"Původně to měla být jen drobná hříčka, měli jsme ale tolik nápadů. Nakonec to přerostlo v něco úžasného," nadšeně Bonuswebu vysvětluje Dagmar Šumská, která se s animačním studiem Pavla Platila stará o vývoj.
Z herního hlediska je Soccerinho střelnice, zasazená do prostředí staré Prahy. Všechny lokace, včetně bývalého židovského ghetta, vznikají podle dobových materiálů.
Hráč se chopí mladého chlapce, který svůj um s balonem zkouší na improvizovanou branku, pokouší se trefit do úzkých škvír či sestřeluje kočky na římsách. Postupně přibývají další výzvy.
"Je to hodně o emocích, příběhu, vůli toho kluka něco dosáhnout. Nezáleží, odkud pocházíte, důležité je nevzdávat se," dodává Šumská.
Soccerinho vzniká za pomoci nástroje Unity 3D, a to na iOS, Android a do budoucna možná i Windows Phone. Autoři se přitom snaží, aby hra byla na špičkové úrovni ve všech směrech. Například pohyby dětského brankáře byly nejprve nahrány ve skutečnosti a posléze převedeny do hry.
Perfekcionismus ovšem něco stojí, rozpočet roste do nepříjemných výšin.
Šumská přitom přiznává, že s vývojem her nemá zkušenosti a některé věci by zpětně řešila jinak. "Je to úžasná práce. Tu vstupní naivitu člověk musí přetavit ve výhodu, dát do toho více srdce a životní zkušenosti. Hra musí hlavně pobavit. Tím se cele dva roky řídím."
Pokud vše půjde podle plánu, Soccerinho vyjde na přelomu října a listopadu. Vývojáři dodávají, že mikrotransakce nemají v plánu a veškerý obsah bude dostupný za jednorázovou platbu.