Snažit se o otevřený svět byla chyba, kají se tvůrci zabugované hry

  14:46aktualizováno  14:46
Sniper: Ghost Warrior 3 byla ambiciózní hra, která se však nevydařila úplně podle tvůrčího záměru. Autoři přiznávají, že pustit se do vývoje otevřeného světa jen proto, že tak dělají všichni ostatní, byla veliká chyba.

Sniper: Ghost Warrior 3 | foto: City Interactive

O tom, že snaha hnát se bez rozmyšlení za moderními trendy se nevyplácí, se přesvědčili autoři Sniper Ghost Warrior 3. Byť nešlo o vyložený průšvih (naše recenze tady), vydání hry se neobešlo bez řady problémů, které rozhodně nelze označit za drobnosti.

Sniper: Ghost Warrior 3

Sniper: Ghost Warrior 3

Až pětiminutové nahrávací časy nebo absence slíbeného multiplayeru jsou ty nejviditelnější, hromady drobných bugů a mizerná optimalizace už jen dílo zkázy dokončily. Polští vývojáři z Ci Game (dříve známí jako City Interactive) přitom nejsou žádní mladí zobáci, ale zkušení matadoři, kteří fungují v průmyslu již přes 15 let a mají za sebou například i nedoceněné RPG Lords of the Fallen.

„Prostě jsme si to špatně spočítali,“ omlouvá se fanouškům v nebývale otevřeném prohlášení výkonný ředitel Marek Tymiñski. „To, že jsme se chtěli za každou cenu vyrovnat podobným AAA titulům, nás odvedlo od toho, co umíme dělat nejlépe. A to byla veliká chyba.“

Sniper: Ghost Warrior 3

Sniper: Ghost Warrior 3

Všechno zlé je pro něco dobré, a tak si z nepovedeného releasu vzali v Ci alespoň cennou lekci. „Plánujeme další taktickou střílečku a budeme se soustředit na klíčové součásti hratelnosti, aniž bychom museli řešit všechny nástrahy, které představuje rozsáhlý otevřený svět.“

Otevřené světy jsou sice dnes v módě, neznamená to však, že by šlo vždy automaticky o to nejlepší řešení. Dát hráčům možnost absolutní svobody může zároveň znamenat, že sice mohou dělat téměř cokoli, nic z toho však pořádně. On i ten koridor, pokud se udělá správně, má co nabídnout. Nezbývá než autorům držet palce, aby se jim dále dařilo. Kromě dosud nepojmenované střílečky totiž pracují ještě na Lords of the Fallen 2.

Autor:


Témata: Průmysl

Nejčtenější

Po šesti letech nezbylo z peněz z Kickstarteru nic, vývojář se zhroutil

Limit Theory

Ambiciózního vesmírného simulátoru Limit Theory se bohužel nikdy nedočkáme. Jeho jedinému vývojáři Joshi Parnellovi...

Herní rekordman má 1 720 platinových trofejí. Vypadá, jako kdyby nespal

Herní rekordman Hakam "Hakoom" Karim

Bahrajnec Hakam Karim, vystupující pod přezdívkou Hakoom, se stal oficiálním držitelem Guinnessova rekordu v počtu...



Chystaný seriál podle Zaklínače už zná představitelky Ciri a Yennefer

Netflix vybral herečku Freyu Allanovou (vlevo) do role Ciri z chystané...

Netflix vybral herečky do rolí dvou nejdůležitějších ženských postav chystané seriálové adaptace Sapkowského knih....

Podívejte se na záběry z natáčení scén pro brutální Mortal Kombat

Fotky ze zrušeného projektu Mortal Kombat HD

Když v roce 1992 vyšel první díl Mortal Kombatu, otřáslo to herním světem. Doslova gejzíry krve a brutální chvaty,...

České Mashinky přidávají nové dieselové lokomotivy a řadu vylepšení

Mashinky

Vývoj vynikající strategie Mashinky zdárně pokračuje vpřed. Nejnovější vylepšení hru nijak zásadně nemění, ale přidává...

Další z rubriky

Jak hrát celou noc a nezničit si záda? Ani sebelepší křeslo vás nespasí

South Park

Propařená noc neznamená pro hráče počítačových her těžkou ranní kocovinu a výpadky paměti, ale syndrom karpálního...

KOMENTÁŘ: Série Assassin’s Creed stále boduje. Jaký má recept na úspěch?

Assassin's Creed 2

Série Assassins Creed oslavila letos jedenáct let od svého vzniku a letošní díl ze starověkého Řecka jistě nebyl...

Soutěž o skutečný zlatý poklad skončila fiaskem. Příběh hry Swordquest

Obal hry Earthworld

Videohry jsou stále ještě poměrně mladým médiem, ale i tak už je jejich historie neuvěřitelně bohatá. V dnešním retru...



Najdete na iDNES.cz