Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nový Tomb Raider umožní nastavit obtížnost soubojů, hádanek a průzkumu

  12:11aktualizováno  12:11
Shadow of the Tomb Raider jde dál v nastavení obtížnosti. Kromě klasických stupňů Easy, Normal, Hard umožní dále přizpůsobit i kategorie týkající se hádanek, soubojů a průzkumu.

Shadow of the Tomb Raider | foto: Square Enix

Shadow of the Tomb Raider

Shadow of the Tomb Raider

Mezi obtížnostmi půjde volitelně přepínat, kromě speciálního stupně Deadly Obsession pro největší tvrďáky, který jak jednou nastavíte, už nepůjde během hry změnit. Takže si volbu dobře rozmyslete. 

Souboje

EASY

  • Zapnutý aim assist
  • Nepřátelé mají méně životů a udělují méně zranění
  • Dostatek beden s municí
  • Zvýraznění siluet nepřátel

NORMAL

  • Nepřátelé mají standardní počet životů a udělují standardní zranění
  • Beden s municí je méně
  • Zvýraznění siluet nepřátel

HARD

  • Nepřátelé mají zvýšený počet životů, jsou nebezpečnější a Laru rychleji objeví
  • Regenerace zdraví během bitky je vypnuta
  • Bedny s municí jsou vzácné
  • Chybějící zaměřovací kříž
  • Nepřátelé nejsou při použití Survival Instinctu zvýrazněni

DEADLY OBSESSION

  • Stejný jako Hard, navíc zmizí HUD, pokud je Lara objevena nepřítelem 

Průzkum

Shadow of the Tomb Raider

Shadow of the Tomb Raider

EASY

  • Zřetelně vyznačená cesta, kudy lze projít
  • Dostatek času pro zachycení při skocích
  • Oheň v tábořištích je zapálený (jsou dobře viditelná)

NORMAL

  • Bílá barva naznačuje průchozí cestu jen nenápadně
  • Oheň v tábořištích není zapálený

HARD

  • Průchozí cesta není naznačena vůbec
  • Méně času pro zachycení při skocích
  • Oheň v tábořištích není zapálený
  • Během průzkumu nelze použít Survival Instinct

DEADLY OBSESSION

  • Stejně jako Hard
  • Oheň v tábořištích není zapálený. Pro rozdělání ohně jsou třeba nástroje.
  • Hru lze uložit pouze v tábořištích

Hádanky

Shadow of the Tomb Raider

Shadow of the Tomb Raider

EASY

  • Lara přímo napovídá, jak postupovat
  • Interaktivní objekty jsou zvýrazněny při použití Surivival Instinctu
  • Objekty potřebné pro další postup jsou v Survival Instinctu zvýrazněny modře
  • Benevolentní přístup u hádanek, které vyžadují správné načasování akcí

NORMAL

  • Lara dává jen obecné rady
  • Interaktivní objekty jsou zvýrazněny při použití Surivival Instinctu
  • Běžný čas na reakci u hádanek, které vyžadují správné načasování akcí

HARD a  DEADLY OBSESSION

  • Lara neradí vůbec
  • Bez použití Survival Instinctu
  • Zkrácený čas na reakci u hádanek, které vyžadují správné načasování akcí

Shadow of the Tomb Raider vychází 14. září na PC, PlayStation 4 a Xbox One. 

Autor:


Témata: Tomb Raider, Lara

Nejčtenější

Revoluční rok 1998 ve hrách. Zvolte tu nejlepší

Nejlepší hry roku 1998

Rok 1998 byl pro hry mimořádně požehnaný. Kromě toho, že vznikl Bonusweb, vyšla celá řada her, které dodnes platí za...

Konec dohadů. Unreal, nebo Quake?

Střílečka Quake je šestnáct let stará a stále září.

Pokud byste si museli vybrat, dáváte, případně dávali jste přednost značce Quake, nebo raději konkurenci v podobě...



Hry a porno generují největší příjmy z virtuální reality

Pornografická videa v VR

Největším motorem v oblasti virtuální reality jsou hry a porno videa. Vyplývá to z úniků dat Valve a analýzy...

Lepší než GTA? Ohlédnutí za prvním dílem Red Dead Redemption

Red Dead Redemption

Původní Red Dead Redemption patřilo s přehledem k nejlepším hrám minulé generace konzolí. Cenami ověnčená kovbojka...

Vynikající střílečka Insurgency je dočasně zdarma

Insurgency

Multiplayerová střílečka Insuregncy dostane 18. září nepřímé pokračování nazvané Sandstorm. Aby její autoři zvětšili...

Další z rubriky

Diablo 3 vyjde letos na Switch, stát bude 59,99 dolaru

Diablo 3

Akční hra na hrdiny Diablo 3 se podívá šest let po svém debutu na PC také na hybridní konzoli Switch.

Další pokus o vzkříšení značky Jagged Alliance vypadá jako špatný vtip

Jagged Alliance: Rage!

Bohužel, návrat kultovní strategie Jagged Alliance není takový, jaký by si fanoušci značky nejspíše přáli. Po pravdě...

Další Dishonored jen tak nebude, značka je uložená k ledu

Dishonored: Death of the Outsider

Vývojáři z Arcane Studios minimálně v několika příštích letech neplánují návrat do působivého města Dunwall. Přednost...



Najdete na iDNES.cz