Star Citizen

Star Citizen

Star Citizen přestane být jednohubkou. Jeho prvky se mají skloubit

  • 6
Od začátku vývoje je zřejmé, že Star Citizen má být ve finále velkolepá hra. Tvůrci se však zatím vydali cestou zveřejňování jednotlivých modulů, ze kterých titul bude sestávat.

Jako první tak byl k dispozici hangár, kde si hráči mohli detailně prohlédnout své lodě. Následovaly bitvy ve vesmíru a k těm se v dohledné době má připojit střílení z vlastního pohledu a sociální komponenta, jež bude prvním krokem k on-line nadstavbě se stálým světem. Pomalu by se tedy mělo blížit období, ve kterém se jednotlivé části spojí do většího celku.

Šéf vývoje Chris Roberts v souvislosti s tím na oficiálním blogu napsal: „O čem bych dnes opravdu rád hovořil je, jak úžasné je toto období pro vývoj Star Citizen. Vytváření našeho světa je už teď tou kreativně nejvíce naplňující činností, kterou jsem kdy dělal. Ale následující měsíce budou něco extra. Aniž bych se podělil o interní data, řeknu vám, že nám začíná období nejtvrdších časových plánů pro vydávání veřejných verzí.“

Vývojářům se však nedávno podařilo vyvolat rozruch oznámením konceptu „rental equipment credits“, což má být herní měna. Získávat ji lze soubojem hráčů s hráči a oběživo slouží k dočasnému pronájmu vesmírných lodí.

Lodě lze permanentně získat nákupem za skutečné peníze, a hráči s lepšími loděmi tak mají v současné době výhodu. Kredity totiž získáváte v závislosti na svých úspěších, a v zápasech s lépe vybavenými hráči tak můžete mít nevýhodu.

Roberts k záležitosti prohlásil, že je jeho cílem navrhnout principy tak, aby pro hráče byly zábavné. Zpětnou vazbu proto bere v potaz, detaily o konkrétních změnách však zatím odhalovat nechce.

Na plány i stávající situaci upozornil server Rockpapershotgun.