Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Soulbringer

  12:25aktualizováno  25. ledna 12:28
Soulbringer
Soulbringer

Gremlin Interactive pro nás do kulatého roku 2000 připravují nové RPG. Kromě obvyklých vlastností RPG bude přidanou hodnotou Soulbringera výkonný 3D engine umožňující grafiku, která hru ponoří do temně gotických stínů. Dalšími klady chystaného titulu bude integrovaný systém soubojů, kouzlení a silný příběh, což už však dneska musí mít každé RPG, které má ambice stanout na nejvyšších postech určovaných hráčskou přízní. Inovativní systém kouzel nazvaný Seculorom obsahuje více než 60 druhů kouzel a jeho fungování je založeno na rovnováze mezi pěti základními elementy uspořádanými do kruhu, z nichž každý částečně stravuje ten následující: voda - oheň - duch - vzduch - země - voda. Při upřednostňování jednoho z elementů roste jeho síla na úkor druhého.

Takže k tomu silnému příběhu. Za jednoho zimního dne přijíždíte do vísky Madrigal, kam vás zavolal váš umírající otec. Soulbringer Jeho posledním přáním není nic menšího, než abyste se vydali hledat svého strýce. Protože jste dobrodružná povaha a navíc poslušný syn, jmenovaného rodinného příslušníka naleznete. Po zjištění, že strýček není jen tak nějaký usmolený venkovan, ale čaroděj s obsáhlými magickými znalostmi, s ním uzavřete obchod - vy mu zaplatíte a on vás bude učit svému kouzelnickému umění. Peníze ale nerostou na stromě, a tak si na své studium musíte vydělat přijímáním nejrůznějších úkolů a posluh. Během jedné z nich se dozvíte příběh, který vás zaujme natolik, že se rozhodnete ho prozkoumat blíž. Při pátrání po podrobnostech jste však nečekaně transportováni na místo, které se stane výchozím bodem pro vaše další výpravy.

Soulbringer se skládá z celkem pěti aktů, které jsou dále rozděleny do třech kategorií: primární (týkající se hlavní příběhové linie), sekundární (v nichž je vám dána možnost vylepšit si své schopnosti) a terciární scénáře (které jsou ve hře pro obzvlášť houževnaté hráče, jež těch primárních a sekundárních kvestů nemají dost). Doba, kterou u Soulbringera strávíte, by měla činit nějakých 70 až 80 hodin, počítaje v to všechny tři úrovně scénářů.

Autor:




Nejčtenější

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Cuphead
RECENZE: Nesnesete pomyšlení na to, že prohráváte? Cuphead není pro vás

Kdyby ve 30. letech existovaly videohry, určitě by byly dvourozměrné a zatraceně těžké. Stejně jako Cuphead.  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Age of Empires: Defintive Edition
Legendární strategie Age of Empires v nové grafice se vrátí až příští rok

Nečekaný odklad na poslední chvíli postihl modernizovanou verzi kultovní strategie Age of Empires. Navíc to vypadá, že hra bude k dispozici pouze přes...  celý článek

Další z rubriky

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Magic: The Gathering
Kartičky Magic: The Gathering mají nové logo, změna je výrazná

Ikonická a stále velmi populární karetní hra Magic: The Gathering změnila logo. A je to největší změna za dobu existence značky.   celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.