Speedball 2

  12:00aktualizováno  12:56
Některé klasiky není moudré oživovat, avšak pokud se projektu chopí šikovný vývojářský tým, tak výsledek nemusí být vždy katastrofální.

Speedball 2 Každý hráč, který někdy přišel do kontaktu s jakoukoliv Amigou, jistě zná Speedball 2. Ve své době se opravdu jednalo o jednu z nejlepších her platformy, která se stala po právu legendou. Bohužel se jí nikdy nepodařilo pořádně oživit. Speedball 2100 pro první PlayStation doplatil na identický obsah se zastaralým technickým zpracováním a regulérní třetí díl s názvem Speedball Arena pro jistotu raději nikdy nevyšel. Nyní však do hry vstupuje relativně neznámé německé vývojářské studio Kylotonn, které v současné době několik málo měsíců pracuje na novodobém remaku původního Speedballu 2. Jako poradce na projektu přitom pracuje Mike Montgomery z Bitmap Brothers, společnosti, která má na svědomí původní tituly série. Výsledek by tedy nemusel dopadnout špatně, ale nepředbíhejme.

Velký zpestřením samotné hry by měl být nový úhel kamery, který bude nastaven přímo za zády sportovce.

Speedball 2 V původním titulu stál na pozadí primitivní příběh, který většina hráčů ani nezaznamenala. Novodobý Speedball 2 již bude mít příběh výraznější, ale tvůrci ho stejně chtějí nechat na pozadí, pouze jako kulisu. Co se týče hratelnosti, tak ta by se neměla dočkat až tolika změn, aby si zachovala kouzlo originálu. Přibudou tedy nějaké nové chvaty, ale základní kostra hratelnosti zůstane stejná jako před lety. Sportovci tak budou trochu pružnější, protože budou moci skákat, střílet při běhu atd. K dispozici budou přitom tři druhy sportovců. První dva druhy zaujmou obě lidská pohlaví, přičemž třetím druhem budou robotičtí droidi. Aby se však necítili hráči ošizeni z nedostatku inovací, tak kromě hlavního módu bychom se měli dočkat i několika vedlejších. Jejich počet, názvy a odlišnosti od hlavního zápasu však dosud nejsou známy. Velký zpestřením samotné hry by měl být nový úhel kamery, který bude nastaven přímo za zády sportovce. Samozřejmostí pak bude možnost kdykoliv během hry přepnout do klasického ptačího nadhledu. Každý hráč tak bude moci hrát hru úplně jiným stylem. Nový úhel kamery se nám sice zdá zatím trochu nepřehledný, ale prozatím nebudeme soudit.

Podstatnou novinkou by však měly být statistiky u každého sportovce. Rozděleny by měly být do šesti tříd (rychlost, síla, výdrž atd.), přičemž během hraní bude možné zmiňované statistiky vylepšovat. Příslib přítomnosti lehkých RPG prvků nás potěšil, protože ve hře typu Speedball 2 budou mít opravdu smysl. Grafický engine, na kterém hra běží, se zdá být povedený, ale pokud budeme upřímní, tak vytvořit arénu s několika hráči není pro grafiky až takový problém.

Za získané výhry v online multiplayeru byste navíc měli dostat přístup ke spoustě bonusů. A ty by neměly být jen tak ledajaké, protože se má jednat o nové postavy, arény a další lákavé přídavky.

Speedball 2 Mnohem důležitější bude animace nejrůznějších útoků a přihrávek, které budou ve hře denním chlebem. Prozatím je co dohánět. Velmi zvědaví jsme na multiplayer, který byl odpradávna tím nejlepším na celé sérii. Kylotonn slibují slušnou podporu online i LAN multiplayeru až pro osm hráčů. Za získané výhry v online multiplayeru byste navíc měli dostat přístup ke spoustě bonusů. A ty by neměly být jen tak ledajaké, protože se má jednat o nové postavy, arény a další lákavé přídavky. Tvůrci se také dušují, že nový Speedball 2 bude mít stoprocentní technickou podporu, díky které bude zajištěna stoprocentní bezproblémovost hraní po síti. Datum vydání je prozatím stanovené na konec roku a naše pocity ze hry jsou smíšené. Vývoj je však zatím víceméně v počátcích a tak nebudeme předčasně házet flintu do žita či spíše kovový míč do úst vývojářů.



Nejčtenější

Herní rekordman má 1 720 platinových trofejí. Vypadá, jako kdyby nespal

Herní rekordman Hakam "Hakoom" Karim

Bahrajnec Hakam Karim, vystupující pod přezdívkou Hakoom, se stal oficiálním držitelem Guinnessova rekordu v počtu...

Kvůli ukliknutí se ze hry stal nečekaný hit, vývojáři stejně nezbohatli

Evolvation

O tom, že i špatná reklama je stále reklama, se přesvědčili nezávislí vývojáři z nizozemského týmu HyperReuts. Poté, co...



Sedm nejtypičtějších výmluv chudáka hráče

Hráč na kokainu - ilustrační foto (Angry Gamer)

Za okny pomalu vychází slunce, na krku spousta povinností a rozechvělé prsty ospalého hráče se jen velmi neochotně...

RECENZE: Call of Duty: Black Ops 4 je pro sérii přelomovým dílem

Call of Duty: Black Ops 4

Veleúspěšné Call of Duty letos poprvé odvrhlo kampaň pro jednoho hráče a láká fanoušky na svoji verzi populárního módu...

Pět nadějně vypadajících komiksových her, z nichž se vyklubaly propadáky

Superman: The New Superman Adventures

Doufalo se v hodně, dostali jsme málo. Připomínáme pět komiksových videoher, které to projely na plné čáře.

Další z rubriky

Carmack ukončil jeden soudní spor se společností ZeniMax, druhý ještě běží

John Carmack

Legendární vývojář podle vlastního vyjádření nadobro ukončil spory se společností ZeniMax, která mu údajně dlužila přes...

Chystaná hra Tin Hearts vypadá jako Lemmings s cínovými vojáčky

Tin Hearts

Tým Rogue Sun složený ze zkušených vývojářů bývalé společnosti Lionhead chystá variaci na kultovní „lemíky“ pro...

Příručka k Falloutu 76 bude téměř dvakrát dražší než samotná hra

Fallout 76

Nejen samotné hry, ale už i oficiální příručky lze nakoupit v absurdně drahých sběratelských edicích. Ta pro Fallout 76...

Stát chce finančně podporovat mikrojesle a dětské skupiny, aby maminky mohly jít do práce
Stát chce finančně podporovat mikrojesle a dětské skupiny, aby maminky mohly jít do práce

Ministerstvo práce vyslalo do připomínkového řízení návrh, aby státní rozpočet financoval dětské skupiny a nově také mikrojesle. Do nich chodí hlavně děti, které nezískaly místo ve státní školce, ale jejich rodiče nastupují do práce dřív než po třech letech mateřské dovolené.



Najdete na iDNES.cz