Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Raději sníme střepy, než abychom udělali další Spec Ops, tvrdí autoři

  18:00aktualizováno  18:00
Pokud jste doufali v pokračování v jistých kruzích kultovní „protiválečné“ střílečky, tak nedoufejte. Autoři totiž jakékoli spekulace vyvrátili, vývoj prý byl brutální a bolestivý.

Tohle bolí. Spec Ops: The Line je moje srdcovka, protože obsahuje jeden z nejlepších scénářů, jaké kdy počítačová hra měla. 

Spec Ops. The Line

Jestli jste Spec Ops: The Line nikdy nehrál, napravte to. Stojí to za to!

Pod slupkou obyčejné střílečky se skrývá propracovaný příběh o krutosti a nesmyslnosti války. Jenže tahle kombinace nikoho moc nenadchla. Fanoušky stříleček všechno to filosofování nudilo a kdo si chtěl vychutnat příběh, musel se k němu prostřílet skrze zástupy generických nepřátel. Hra tak finančně propadla.

Ale to třeba Psychonauts nebo Beyond Good & Evil také a pokračování se přesto připravují, tak proč ne i Spec Ops? „Protože to byl brutální a bolestivý vývoj a každý, kdo na hře pracoval, by raději jedl střepy, než aby dělal pokračování. A navíc se ani neprodávala,“ ukončil jednoznačně jakékoli naděje scenárista hry Walt Williams.

04.října 2017 v 00:34, příspěvek archivován: 05.října 2017 v 17:40

@EverettBorislow Because it was a brutal, painful development & everyone who worked on it would eat broken glass before making another. Also it didn't sell.

Násilí ve hrách - Spec Ops

Jeden z mála případů, kdy má zobrazování násilí ve hře opravdu nějaký smysl.

Co se vlastně dělo během vývoje tak hrozného, už se asi nikdy nedozvíme, v minulosti se ale hodně spekulovalo o neshodách mezi vydavatelstvím 2K Games a vývojáři z Yager Development. 

Jakkoliv je nám líto, že už další díl nebude, musíme uznat, že je to možná dobře. Příběh hry byl totiž dokonale uzavřen a samotný konec působil jako rána pěstí do žaludku, sebelepší nastavování by výsledný efekt jen zředilo.

Autor:




Nejčtenější

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Age of Empires: Defintive Edition
Legendární strategie Age of Empires v nové grafice se vrátí až příští rok

Nečekaný odklad na poslední chvíli postihl modernizovanou verzi kultovní strategie Age of Empires. Navíc to vypadá, že hra bude k dispozici pouze přes...  celý článek

Další z rubriky

Age of Empires: Defintive Edition
Legendární strategie Age of Empires v nové grafice se vrátí až příští rok

Nečekaný odklad na poslední chvíli postihl modernizovanou verzi kultovní strategie Age of Empires. Navíc to vypadá, že hra bude k dispozici pouze přes...  celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Assassin's Creed: Origins
Assassin’s Creed Origins v DLC nabídnou i boj proti zombie faraonům

Vypadá to, že placené přídavky pro hru Assassin’s Creed nabídnou o něco pestřejší hratelnost než původní dějová linka. Dočkáme se tak i výletu do egyptské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.