Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Sony očekává, že PlayStation VR bude zpočátku nedostatkovým zbožím

  18:18aktualizováno  18:18

Odhadnout úvodní zájem o virtuální realitu je prý obtížné. „Čím dál více jsme přesvědčení, že PlayStation VR bude nedostatkovým zbožím. Ale uděláme vše, co je v našich silách, abychom poptávku uspokojili,“ řekl v souvislosti s tím Andrew House, ředitel Sony Interactive Entertainment.

Zdá se tedy, že se Sony drží střídmé strategie a vyrobí raději skromnější počet zařízení. Některé firmy však dostupnost produktů po uvedení na trh omezují úmyslně, aby zařízení působilo úspěšně.

House také prozradil, že v USA se cena her pro PlayStation VR bude zpravidla pohybovat v přepočtu v rozmezí 500 až 1000 korun.

PlayStation VR

PlayStation VR

Autor:




Nejčtenější

Příprava týmu Fnatic před profesionálním zápasem. Hráči mají i týmové dresy.
Esportovci jako celebrity? Musí zapracovat na svém chování

S tím jak se stále zvyšuje popularita e-sportů, množí se i skandály jednotlivých sportovců. Nebudou nakonec největší překážkou pro získání masové oblíbenosti...  celý článek

Need for Speed Payback
Podívejte se na závody Need for Speed Payback ve 4K a na HW nároky

Podívejte se, jak vypadají připravované arkádové závody Need for Speed Payback v rozlišení 4K.  celý článek

FIFA 18
RECENZE: Fanoušci fotbalu ani letos neušetří. FIFA 18 se opět vyplatí

Nový díl jedné z nejprodávanějších herních sérií vůbec sice již nepřináší tolik novinek jako ten loňský, přesto jeho koupí nikdo neprohloupí. A to nejen kvůli...  celý článek

Výstava Game On v Praze
Game On byste měli vidět. Ukazuje průřez herní historií tou nejlepší formou

Ve čtvrtek otevřela své brány v hale 40 Pražské tržnici putovní výstava Game On, která přibližuje historii her a herních zařízení. Redakce Bonuswebu měla...  celý článek

PlayerUnknown’s Battlegrounds
Příběhová kampaň do PlayerUnknown's Battlegrounds jen tak nepřibude

Brian Greene, autor úspěšného PlayerUnknown's Battlegrounds, utnul všechny spekulace svým oznámením, že příběhová kampaň pro jednoho hráče do největšího hitu...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.