Nejnovější model handheldu PSP od Sony není zrovna prodejním trhákem. Potenciálním zákazníkům povětšinou nejvíce vadí absence "zastaralé" UMD mechaniky pro fyzická datová média a s tím související orientace na digitální distribuci.
Andrew House, prezident evropské větve vývojářských studií Sony, ale v aktuálním rozhovoru sdělil, že model PSP Go byl pro Sony pouze testem chování zákazníků. "Jedním z důvodů uvedení PSP Go byla snaha zjistit, kam se ubírá chování zákazníků. A dostali jsme od nich signály, že svým způsobem to je zařízení, které chtějí," řekl značně optimisticky House.
Dodal ale, že je potřeba mít pořád na paměti, že hráči stále mají rádi své sbírky her na fyzických médiích. A to je zároveň i hlavní problém PSP Go. Většině lidí by ani tak nevadilo, že si musí nové hry stahovat, ale hlavně to, že své staré hry na discích do nového modelu zkrátka nenacpou.
Zdroj: CVG