Spec Ops: The Line

Raději sníme střepy, než abychom udělali další Spec Ops, tvrdí autoři

  • 4
Pokud jste doufali v pokračování v jistých kruzích kultovní „protiválečné“ střílečky, tak nedoufejte. Autoři totiž jakékoli spekulace vyvrátili, vývoj prý byl brutální a bolestivý.

Tohle bolí. Spec Ops: The Line je moje srdcovka, protože obsahuje jeden z nejlepších scénářů, jaké kdy počítačová hra měla. 

Jestli jste Spec Ops: The Line nikdy nehrál, napravte to. Stojí to za to!

Pod slupkou obyčejné střílečky se skrývá propracovaný příběh o krutosti a nesmyslnosti války. Jenže tahle kombinace nikoho moc nenadchla. Fanoušky stříleček všechno to filosofování nudilo a kdo si chtěl vychutnat příběh, musel se k němu prostřílet skrze zástupy generických nepřátel. Hra tak finančně propadla.

Ale to třeba Psychonauts nebo Beyond Good & Evil také a pokračování se přesto připravují, tak proč ne i Spec Ops? „Protože to byl brutální a bolestivý vývoj a každý, kdo na hře pracoval, by raději jedl střepy, než aby dělal pokračování. A navíc se ani neprodávala,“ ukončil jednoznačně jakékoli naděje scenárista hry Walt Williams.

04.října 2017 v 00:34, příspěvek archivován: 05.října 2017 v 17:40

@EverettBorislow Because it was a brutal, painful development & everyone who worked on it would eat broken glass before making another. Also it didn't sell.

Jeden z mála případů, kdy má zobrazování násilí ve hře opravdu nějaký smysl.

Co se vlastně dělo během vývoje tak hrozného, už se asi nikdy nedozvíme, v minulosti se ale hodně spekulovalo o neshodách mezi vydavatelstvím 2K Games a vývojáři z Yager Development. 

Jakkoliv je nám líto, že už další díl nebude, musíme uznat, že je to možná dobře. Příběh hry byl totiž dokonale uzavřen a samotný konec působil jako rána pěstí do žaludku, sebelepší nastavování by výsledný efekt jen zředilo.