Vývojáři vysvětlují, proč se střílecí část Star Citizen opozdí

  17:15aktualizováno  17:15
Autoři Star Citizen narazili na komplikace při tvorbě modulu pro akci z vlastního pohledu. Vydání se tak oproti původním plánům rozhodli odložit na neurčito. Hráče však ubezpečují, že vývoj hry i nadále probíhá na všech frontách.

Star Citizen | foto: Roberts Space Industries

Šéf projektu Chris Roberts situaci objasnil v obsáhlém příspěvku na oficiálním webu. Zmínil také, že právě dokončují nahrávání animací (motion capture) pro příběhovou část Star Citizen známou jako Squadron 42.

Nahrávání probíhá v Londýně a Roberts tvrdí, že kromě pohybů postav zaznamenávají i pohyby v obličeji, a emoce by proto ve hře měly být nebývale uvěřitelné.

U střílecího modulu Star Marine však tvůrci narazili na technické komplikace, kvůli kterým se tuto část titulu zatím rozhodli nevydat. Věří totiž, že Star Marine v současném stavu neodpovídá kvalitativním standardům firmy.

Fotogalerie

Problém představuje například síťový kód, který rozhodli přepsat. Zároveň také přepracovávají vyhledávání zápasů. „Toto úsilí pokračuje dobře, od našich programátorů to však vyžaduje více času,“ píše Roberts v blogu.

Zároveň však hráče ubezpečuje, že zpoždění modulu neznamená zpoždění celého projektu.

Na jednotlivých modulech totiž pracují odlišné týmy, a všechny tak vznikají zároveň. „Statisticky na Star Marine pracuje jen 15 % týmu. To znamená, že vývoj v ostatních oblastech, například Squadron 42 či stálého světa, pokračuje i během problémů se střílecí částí.“

Roberts věří, že dobře zvládnutá integrace Star Marine pomůže posunout vpřed všechny části Star Citizen. „Nemůžu ale dostatečně zdůraznit, že dva dodatečné měsíce na Star Marine nejsou to samé jako dvouměsíční odklad celého Star Citizen,“ tvrdí vývojář. O datu vydání modulu zatím hovořit nechce. Slíbil však týdenní blogové aktualizace, ve kterých pokrok bude popisovat.

Roberts také zvažuje, že pro veřejnost vydají verzi Star Citizen s veškerými interními aktualizacemi a deaktivovanou střílecí částí. To ale údajně vyžaduje vyřešení specifických výzev, a nestane se to proto okamžitě.

Autor:


Nejčtenější

Herní rekordman má 1 720 platinových trofejí. Vypadá, jako kdyby nespal

Herní rekordman Hakam "Hakoom" Karim

Bahrajnec Hakam Karim, vystupující pod přezdívkou Hakoom, se stal oficiálním držitelem Guinnessova rekordu v počtu...

Kvůli ukliknutí se ze hry stal nečekaný hit, vývojáři stejně nezbohatli

Evolvation

O tom, že i špatná reklama je stále reklama, se přesvědčili nezávislí vývojáři z nizozemského týmu HyperReuts. Poté, co...



Chystaný seriál podle Zaklínače už zná představitelky Ciri a Yennefer

Netflix vybral herečku Freyu Allanovou (vlevo) do role Ciri z chystané...

Netflix vybral herečky do rolí dvou nejdůležitějších ženských postav chystané seriálové adaptace Sapkowského knih....

Podívejte se na záběry z natáčení scén pro brutální Mortal Kombat

Fotky ze zrušeného projektu Mortal Kombat HD

Když v roce 1992 vyšel první díl Mortal Kombatu, otřáslo to herním světem. Doslova gejzíry krve a brutální chvaty,...

RECENZE: Call of Duty: Black Ops 4 je pro sérii přelomovým dílem

Call of Duty: Black Ops 4

Veleúspěšné Call of Duty letos poprvé odvrhlo kampaň pro jednoho hráče a láká fanoušky na svoji verzi populárního módu...

Další z rubriky

Necenzurovaná verze Agony nejspíš přeci jen vyjde

Agony

Půl roku po vydání hry Agony se možná dočkáme původně plánované necenzurované verze. Otázka je, jestli to ještě bude...

Kvůli ukliknutí se ze hry stal nečekaný hit, vývojáři stejně nezbohatli

Evolvation

O tom, že i špatná reklama je stále reklama, se přesvědčili nezávislí vývojáři z nizozemského týmu HyperReuts. Poté, co...

Další obětí nezájmu hráčů je střílečka Dirty Bomb, její vývoj končí

Dirty Bomb

Free 2 play střílečka Dirty Bomb už se žádného nového obsahu nedočká. Pro vývojáře je totiž ztrátová a tak svou...



Najdete na iDNES.cz