Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Snažit se o otevřený svět byla chyba, kají se tvůrci zabugované hry

  14:46aktualizováno  14:46
Sniper: Ghost Warrior 3 byla ambiciózní hra, která se však nevydařila úplně podle tvůrčího záměru. Autoři přiznávají, že pustit se do vývoje otevřeného světa jen proto, že tak dělají všichni ostatní, byla veliká chyba.

Sniper: Ghost Warrior 3 | foto: City Interactive

O tom, že snaha hnát se bez rozmyšlení za moderními trendy se nevyplácí, se přesvědčili autoři Sniper Ghost Warrior 3. Byť nešlo o vyložený průšvih (naše recenze tady), vydání hry se neobešlo bez řady problémů, které rozhodně nelze označit za drobnosti.

Sniper: Ghost Warrior 3

Sniper: Ghost Warrior 3

Až pětiminutové nahrávací časy nebo absence slíbeného multiplayeru jsou ty nejviditelnější, hromady drobných bugů a mizerná optimalizace už jen dílo zkázy dokončily. Polští vývojáři z Ci Game (dříve známí jako City Interactive) přitom nejsou žádní mladí zobáci, ale zkušení matadoři, kteří fungují v průmyslu již přes 15 let a mají za sebou například i nedoceněné RPG Lords of the Fallen.

„Prostě jsme si to špatně spočítali,“ omlouvá se fanouškům v nebývale otevřeném prohlášení výkonný ředitel Marek Tymiñski. „To, že jsme se chtěli za každou cenu vyrovnat podobným AAA titulům, nás odvedlo od toho, co umíme dělat nejlépe. A to byla veliká chyba.“

Sniper: Ghost Warrior 3

Sniper: Ghost Warrior 3

Všechno zlé je pro něco dobré, a tak si z nepovedeného releasu vzali v Ci alespoň cennou lekci. „Plánujeme další taktickou střílečku a budeme se soustředit na klíčové součásti hratelnosti, aniž bychom museli řešit všechny nástrahy, které představuje rozsáhlý otevřený svět.“

Otevřené světy jsou sice dnes v módě, neznamená to však, že by šlo vždy automaticky o to nejlepší řešení. Dát hráčům možnost absolutní svobody může zároveň znamenat, že sice mohou dělat téměř cokoli, nic z toho však pořádně. On i ten koridor, pokud se udělá správně, má co nabídnout. Nezbývá než autorům držet palce, aby se jim dále dařilo. Kromě dosud nepojmenované střílečky totiž pracují ještě na Lords of the Fallen 2.

Autor:


Témata: Průmysl

Nejčtenější

Autoři hry se omluvili za příliš detailně vymodelované pohlaví

Detail ženského pohlaví ve hře Playerunknown's Battlegrounds

Hráči Playerunknown’s Battlegrounds si v nové aktualizaci mohli kromě nové mapy vychutnat i neobvyklou míru detailů na...

Stahujte Assassin´s Creed 4: Black Flag pro PC, hra je dočasně zdarma

Assassin's Creed 4: Black Flag

PC verze čtyři roky staré pirátské akce Assassin´s Creed 4: Black Flag je nyní dočasně zdarma ke stažení.



Obtížnost ve hrách: jsou dnešní hry lehké, těžké, nebo tak akorát?

Doom

Jsou dnešní hry lehké, těžké, nebo tak akorát? Napište nám, jak vnímáte obtížnost v dnešních hrách.

Takhle vypadá pařanský ráj. Podívejte se na největší sbírku her na světě

Joel Hopkins alias LastGamer vlastní největší sbírku her na světě

Australan Joel Hopkins je zapsaný v Guinessově knize rekordů jako majitel největší sbírky počítačových her na světě....

Zvolte hru roku 2017 na PC

Hra roku 2017 na PC

V čtenářské anketě Hra roku 2017 na Bonuswebu pokračujeme hlasováním v kategorii her na PC.



Další z rubriky

Čtyři důvody, proč je počítačová hra skvělým vánočním dárkem

Ilustrační snímek

Kolem počítačových her stále panuje spousta pověr, ale my vám v našem článku vysvětlíme, co je na nich naopak skvělé a...

Zvolte hru roku 2017 na Switch

Hra roku 2017 na Switch

Hlasování ve čtenářské anketě Hra roku 2017 na Bonuswebu zahajujeme kategorií s hrami, které jsou určené pro hybridní...

Sci-fi Destiny 2 se mění, částečně díky skandálu EA

Destiny 2

Aktuální poprask okolo mikrotransakcí ve hře na motivy Hvězdných válek má velký dopad na celý herní průmysl....

11 dětských dárků, které vám na Boží hod nepolezou krkem
11 dětských dárků, které vám na Boží hod nepolezou krkem

Jaké vánoční dárky pro děti vybrat, aby jim dělaly radost dlouhé týdny (a vám se vyhnula migréna)?



Najdete na iDNES.cz