Diskuze
Strategickým hrám zvoní umíráček. Na E3 zaujal pouze božský From Dust
Děkujeme za pochopení.
Kuliocko
autore clanku
Probudte se, SC2 a blizzard nemusi na E3 delat nejake halo, protoze sve fanousky uz ma a jejich rady se nerozsiruji velkejma reklamama, jak si muzete dovolit srovnavat zanry strategie a valecne ci akcni first person hry. Cely clanek mi pripada velmi zaujaty, psany clovekem so hraje akcni first person gamesky. SC2 ma nejen obrovskou hracskou zakladnu, nybrz take neskutecne obrovskou komunitu lidi sledujicich zaznamy ci live streamy. Mozna bych rekl ze vic lidi se diva na SC2 misto televize, nez lidi kolik hraje SC2 online. Strategie nemizi, pouze zustavaji koncepty, ktere funguji. Ja osobne jsem opak autora, protoze ja si zahraju battlefield na pul hodiny a staci mi to na rok dopredu, zbytek sedim u SC2, nebo si dam uklidnovaka u HOMAM3 ... odzvonilo nekvalitnim titulum, cili zbytecnym, v tom je rozdil pane reportere
newky
Základní problém RTS je podobný jako základní problém MMO,
a totiž, že dokonalá RTS už existuje a vývoj dalších klasických RTS tudíž nemá smysl. Mluvím samozřejmě o Starcraft 2.
Veska je prostě nesmrtelný
Re: Základní problém RTS je podobný jako základní problém MMO,
Dokonalá RTS byla mnohem dříve a to AoE II+datadisk:)
grecza
mi už to nic neříká...
... já zakrněl v dobách AoE 2, Tiberian Sun, RA2, nic novějšího ovládat neumím :)
bostercz
Staré nápady = dobré nápady
No co zde pozoruji, tak je faktem že populární mají hlavně společnou vzácnost zdrojů (hlavně původní AoE, Red alert a Duna), kdy celou dobu neposíláte jednu vlnu jednotek za druhou, ale cíleně hrájete s nápadem jak přechcat soupeře = radost ze hry.... napadá mě ještě Orginal war a S.W.I.N.E, kromě zmíněných...
Jožin z planin
Taktické hry
Mně dost chybí spíše taktické hry mírně mixlé s RPG, jako byla série X-COM a Jagged Alliance než klasické strategie. Relativně slušně hratelná byla z novějších akorát česká UFO trilogie a jinak bohužel ticho po pěšině.
newky
Re: Taktické hry
Z novějších je fantastická Valkyria Chronicles na PS3. Jsem milovníkem přesně těchto tahových taktických her s RPG prvky (Incubation, X-Com: TFTD) a tahle PS3 exkluzivka velmi mile překvapila originalitou, hratelností i hloubkou.
MatX
Chybí myšlenka
Základní problém, kterých bych viděl u dnešních strategií je chybějící nosná myšlenka. Je to prostě recyklace už 100x recyklovaného, hlavně aby se to dobře prodávalo. Bohužel autoři často při této recyklaci odstraní to co bylo na původní hře zábavné. A hru pak nezachrání ani ta nejlepší grafika, která je beztak ve strategických hrách spíš na škodu. Nikoho nezajímá animace jednotek, když jen zdržuje plynulost hry.
Pokud jde o mě, hrál jsem HOMAM1, HOMAM2, HOMAM3 a všechno skvělé hry. HOMAM4 byla špatná. No a když jsem zkusil HOMOM5, tak jsem se zase hezky vrátil k trojce. Na grafice se sice v pátém díle vyřádili, ale nedá se říci, že by byla lepší než v 3 a zbytek stejně tak. Teď už plácají šestý díl a mám obavy, že to zase bude ta samá bída.
Nebo třeba Colonization. Stará byla skvělá, ale její předělávka do moderního kabátu se nedala hrát.
A takto by se dalo pokračovat. Jedinou světlou vyjímkou je SC2, které zachovalo jádro jedničky a ještě ho mírně vylepšilo.
vojcek_p
Re: Chybí myšlenka
Je to asi otázka osobní chuti, ale neřekl bych, že HoMM4 byla špatná. Déle se do ní dostává a trojka je podle mně lepší, ale přesto je to podle mně kvalitní díl. Super zabijáčtí hrdinové jsou docela zábavní :) a je to výzva proti takovým bojovat.
Khalashnikovf
HA :D
A adventury sou mrtvej žánr!!! Těhle keců tu už bylo.
Mankind
ANNO
Jednoznacne nejocekavanejsi strategie pro me je ANNO 2070. Cela serie je vubec skvost(posledni dil-ten nejlepsi- byl nekterymi i servery ignorovan). A to i presto ze to neni klasicka RTS ale spise budovatelska strategie.
ddki
RTS dnes
SC2 dostalo žánr RTS na pomezí evoluce a revoluce. Rychlá hra, hodně možností, mikro a makro, odlišné rasy a ucházející balanc. Kdo tvrdí že SC2 není inovativní, nechť si zahraje na bnet SC2 a W3FT.
Drtivá většina stříleček je pro tupce. Herní model je primitivní a naučit se to trvá tak 2 hodiny, jediná inovace v žánru je zničitelné prostředí.
Cod XXYYYZZZ, Duke Nukem, konzoloidní Crysis 2, neskutečné mizerné a bull****, vymačkané citrony , střílečky už nejsou to co bývaly.
Tupé FPS stačí jiná mapa, pár efektů navíc a vyšší číslovka.
CoDy od 4 výš je jedna a ta samá hra. Crysis atd. taky. Kozoloidní rychlokvašky. S vinikající Half-Life 2 nesrovnatelné.
IARK - Králíček ušáček
Re: RTS dnes
Nejsem si vedom, ze by se SC2 o tolik lisil od SC1, za zergy jsem vyhral par desitek zapasu jen protoze jsem pouzival taktiku z SC1, fakt evoluce ci primo REVOLUCE - v cem? Zustan radsi u te "evoluce" a to jeste s uvozovkama, protoze to neni zmena k lepsimu, ale jen vylesteni jablka, nic proti hre, ale jak evoluci, tak revoluci si predstavuji kapanek jinak
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky
Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....
VIDEO: Remake očekávaného Paper Maria zaujal s citem předělaným intrem
Remake dvacet let starého akčního RPG Paper Mario: The Thousand-Year Door z éry konzole GameCube...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.