Diskuze
Producent SimCity 5: PC platforma není mrtvá
Děkujeme za pochopení.
Ringo.ringo
PC
nebude nikdy mrtve, nejenze jsou lide, ktere na nej tvori stale stejne hry a nektere indie veci se kvalitou vyrovnaji tem nejlepsim hram z 90. let, v mnohem je i predci - napr. Avernum, ale u hracu bude PC vzdy zive i diky moznosti emulovat cokoliv od Amigy, SNESu, Megadrive az po Playstation 1, 2, GBA, NDS a kdyz uz jsme u Simcity, tak v jednoduchosti je krasa, ja si vzdycky rad zahraji Simcity 2000 a jako rychlou oddychovku nemam problem si postavit mesto ani v SC1. Prijdou mi proste na oko i pro zabavu prijemnejsi nez snaha udelat pomalu fotorealisticke sede mesto v pozdejsich dilech zkomplikovane mnoha zbytecnostmi, ktere uz me na tom pak nebavily.
Mirabell
Těším se
Ač na PC již takřka nehraji, tak na tuto hru se těším jako malej.
A PC jako mrtvá platforma? Sice ne tak úspěšná. Ale díky přístupnosti pr oindie a menší studia mrtvá nikdy nebude.
the 2nd
a proč by měla být???
Jen chorý mozek může tvrdit, že PC jako platforma pro hry pomalu umírá - která platofrma je neustále mílovými kroky vylepšována a tím dává větší a větší možnosti vývojářům??? Ještě mi někdo řekněte, že konzole jasně, konzoli koupím za "zlomek" ceny nějakého současného high-endového PC ale ten samý PC koupím po vydání příští generace HW za polovic zatímco konzole bude stále i oproti loňskému highendu stejně zastaralá (k tomu připočítejme nemožnost upgradu konzole na rozdíl od PC), hry na ni budou dražší a nezlobte se na mě milí konzolisté ale hrát třeba FPSky s konzolovým ovladačem? Věřím, že je to hodně o zvyku ale je to prasárna jako hrom.....když k tomu přičtu ochrany her proti kopírování, propojenost s online službami....brrr, konzoli leda jako dárek na multiplayer s přáteli....
gfx3D
Re: a proč by měla být???
Vyvojari primarne tvori pro platformu, ktera jim zajisti nejvyssi zisky. A touto platformou jsou momentalne konzole. Proto take PC porty her plne nevyuziji potencial high-end pocitacu. Zalezi na kvalite portu - ne technicke, ale programatorske. Nekdy je konverze tak doprasena, ze s ni maji problemy masiny s nasobky vykonu konzoli, pro ktere je hra primarne napsana. To nepocitam dalsi naklady pro PC konverze her - testy na ruznych typech procesoru, grafickych karet, ... Oproti tomu je konzole proste presne definovany system a testy jsou mnohem snazsi.
rohlík v párku
nevím, co to je za blábol,
pc platforma není ani zdaleka mrtvá, křišťálová lupa zase zaostřila špatným směrem...
Ondřej Zach
Re: nevím, co to je za blábol,
Kde v článku někdo z BW tvrdí, že PC platforma je mrtvá? Tohle je zpráva, jejímž obsahem je, že Maxis věří platformě PC. Nic víc. Jestli to nejste vy, kdo zaostřil špatným směrem.
chudejklukzvesnice
Umíráček zvoní konzolím
Přes mohutnou snahu všech tří výrobců, hry pro PC vypadají stále mnohem lépe a lépe
TheFlyingman
Sim CIty 5
Je sice hezké, že si dovede představit Sim City 5 na více platformách, ale dle mého názoru zrovna téhle hře nejvíce uškodí nutnost trválého připojení k internetu během hraní. Pro mě to bude důvod to nekupovat a co jsem tak četl diskuze jinde, rozhodně nebudu sám. A to mi pořádná strategie chybí.
Miš 13
Re: Sim CIty 5
jistě se najde pirátská verze, která to bude mít ošetřené... aneb jak výrobce vhání poctivé do spárů pirátů
MatX
Proč by měla by mrtvá?
Nevím, kdo vymyslel ty bláboly o tom, že PC jako herní platforma je mrtvá. Zřejmě v tom mají prsty výrobci konzolí. Vzhledem k množství PC po celém světě je snad celkem jasné, že to sebou nese i silnou hráčskou komunitu a té zánik nehrozí ani omylem. PC jsou nejdostupnější dospělou herní platformou. Možná je časem nahradí mobily nebo tablety, ale to si ještě dlouho počkáme.
Rastabilly
Re: Proč by měla by mrtvá?
Naprosto souhlasím. Jen toho nejreálnějšího strašáka vidím v "distribuovaném výkonu". Budeme mít jen "konzole" skrz které budeme z obřích výkonových center tahat předplacený výkon. BRR. Doufám, že ta PostApo je ještě hodně daleko. Do té doby je PC nesmrtelné.
Soulburner CXLVI. Věčný
To, že PC je mrtvé
je pravidelný marketingový tah producentů konzolí, který se dá novinářům při každém novém výrobku. To že dnes počítače jsou zase dál než ty super hyper konzole co je měly nahradit, jako tomu bylo vždy, nikdo neřeší. Nic není staršího než včerejší noviny a čtenáři mají obecně krátkou paměť. Takže čus do dalšího nového modelu konzolí a už desátého úmrtí PC jako herní platformy. Ale tentokrát samozřejmě to už je jako fakt
Nová sexy herní hrdinka prý není dostatečně odhalená. Vznikla i petice
Aktuální korejský herní hit Stellar Blade s hrdinkou ve velmi vyzývavých oblecích byl údajně krátce...
Hráči poskytují výkon počítačů na generování AI porna. Dostávají za to cetky
Aby jejich draze zaplacený supervýkonný hardware nezahálel, pronajímají ho někteří hráči ke...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Svítící respirátory pro hráče byly průšvih, výrobce platí tučné odškodné
Společnost Razer dostala pokutu ve výši pětadvaceti milionů korun za to, že v době pandemie covidu...
Měl jim pomoci propagovat hru, místo toho ji v přímém přenosu zepsul
Měla to být historická událost v téměř dvacetileté historii online hry MapleStory, nakonec ostře...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sestrojila si vybavení za statisíce, aby během hraní cítila bolest
Streamerka vystupující na internetu pod přezdívkou Gingas si doma postavila zařízení, které...
Svítící respirátory pro hráče byly průšvih, výrobce platí tučné odškodné
Společnost Razer dostala pokutu ve výši pětadvaceti milionů korun za to, že v době pandemie covidu...
Velké propouštění v Bethesdě, o práci přišli autoři Redfallu a Evil Within
Videoherní společnost Betehsda, která patří Microsoftu, oznámila rušení rovnou několika slavných...
Prezident Nintenda: nástupce Switche oznámíme v tomto fiskálním roce
Po mnoha spekulacích, náznacích a těžko ověřitelných zprávách od leakerů přichází Nintendo s...
Padl další rekord v Magicu. Legendární Black Lotus se prodal za 69 milionů
Neznámý sběratel stanovil nový rekord populární karetní hry Magic the Gathering. I přes to, že se...