Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Blamáž SimCity pokračuje: výpočty simulace města neprobíhají na serveru

  9:09aktualizováno  9:09
Blamáž týkající se budování města v SimCity pokračuje. Vývojář hry poukázal, že výpočty týkající se simulace města neprobíhají na straně herních serverů. Je to v přímém rozporu s dřívějším tvrzením šéfky studia Lucy Bradshawové, která tvrdila opak.

"Servery neobsluhují žádné výpočty, které by se týkaly simulace města, které hrajete," napsal vývojář serveru Rock, Paper, Shotgun. Servery obstarávají komunikaci mezi hráčem a městem, regiony, starají se o uložená data či komunikují se službou Origin, ale nepodílejí se přímo na herních výpočtech.

"Je možné, že Bradshawová si to nevyložila správně, případně byla mylně informována, jinak nevím."

Slova vývojáře potvrzují testy, během nichž se například redaktorovi serveru Kotaku podařilo hrát 19 minut off-line. V okamžiku, kdy obnovil připojení k internetu, se město úspěšně synchronizovalo s daným regionem.

Vývojář dále vysvětlil, že hra komunikuje se servery v určitých intervalech. Server zpracuje sesbírané požadavky a odešle zpět aktualizovaný balíček informací. Je to také důvod, proč byla ve hře dočasně omezena nejvyšší rychlost hry Gepard. Cílem bylo snížit množství hromadících se požadavků.

Poukázal také, že by nezabralo mnoho času vytvořit režim, který by fungoval bez regionů a nutnosti být při hraní on-line.

Reakce vydavatele hry, společnosti Electronic Arts, zatím není k dispozici.

Jak to začalo

Zahájení provozu hry SimCity provázejí problémy.

Zahájení provozu hry SimCity provázejí problémy.

Problémy SimCity se vážou na nutnost být při hraní neustále on-line. Původní prohlášení přitom říkala, že je to právě kvůli výpočtům, které probíhají na straně serveru.

Start hry 5. března (úterý) v zámoří dopadl katastrofálně, Evropa na tom nebyla o dva dny později lépe. Ještě v pátek byla hra v podstatě nehratelná (číst více o katastrofálním startu SimCity). V neděli se na některých serverech tvořily až hodinové fronty, než šlo vstoupit do hry.

Provozovatel SimCity v reakci systematicky posiloval servery a dočasně vypnul některé on-line funkce ve hře, aby vytíženým serverům odlehčil.

Autor:




Nejčtenější

Need for Speed Payback
Podívejte se na závody Need for Speed Payback ve 4K a na HW nároky

Podívejte se, jak vypadají připravované arkádové závody Need for Speed Payback v rozlišení 4K.  celý článek

Outlast (PlayStation 4)
Stahujte brutální horor Outlast na PC zdarma. Ale pospěšte si

V časově omezené akci můžete prostřednictvím obchodu Humble Store získat zdarma brutální horor Outlast v deluxe edici, tedy i s rozšířením Whistleblower....  celý článek

Výstava Game On v Praze
Game On byste měli vidět. Ukazuje průřez herní historií tou nejlepší formou

Ve čtvrtek otevřela své brány v hale 40 Pražské tržnici putovní výstava Game On, která přibližuje historii her a herních zařízení. Redakce Bonuswebu měla...  celý článek

WolfenDoom: Blade of Agony
Nemůžete se dočkat nového Wolfensteina? Vyzkoušejte WolfenDooma

Projekt vytvářený fanoušky skvěle kombinuje retro zpracování s moderními herními prvky. Takhle by dnes vypadal Wolfenstein, kdyby nedošlo k žádnému nárůstu...  celý článek

FIFA 18
RECENZE: Fanoušci fotbalu ani letos neušetří. FIFA 18 se opět vyplatí

Nový díl jedné z nejprodávanějších herních sérií vůbec sice již nepřináší tolik novinek jako ten loňský, přesto jeho koupí nikdo neprohloupí. A to nejen kvůli...  celý článek

Další z rubriky

Need for Speed Payback
Podívejte se na závody Need for Speed Payback ve 4K a na HW nároky

Podívejte se, jak vypadají připravované arkádové závody Need for Speed Payback v rozlišení 4K.  celý článek

Battleborn
Smolný Battleborn půjde do důchodu, žádný nový obsah už nebude

Zvláštní kombinace střílečky a strategie Battleborn se v těžké konkurenci nedokázala prosadit, a proto bude její další vývoj brzy ukončen. Servery hry ještě...  celý článek

Half-Life 2: Classic
Fanoušci předělávají Half-Life 2 do enginu prvního dílu

Restaurovat starší hry do moderní podoby je v dnešní době poměrně obvyklé. Skupina fanoušků se však rozhodla vydat opačným směrem a legendární Half-Life 2...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.