Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Snažit se o otevřený svět byla chyba, kají se tvůrci zabugované hry

  14:46aktualizováno  14:46
Sniper: Ghost Warrior 3 byla ambiciózní hra, která se však nevydařila úplně podle tvůrčího záměru. Autoři přiznávají, že pustit se do vývoje otevřeného světa jen proto, že tak dělají všichni ostatní, byla veliká chyba.

Sniper: Ghost Warrior 3 | foto: City Interactive

O tom, že snaha hnát se bez rozmyšlení za moderními trendy se nevyplácí, se přesvědčili autoři Sniper Ghost Warrior 3. Byť nešlo o vyložený průšvih (naše recenze tady), vydání hry se neobešlo bez řady problémů, které rozhodně nelze označit za drobnosti.

Sniper: Ghost Warrior 3

Sniper: Ghost Warrior 3

Až pětiminutové nahrávací časy nebo absence slíbeného multiplayeru jsou ty nejviditelnější, hromady drobných bugů a mizerná optimalizace už jen dílo zkázy dokončily. Polští vývojáři z Ci Game (dříve známí jako City Interactive) přitom nejsou žádní mladí zobáci, ale zkušení matadoři, kteří fungují v průmyslu již přes 15 let a mají za sebou například i nedoceněné RPG Lords of the Fallen.

„Prostě jsme si to špatně spočítali,“ omlouvá se fanouškům v nebývale otevřeném prohlášení výkonný ředitel Marek Tymiñski. „To, že jsme se chtěli za každou cenu vyrovnat podobným AAA titulům, nás odvedlo od toho, co umíme dělat nejlépe. A to byla veliká chyba.“

Sniper: Ghost Warrior 3

Sniper: Ghost Warrior 3

Všechno zlé je pro něco dobré, a tak si z nepovedeného releasu vzali v Ci alespoň cennou lekci. „Plánujeme další taktickou střílečku a budeme se soustředit na klíčové součásti hratelnosti, aniž bychom museli řešit všechny nástrahy, které představuje rozsáhlý otevřený svět.“

Otevřené světy jsou sice dnes v módě, neznamená to však, že by šlo vždy automaticky o to nejlepší řešení. Dát hráčům možnost absolutní svobody může zároveň znamenat, že sice mohou dělat téměř cokoli, nic z toho však pořádně. On i ten koridor, pokud se udělá správně, má co nabídnout. Nezbývá než autorům držet palce, aby se jim dále dařilo. Kromě dosud nepojmenované střílečky totiž pracují ještě na Lords of the Fallen 2.

Autor:


Témata: Průmysl


Nejčtenější

Civilization III
Třetí díl kultovní Civilization je dočasně zdarma. Nepropásněte ho

Využijte časově omezené nabídky a zařaďte si starší, ale stále skvěle hratelný třetí díl Civilizace do vaší steamové knihovny úplně zdarma.  celý článek

The Orange Box
Risk, který vyšel. Legendární The Orange Box oslavil desáté narozeniny

Už je to deset let, co vyšel slavný The Orange Box od firmy Valve. Nápad vydat tři nové, zcela odlišné hry v jedné krabici, byl sice na první pohled šílený,...  celý článek

For Games 2017
Tipy z For Games: před vydáním si můžete zahrát očekávané pecky

Na veletrhu videoher a interaktivní zábavy For Games, který až do neděle 22. října probíhá v areálu PVA Letňany, si můžete zahrát hned několik her před jejich...  celý článek

Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser’s Minions
Hopsavé RPG je zpět a krásnější. Recenze Mario & Luigi: Superstar Saga

Netradiční, avšak stoprocentně funkční a zábavná kombinace RPG a hopsačky se ukázala jako recept na hit. Proč si tak nezopakovat díl, kterým to vše začalo?  celý článek

Gabe Newell
Gabe Newell se díky Steamu zařadil mezi 100 nejbohatších Američanů

Slavný ředitel firmy Valve patří podle magazínu Forbes mezi stovku nejbohatších Američanů.  celý článek

Další z rubriky

Wolfenstein II: New Colossus
Šest nejočekávanějších her, které vycházejí v říjnu

Říjen bude dobrý měsíc. Alespoň z pohledu fandů videoher, kterým už tradičně začínají Vánoce předčasně. Pro svého favorita nezapomeňte hlasovat pod článkem v...  celý článek

Phantasmagoria (PC)
Hrajete někdy retro? Co jste si pustili naposledy?

Vracíte se ještě ke starým hrám, nebo se naplno věnujete hraní současné produkce?  celý článek

Ovládání Oculus Touch v akci
Autor Oculus Riftu chce robotickou ruku pro porno ve virtuální realitě

Ve zvláštním diskusním pořadu se zakladatel firmy Oculus Rift, mladý kontroverzní miliardář Palmer Luckey, rozhovořil o tom, že budoucnost virtuální reality je...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.