Síťová hra v Dead Space byla zbytečná, tvrdí Randy Pitchford

  • 9
Randy Pitchford (šéf společnosti Gearbox, která vyvíjí Duke Nukem Forever) označil hru více hráčů v Dead Space 2 za zbytečnou snahu o zvýšení prodejů.
Dead Space 2

Randy Pitchford (šéf společnosti Gearbox, která vyvíjí Duke Nukem Forever) označil hru více hráčů v Dead Space 2 za zbytečnou snahu o zvýšení prodejů. Pitchford o obecné snaze maximalizovat prodeje tvrdí: "Pokud se zaměříte čistě na to, ztratíte schopnost dělat dobrá rozhodnutí."

"Důvod, proč to (společnosti) dělají je sledování největších blockbusterů, které nabízejí trochu pro každý typ zákazníka. Jsou tam lidi, kteří chtějí kooperaci nebo soupeření a ti, jenž touží po ponoření se do fikce", říká Pitchford. Hra proto prý musí mít dobrý koncept a nejde tento přístup vynucovat u každého titulu.

Šéf Gearboxu zvolil Dead Space 2 jako příklad takového trendu. "Nejvyšší představitelný vrchol jsou čtyři nebo pět milionů kusů, pokud vše hraje do vašich karet," tvrdí Pitchford. Společnosti prý vnímají síťovou hru jako způsob, jak svůj prodejní strop navýšit.

"Pochopitelně se mýlí. Měli by se místo toho spokojit se svým stropem a dostat se k němu co nejblíže. Soustředit jakékoliv potřebné investice na ústřední slib hry," dodává Pitchford v rozhvoru pro časopis Edge.

zdroje: Industrygamers.com, Edge