Šéf Star Citizen říká: Nebojte se, že máme přehnané ambice

  14:45aktualizováno  14:45
S rostoucím množstvím slibů a odklady jednotlivých částí hry se z komunity začínají ozývat obavy o výslednou podobu hry Star Citizen. Šéf vývoje Chris Roberts se v souvislosti s tím rozepsal na oficiálním blogu.

Upozorňuje, že tvůrci ve finále vyvíjejí rozsáhlejší a technicky propracovanější hru, než jakou plánovali v roce 2012. To umožnily peníze, které se na hru během let podařilo vybrat. Komunitní financování totiž běží dodnes a v době psaní článku rozpočet přesahuje 85 milionů dolarů. Tedy více jak dvě miliardy korun.

Roberts v souvislosti s tím říká, že cílem vždy bylo vytvořit velkolepý vesmírný simulátor. S původním rozpočtem však plánoval skromnější verzi, kterou bude postupně rozšiřovat. 

Díky vám vytváříme města na místech, kde jsem doufal jen v přistávací plošiny, a místo flotil vytváříme armády vesmírných lodí. Vytváříme živoucí svět způsoby, o kterých jsem si v roce 2012 nedovolil ani snít.“

Star Citizen
Přepracovaná světla v pozemních úrovních
Obrázky z modulu Star Marine pro Star Citizen
Pozemní akce ve Star Citizen

Obrázky ze hry Star Citizen

„Spousta lidí vám řekne, že je to chyba. Že jsme příliš ambiciózní a hra by měla být méně rozsáhlá. Abychom ji mohli vydat rychleji a dodrželi tak uměle stanovené termíny,“ říká Roberts. Věří však zároveň, že na Star Citizen je přesně jeho velkolepost tou největší devizou.

„Star Citizen jste nepodpořili, protože chcete vidět znova to samé. Jste tu a čtete to, jelikož se pokoušíme o velké věci. Snažíme se dělat kroky, které vydavatele děsí.“ Roberts proto zdůrazňuje, že větší cíle než v roce 2012 jsou přesně tím, o co v tomto projektu jde.

Zároveň však přiznává, že vznik hry kvůli tomu potrvá déle. Proto se vývojáři snaží o otevřený vývoj. Takový, kdy komunitu nechávají co nejvíc nahlížet „pod pokličku“.

Autor:


Nejčtenější

Po šesti letech nezbylo z peněz z Kickstarteru nic, vývojář se zhroutil

Limit Theory

Ambiciózního vesmírného simulátoru Limit Theory se bohužel nikdy nedočkáme. Jeho jedinému vývojáři Joshi Parnellovi...

Herní rekordman má 1 720 platinových trofejí. Vypadá, jako kdyby nespal

Herní rekordman Hakam "Hakoom" Karim

Bahrajnec Hakam Karim, vystupující pod přezdívkou Hakoom, se stal oficiálním držitelem Guinnessova rekordu v počtu...



Kvůli ukliknutí se ze hry stal nečekaný hit, vývojáři stejně nezbohatli

Evolvation

O tom, že i špatná reklama je stále reklama, se přesvědčili nezávislí vývojáři z nizozemského týmu HyperReuts. Poté, co...

Chystaný seriál podle Zaklínače už zná představitelky Ciri a Yennefer

Netflix vybral herečku Freyu Allanovou (vlevo) do role Ciri z chystané...

Netflix vybral herečky do rolí dvou nejdůležitějších ženských postav chystané seriálové adaptace Sapkowského knih....

Podívejte se na záběry z natáčení scén pro brutální Mortal Kombat

Fotky ze zrušeného projektu Mortal Kombat HD

Když v roce 1992 vyšel první díl Mortal Kombatu, otřáslo to herním světem. Doslova gejzíry krve a brutální chvaty,...

Další z rubriky

Carmack ukončil jeden soudní spor se společností ZeniMax, druhý ještě běží

John Carmack

Legendární vývojář podle vlastního vyjádření nadobro ukončil spory se společností ZeniMax, která mu údajně dlužila přes...

Cyberpunk 2077 vyjde ještě na současnou generaci konzolí

Cyberpunk 2077

Vývojáři z polského CD Projektu uklidňují nedočkavé fanoušky tím, že si kvůli jejich hře nebudou muset kupovat nové...

EA naznačuje remaster některého z dílů Command & Conquer

Command & Conquer (1995)

Když byla během letošní herní akce E3 odhalena mobilní strategie Command & Conquer: Rivals, zaostala za očekáváním...



Najdete na iDNES.cz