Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Novou značku prý není možné soudit dříve než se třetí hrou

  16:00aktualizováno  16:00
První dva díly slouží k experimentování a třetí je o větším množství obsahu. V takový obchodní cyklus věří ředitel vydavatelství Square Enix, kterým je Yosuke Matsuda.

Project Setsuna | foto: Square Enix

Tím se ostatně objasňuje pokračování nevýrazně hodnocené a průměrně prodávané hry Nier z roku 2010. Square Enix zkrátka hodnotí potenciál značek teprve po vydání třetí hry.

Obdobným pokusem je také počin známý jako Project Setsuna, který má připomenout slávu starších japonských her na hrdiny. Square Enix v souvislosti s titulem doufá, že se ho podaří opracovat do stabilní velké značky.

„Rozvíjení nových značek je velmi důležité,“ řekl Matsuda v rozhovoru pro server Famitsu. „Je to můj osobní názor, ale věřím, že je velmi obtížné okamžitě vybudovat nový velký titul. Zpětný pohled na herní průmysl ukazuje, že hodně her prorazí s třetím dílem.“

Matsuda nepopírá, že existují případy, kdy se trh chová zcela odlišně. Zpravidla je však po třech hrách možné posoudit, jestli ze hry bude velká značka.

„Říkám tomu zákon třetího titulu. Proto s prvním a druhým dílem v rámci možností experimentujete a třetí je o rozsahu. Pokud třetí hra uspěje, je všechno v pohodě.“

 

Autor:




Nejčtenější

Middle-earth: Shadow of War
RECENZE:Tolkienův svět utopený v krvi. Shadow of War hraje na jistotu

Pokračování výborné řežby na motivy Tolkienova Pána prstenů se drží při zdi a příliš změn nepřineslo. To však neznamená, že by nebylo zábavnou hrou.  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Cuphead
RECENZE: Nesnesete pomyšlení na to, že prohráváte? Cuphead není pro vás

Kdyby ve 30. letech existovaly videohry, určitě by byly dvourozměrné a zatraceně těžké. Stejně jako Cuphead.  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Další z rubriky

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Assassin's Creed: Origins
Assassin’s Creed Origins v DLC nabídnou i boj proti zombie faraonům

Vypadá to, že placené přídavky pro hru Assassin’s Creed nabídnou o něco pestřejší hratelnost než původní dějová linka. Dočkáme se tak i výletu do egyptské...  celý článek

Assassin’s Creed 4: Black Flag
Blíží se konec Denuva? Protipirátská ochrana padla během jediného dne

Aktuální hit Shadow of War nevydržel pirátům odolávat dlouho. Navzdory použití „neprolomitelné“ ochrany Denuvo se objevil funkční crack do 24 hodin od vydání.  celý článek

Rodičovská v životopisu: Patří tam, nebo ne?
Rodičovská v životopisu: Patří tam, nebo ne?

Sehnat práci s dítětem se dá, jen se na to musí správně.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.