koruna) plošinu před vámi s východem. Uličkou pokračujte vpřed, vyjděte po schodech nahoru, zabijte dva mutanty, kteří se na vás vrhnou, a poté ještě lávového Golema, který se objeví po jejich zabití.  Po zdolání i Golema jděte do místnosti za ním a odtud přeskočte do vchodu napravo. Vyjděte po schodech, přejděte po lávce, přeskočte trhlinu a přejděte po další lávce až do místnosti s několika dalšími mutanty. Až je zdoláte, pokračujte do místnosti s lávou a plošinami ve zdech, po plošinách logicky vyskákejte až nahoru, u kostí před sebou na zemi uvidíte ležet vrchovatý elixír života a opodál u dalších kostí zase 500 lahvičku. Pokračujte dál tím, že vyjdete po schodech nahoru a cestou až na konec k výtahu, kterým vyjeďte. Zde máte svého protivníka, který na vás posílá svého hrozného bojovníka „Meskalamduga, Pána z Arcontesu, pohromu Urbaidu a zkázu Nippuru, Pána tisíce mrtvých“ (pokud vlastníte Iannin meč, stačí si jen od něj udržovat dostatečnou vzdálenost a používat první kombo; pokud ne, musíte ho dostat stylem boje tělo na tělo). Až lehne popelem, vyjeďte pomocí páky dalším výtahem. Zdá se, že váš úspěch Pana zloducha příliš nepotěšil a tak na vás povolává všechny zlé duchy v podobě několika kostlivců pohřbených pod zemí. Až zdoláte i tohle zlo, začíná boj s padouchem samotným (pokud máte Iannin meč, máte to opět poněkud jednoduší, stačí na něj vyslat jen pár komb; pokud ovšem meč nemáte, budete muset pobíhat ze strany na stranu a snažit se ho seknout, dokud se neteleportuje na opačnou stranu), až mu zničíte ochranný štít, vrhne se na vás se svým „bumerangovým a sečným“ útokem, z této pozice už snad nebude těžké ho dostat na kolena. Rytířovi se dá v teleportování zabránit tak, že si nasadíte na hlavu korunu, kterou jste našli kousek před ním - pak už jen stačí sekat a sekat a sekat...
    Čistím systém. Nahrávám.

    THE  ABYSS
    Severance: Blade of Darkness Jděte podél skal (půjdete-li na druhou stranu, po chvíli se před vámi propadne zem), projděte jeskyní a přejděte přes most rovnou do další jeskyně. Po cestě ke strážným přeskočte právě propadlý kus cesty, na rozcestí v místnosti s ohněm uprostřed se dejte doleva, z kamene u dvou Golemů seberte (Golden) klíč, po jehož sebrání Golemové obživnou, vrhnou se na vás, za vámi se zavřou dveře a otevřou se až poté, co oba kolosy zničíte. Jděte zpět do místnosti s ohněm, sejděte po schodech dolů přímo naproti a (dole je mříž a u ní obluda se sekáčkem - později se sem vrátíte s klíčem) pokračujte podél skály až do další jeskyně. Přeskočte propadající se zem, dále přes propast na druhou stranu k další z mnoha jeskyň. Přeskočte další nástrahu v podobě propadající se cesty, po vylezení po skále na levé straně se za vámi propadne celá místnost a nahoře musíte bezpodmínečně zahubit Temného rytíře, který u sebe vlastní (Guardian) klíč. A nyní se bud’ můžete vrátit tou samou cestou, jakou jste přišli, nebo napravo od rytíře seskočit ze skály dolů na cestu za propastí, čímž si značně ukrátíte cestu.  Každopádně důležité je se dostat k zavřené mříži, u které byla obluda se sekáčkem, a mříž klíčem od rytíře otevřít. Projděte místností připomínající ementál zevnitř, sejděte po schodech dolů a na rozcestí  jděte doprava, po schodech nahoru a zde po stranách v místnostech najdete spoustu, leč pro vás snad již zbytečných zbraní lepší kvality (nalevo od rozcestí je jen elixír síly, pokud potřebujete). Jděte na rozcestí a klíčem od Golemů otevřete mříž. Sejděte po několika schodech až úplně dolů a uprostřed seberte ze země (Vampire) klíč. Zabijte ohnivého Golema, který k vám po sebrání klíče skočí a po jeho bezvládném spadnutí na zem, po schodech nahoru vejděte do vchodu. Pokračujte po několika schodech až k velkým dveřím, na které použijte (Vampire) klíč. Místností projděte až dozadu, kde sejděte po schodech dolů a projděte několika samo odevírajícími a zase zavírajícími dveřmi. Nyní se objevujete nahoře na schodech, kde už jste předtím byli, ale s tím rozdílem, že nyní jsou tu nepřátelé. Znovu sejděte po schodech dolů a projděte dveřmi, vejděte do označeného kruhu okolo stojanu s plamenem uprostřed místnosti a jakmile tak učiníte, objeví se známá rudá příšera, kterou až zabijete, zpřístupní se vám cesta dále (vyjdete-li z kruhu, obluda opět zmizí a při příštím střetu má opět maximum životů). Jděte do zadní části místnosti a nyní sejděte po nově zpřístupněných schodech vedoucích k vzhledové růžové potvoře, po jejíž zabití se objeví další a hned dvě. Otevřeným vchodem projděte do další části, kde na vás půjde partička kostlivců a až zdoláte i ty, za odměnu na vás čekají dva velcí a těžcí rytíři. Projděte dalším otvírajícím se vchodem, po schodech sejděte dolů až na jakousi velkou plošinu ztělesňující výtah. Výtah pojede hodnou chvíli dolů a až se zastaví, objeví se před vámi jeden velký těžký rytíř, kterého zničte a z výtahu přeskočte na plošinu ke dvou světlům. Sejděte po schodech dolů k dalším rozsvěcejícím se ohňům na stojanech a po animaci zabijte vámi spatřenou, zatím nejmohutnější příšeru. Poté jděte za stále rozsvěcejícími se ohni ze stojanu, přejděte přes právě vysunutý most, projděte otvírající se branou a sejděte po schodech dolů ke stavbě s kamenným drakem. Projděte pod ním, vstupte vchodem vepředu do velké stavby a jděte rovně okolo objevujících se ohňů. A máme tu animaci, ve které uvidíte zrod příšery, která musí zaniknout vaším ostřím. Nebude to lehké, ale když se před paprsky a firebally ochráníte za sloupy či zdmi a zdoláte tak nakonec hlavního bosse celé téhle hry, osvobodíte tak tvora, který byl uvězněn v obludě. Poté se rozhodnete vrátit meč kam patří, a to do Iannina chrámu, kam se dostanou pouze vyvolení, kteří se rodí jednou za tisíc let. 
    Čistím systém. Nahrávám.

  • Autor:



    Nejčtenější

    Nejvtipnější chyby z českého hitu Kingdom Come: Deliverance

    Kingdom Come: Deliverance

    Kingdom Come je obrovská a propracovaná hra, ale její autory čeká ještě spousta práce při odlaďování mnoha chyb, které...

    RECENZE: Kingdom Come naučí svět milovat českou historii

    Kingdom Come: Deliverance

    Nejočekávanější česká hra poslední dekády nezklamala. Je to sice o dost náročnější záležitost, než na jaké jsme si v...



    Hrajete už Kingdom Come: Deliverance? Jak se vám zatím líbí?

    Kingdom Come: Deliverance

    Dnešní anketa je určena pro ty z vás, kteří už se ponořili do české hardcore hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance....

    Dosáhl maximální úrovně ve střílečce Call of Duty jen pomocí nožů

    Call of Duty

    Lidé se u počítačových her baví různými způsoby. Hráče s přezdívkou TheseKnivesOnly baví hrát střílečky bez toho, aby...

    Ubisoft cenzuruje nahé sochy ve výukovém módu Assassin’s Creed: Origins

    Cenzura v Assassin’s Creed: Origins

    Až příliš puritánsky se zachovali autoři hry Assassin’s Creed: Origins. V jinak historicky přesné hře totiž...

    Další z rubriky

    Ubisoft cenzuruje nahé sochy ve výukovém módu Assassin’s Creed: Origins

    Cenzura v Assassin’s Creed: Origins

    Až příliš puritánsky se zachovali autoři hry Assassin’s Creed: Origins. V jinak historicky přesné hře totiž...

    KOMENTÁŘ: Nejde jen o ty nervy. Dark Souls si užijí i strašpytlové

    Dark Souls

    Hry jako Dark Souls bývají často charakterizovány jako extrémně obtížné tituly, na které si troufnou jen ti...

    Zvláštní kombinace. Ve Final Fantasy XV bude ikonické brnění z Half-Lifu

    Half-Life v Final Fantasy XV

    V chystané PC verzi japonské RPG Final Fantasy XV se po herním světě budete moci procházet jako Gordon Freeman. Téměř.

    Akční letáky
    Akční letáky

    Všechny akční letáky na jednom místě!

    Najdete na iDNES.cz