Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Fandové to profesionálům natřeli. Amatérskou tvorbu jim lze závidět

aktualizováno 
Komunitní tvorba dokazuje, že staré hry mohou díky modifikacím vypadat aktuálně i řadu let po vydání. Nutno však dodat, že v případě titulu The Elder Scrolls V: Skyrim není dosažení obdobných výsledků triviální.

Skyrim totiž využívá modulárního systému modifikací, ve kterém jednotlivé komunitní projekty lze kombinovat. Pro oslnivé výjevy je tak mnohdy třeba spojit i tucty modifikací.

Některá vývojářská studia přitom nástroje pro komunitní tvorbu vydávat odmítají. Tvrdí totiž, že je dnes práce na hrách tak komplexní, že by amatéři neměli šanci se orientovat.

Právě neoficiální tvorba pro Skyrim je přitom jednou ze vzorných ukázek opaku. Dokazuje to například Španěl Javier, vystupující pod přezdívkou Unreal. Ten má z típání působivých obrázků hobby a jen ze Skyrimu jich zveřejnil již 1 884. Čas navíc tráví také nahráváním vizuálně oslnivých videí ze hry.

Fotogalerie

Na svém webu Asot.es proto uvádí seznam modifikací, které pro grafickou modernizaci Skyrimu používá nejčastěji. A soupis čítá okolo dvou set položek.

Pro maximální efekt však autor před vyfocením každé obrazovky volí odlišné kombinace. Docílit obdobně pohledné hry při běžném hraní proto může vyžadovat značné úsilí.

Jevierovo on-line album zahrnuje také momenty z řady dalších her. Například z projektů jako The Vanishing of Ethan Carter, Dying Light či Bloodborne. A záznamy z různých titulů nechybí ani na jeho YouTube kanálu.

Autor:


Témata: práce, YouTube


Nejčtenější

Fallout: New Vegas
Ve Falloutu měla být svatba ve vegaském stylu, nezbyly na ni peníze

Vývojáři z Obsidian původně plánovali, že hra bude mít podtitul Sin City, že umožní hráčům vybrat si rasu hlavní postavy a dokonce chtěli ve hře zorganizovat...  celý článek

Marvel vs. Capcom: Infinite
Nebaví vás učení komb? Marvel vs. Capcom Infinite je bojovka pro vás

Jestli rádi bezmyšlenkovitě bušíte do ovladače, je bojovka Marvel vs. Capcom: Infinite něco pro vás.   celý článek

WolfenDoom: Blade of Agony
Nemůžete se dočkat nového Wolfensteina? Vyzkoušejte WolfenDooma

Projekt vytvářený fanoušky skvěle kombinuje retro zpracování s moderními herními prvky. Takhle by dnes vypadal Wolfenstein, kdyby nedošlo k žádnému nárůstu...  celý článek

Destiny 2
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Resident Evil: Revelations
Zaoceánská plavba s mutanty potřetí. Recenze Resident Evil Revelations

„Tati, já nechci zase na zaoceánskou plavbu,“ postěžoval si mladý hráč. „Kušuj,“ řekl otec Capcom a naservíroval mu tu samou hru už potřetí.   celý článek

Další z rubriky

The Elder Scrolls V: Skyrim - verze na Switch
Masivní herní světy versus nedostatek času. Jak na ně?

Hry v otevřených světech jsou často diskutovaným moderním trendem herního průmyslu. Na jednu stranu nám dávají velkou svobodu a spoustu možností, nicméně se až...  celý článek

Mad Moxxi
Nejzajímavější bisexuální a homosexuální videoherní postavy

Není to tak dlouho, co jinak výtečná hra Persona 5 schytala kritiku za to, jak znázorňuje homosexuální postavy. Ne všechny videohry ale představují gaye a...  celý článek

Call of Cthulhu (2017)
Božstvo ztělesňující veškerou hrůzu světa. Mýtus Cthulhu ve hrách

Herní průmysl si od jiných médií půjčuje motivy a nápady odnepaměti. Nikoho nepřekvapí, že již na samém počátku sáhl i do pokladnice jednoho z nejkultovnějších...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.