"Často se zapomíná na to, že Evropskou unii netvoří jedna či dvě země. Zahrnuje jich celou řadu, což znamená mnohem více překládání. Určité hry si také ponechávají licence jen v některých teritoriích či jim zcela zaniknou práva," tvrdí Ashraf.
Zveřejňování her v digitálním obchodě společnosti Sony prý ovlivňuje řada faktorů. Ty mohou vést k odložení či v případě některých regionů i ke zrušení titulu.
Vyjádření Sony však popírá například společnost Frozenbyte, která koncem loňského roku dokončila druhý díl nezávislé plošinovky Trine (čtěte recenzi). Zveřejnění titulu v evropské pobočce PlayStation Store totiž Sony zabralo téměř tři měsíce a Frozenbyte obě verze považuje za identické.
Podle Ashrafa je proces kontroly kvality pro evropský PlayStation Store tajemstvím. "Informace o kontrole kvality jsou přísně utajované a nesmíme o nich mluvit," řekl Ashraf.