Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Fiasko: budování města v SimCity musí počkat, servery nezvládají nápor

  17:14aktualizováno  18:14
Oficiální start očekávané budovatelské strategie SimCity nelze zhodnotit jinak než jako fiasko. Také pozdní evropský start se potýká s přetíženými servery. Vývojáři v reakci vypínají některé on-line funkce.

Start hry 5. března v zámoří dopadl katastrofálně. Ještě dnes se hráči potýkají s přetíženými servery. Ačkoliv společnost Electronic Arts hráče ujišťovala, že evropský start 7. března proběhne bez problémů, opak je pravdou.

Při pokusu o spuštění vyskakují okna, která stroze oznamují, že se nelze spojit s herními servery. Ti, kterým se podařilo do hry vstoupit, zase hlásí, že hra je nestabilní. Připomeňme, že budovatelská strategie SimCity vyžaduje neustálé připojení k internetu.

Nadějný pokus o vstup do hry po chvíli uťalo strohé hlášení: Není možné se...

Nadějný pokus o vstup do hry po chvíli uťalo strohé hlášení: není možné se spojit se servery SimCity. Zkuste to znovu.

Zahájení provozu hry SimCity provázejí problémy.

Zahájení provozu hry SimCity provázejí problémy.

Někteří uživatelé hlásí, že mají problémy i se stažením dat. Autoři totiž nepochopitelně neumožnili stáhnout si většinu herních dat v předstihu, jak je u podobných projektů obvyklé, ale až v den vydání.

České zastoupení Electronic Arts v ranních hodinách na facebookové stránce hry informovalo, že problémy řeší a žádalo o trpělivost. "Za prvotní problémy se stažením/spuštěním, se kterými se někteří z vás právě potýkají, se omlouváme. Můžeme vás ujistit, že studio Maxis o nich ví a veškeré své síly koncentruje na jejich co nejrychlejší napravení. Už včera začalo nasazování dalších serverů a aktuální nápor by tedy měl rychle odeznít. Chtěli bychom poprosit o strpení, než se vše vyřeší, ať si všichni zbytečně nekazíme první zážitky z hraní."

SimCity - čekání na přihlášení do hry

SimCity - čekání na vstup do hry

V době psaní tohoto článku však servery stále nefungují. Na nepodařeném evropském startu se podílí i fakt, že hráči si mohou vybrat jakýkoliv volný server. Hráči v zámoří tak pravděpodobně využili kapacity nově nasazených evropských serverů.

Pikantní je, že vývojáři v rychlé aktualizaci hry vypínají některé on-line funkce, například žebříčky či systém úspěchů, aby odlehčili serverům, informoval Polygon.

Fotogalerie

Zatím nezbývá než čekat, až provozovatel nasadí další servery a odezní prvotní nápor. Je to otázka času. A také nešťastná skvrna u hry, která má ambice zařadit se mezi nejlepší hry roku 2013. První dojmy z hraní betaverze totiž byly jednoznačně pozitivní (číst první dojmy).

Příběh nepodařeného startu ostře sledovaného projektu není v herním průmyslu ojedinělý. Loni například skončil naprostým fiaskem start očekávané hry na hrdiny Diablo 3. Zarazilo to o to víc, že provozovatel, společnost Blizzard, již osmým rokem provozuje on-line hru World of WarCraft. S podobnými problémy má tedy bohaté zkušenosti.

Autor:




Nejčtenější

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Fire Emblem Warriors
RECENZE: Ve Fire Emblem Warriors sekáte nepřátele po desítkách najednou

Ve Fire Emblem Warriors budete na bojišti rozsévat smrt jako nepřemožitelný hrdina nebo hrdinka. A to vše umocněné přepálenými animacemi zdrcujících úderů.  celý článek

Gabe Newell
Gabe Newell se díky Steamu zařadil mezi 100 nejbohatších Američanů

Slavný ředitel firmy Valve patří podle magazínu Forbes mezi stovku nejbohatších Američanů.  celý článek

Call of Duty: WWII
Američan na webu prodával kradené kopie Call of Duty: WW2

V americké Indianě byl zatčen muž za přeprodávání fyzických kopií dosud nevydané hry Call of Duty: WWII.  celý článek

Oficiálně neoznámená StarWars hra od Visceral Games
Herní Star Wars v potížích. Electronic Arts zavřeli studio Visceral

Autoři Dead Space už žádnou hru pod značkou Visceral Games nevytvoří. Slibovaná příběhová hra ze světa Star Wars, na které studio poslední roky pracovalo, bude...  celý článek

Další z rubriky

Mafia: The City of Lost Heaven
Legendární první Mafia je opět v digitální distribuci

Fanoušci nejpopulárnější české hry všech dob si konečně zase mohou koupit její digitální kopii.  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.