Similis připravuje akční RTS Roughnecks

Similis připravuje akční RTS Roughnecks
První informace o připravovaném mixu 3D RTS a akční hry se objevily na stránce PlanetRoughnecks. Autoři z německého vývojářského týmu Similis pracují na titulu s názvem Roughnecks. Příběh zatím nebyl upřesněn, autoři se nicméně holedbají, že přináší budoucnost realtimových strategií. Trumfem v rukávu mají být postavy, z nichž každá má své vlastní schopnosti, které se navíc v průběhu hry mohou zlepšovat, může mít své specifické vybavení a zbraně a v největší nouzi si může vypomoci přivoláním dělostřelecké či letecké podpory. Za největší inovaci považují autoři bojový systém. Ten by měl umožnit jednotkám dosud nevídané spektrum akcí, přitom by měla být zachována snadná ovladatelnost. Velké úsilí bylo věnováno také umělé inteligenci. Ve hře by se měli vyskytnout jako tupí a snadno porazitelní nepřátelé, tak i skutečně vychytralí oponenti, kteří dokáží plánovat a provádět taktické manévry. To vše by se mělo odehrávat v kompletně 3D prostředí s volným pohybem kamery, což umožní SIMotion engine (ten bude použit například v Beam Breakers). První obrázky naleznete v této galerii.

Roughnecks Roughnecks Roughnecks