Rise of Nations je po
Age of Mythology a
Impossible Creatures, další očekávanou strategií jejíž vydání má na starosti
Microsoft. Tvorbu hry samotné má však zajišťuje tým
Big Huge Games, pod vedením
Briana Reynoldse, který se podílel na takových titulech jako
Alpha Centauri a
Civilization 2. A právě z těchto her z částečně
Rise of Nations čerpá. Dalším titulem z něhož si tvůrci vypůjčili jisté herní prvky a postupy je
Age of Empires. Dáme-li si výše jmenované hry dohromady, vznikne nám realtime strategie, která se však nesoustředí na jednu epochu v lidských dějinách, ale pokrývá prakticky celý jeho vývoj. Můžeme se tedy těšit na to, že po 6000 let budeme v roli vůdce jednoho z 18 národů usilovat o světovou nadvládu. Jediná hra, která snese s
Rise of Nations srovnání je skvělá
Empire Earth. V jedné oblasti, jde o grafiku samozřejmě, je však i tato hra od
Stainless Steel Studios překonána, nebo alespoň se to zdá podle
těchto nových screenů v naší galerii. Rise of Nations zkrátka kromě zajímavého konceptu také skvěle vypadá. Podrobnější informace o hře si můžete přečíst v
tomto článku a zmiňované vizuální kvality zhodnoťte v
tomto traileru a
aktualizované galerii. Je-li vám to málo, není nic snazšího než zavítat na
nově otevřenou homepage Rise of Nations, odkud jsme čerpali také my.