SingStar Party

V poslední době je vidět enormní snaha Sony podporovat svou konzoli, což nedávno dokonce vyústilo ve skutečnost, že tato firma přišla s fungl novými žánry her pro kameru a karaoke tituly. Dnes máme na programu již druhý díl zpívánek.

SingStar Party Nova nám už začíná servírovat nové termíny pro další díl soutěže Česko hledá Superstar, zatímco Sony Computer Entertainment Europe vydávají další pokračování oblíbeného hitu SingStar, jednoho z netypických počinů, posunující hranice zábavy zase o kus dále. SingStar Party je vlastně skupinová zábava pro všechny, kteří umí zpívat (nebo aspoň broukat). Pokud vás příroda navíc obdarovala i trochou toho hudebního sluchu, tím lépe. A když vám nebude vadit, že při této skupinové zábavě budete vypadat jako blbci, tak přestaňte číst a hurá do obchodů, protože si tuto hru koupíte, ať o ní už napíšeme cokoliv.

Hra postrádá jakýsi story mód, který měla „jednička“ a liší se jen spektrem klipů.

Seznam skladeb:

Alicia Keys - Fallin' * Ashford & Simpson - Solid * Bill Withers - Ain't No Sunshine * Blu Cantrell - Hit 'Em Up Style (Oops!) * Bob Marley - No Woman No Cry * Buggles - Video Killed The Radio Star * Busted - Year 3000 * Cyndi Lauper - Girls Just Wanna Have Fun * Destiny's Child - Survivor * Dido - White Flag * Duran Duran - Hungry Like The Wolf * Elton John & Kiki Dee - Don't Go Breaking My Heart * Elvis - Way Down * Franz Ferdinand - Take Me Out * George Michael - Faith * Jamiroquai - Cosmic Girl * Javine - Real Things * Kylie Minogue - I Should Be So Lucky * Little Richard - Tutti Frutti * Maroon 5 - This Love * Natasha Bedingfield - Single * Pink - Just Like A Pill * Scissor Sisters - Take Your Mamma * Sonny & Cher - I Got You Babe * Spandau Ballet - Gold * Spice Girls - Who Do You Think You Are * The Beautiful South - A Little Time * The Foundations - Build Me Up Buttercup * The Police - Every Breath You Take * Tiffany - I Think We're Alone Now

SingStar Party Balení SingStar Party obsahuje dva vcelku kvalitní mikrofony, žádné pochybné hračky kontroverzních dodavatelů z východu, a hru samotnou. Princip vypadá jednoduše. Na obrazovce hraje klip k vámi zvolené skladbě, dole běží text písně a vaším úkolem je trefit se aspoň intonačně do zpěvu. Na výběr máte přes třicet starých i novějších hitů, což je téměř vše, co se oproti původnímu SingStaru změnilo. Zvolit si opět můžete ze dvou možných verzí délky hry (normální a krátká) a pokud jste hrdým majitelem USB kamery EyeToy, můžete se po svém výkonu nechat vyfotit a vaše podobizna se uloží do tabulky nejlepších. Navíc si vás vaše nenechavá kamera tajně natáčí ve chvíli, kdy se snažíte vytáhnout například Madonniny výšky nebo zvládnout šílený rozsah klučíků z A-Ha. Pokud jste si nepřipadali jako blbci při samotném zpěvu, při přehrávání těch nejzajímavějších míst se budete stoprocentně červenat. Přehrát si můžete zpětně i váš zpěv bez originální hudby a trochu si pohrát s mutací hlasu (dětský, dědkovský a metalový). Přetáčení dopředu a zpět včetně pauzy je samozřejmostí, stejně jako možnost uložení vašeho zpěvu na paměťovou kartu.

SingStar Party Hra postrádá jakýsi story mód, který měla „jednička“ a oproti svému předchůdci se liší jen spektrem klipů. V dalších herních módech se nijak zásadně neliší od dílu prvního. Máme tu duet společný, soubojový, hru na týmy nebo předávání mikrofonu v určitých pasážích hry.

Navíc si vás vaše nenechavá kamera tajně natáčí ve chvíli, kdy se snažíte vytáhnout například Madonniny výšky nebo zvládnout šílený rozsah klučíků z A-Ha.

Vypadá to, že autoři kromě přidání nových songů (vesměs 70. a 80. léta, což není příliš moje parketa a některé hity byly na mě už vcelku mimo přijatelný časový úsek) odstranili singleplayer, takže se pro mě z nepochopitelných důvodů cesta za slávou nekoná a hra se tím sama sráží na úroveň pouhého datadisku. Autoři dále vylepšili duety, kde už skutečně zpíváte druhý hlas místo toho, abyste zpívali to samé ve dvojici. Stejně jako v případě DJ: Decks & SingStar Party FX se i u série SingStar jedná o specifický styl zábavy, který nemusí sednout každému a ne každému připadá zábavné křičet do mikrofonu, když vlastně ani zpívat neumí. Nejedná se o nijak revoluční počin a zábava končí s omezeným počtem skladeb a přestože máte možnost vyměnit disk za starší verzi SingStar a pouštět skladby z prvního dílu, je hodnocení nižší, než v případě první verze SingStar. Zkrátka a dobře, je to opět to samé (a ani ne v novém kabátě), přičemž se dá říci, že ačkoliv byla hra o některé věci rozšířeno, oproti původnímu SingStaru zde dokonce i něco chybí. Jak už sám název napovídá, tato „hra“ najde uplatnění víceméně pouze na všemožných rozjařených party sešlostech.

SingStar Party
Výrobce/Vydavatel SCEE/SCEE
Vibrace/Analog: ne/ne