Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Šéf Star Citizen říká: Nebojte se, že máme přehnané ambice

  14:45aktualizováno  14:45
S rostoucím množstvím slibů a odklady jednotlivých částí hry se z komunity začínají ozývat obavy o výslednou podobu hry Star Citizen. Šéf vývoje Chris Roberts se v souvislosti s tím rozepsal na oficiálním blogu.

Upozorňuje, že tvůrci ve finále vyvíjejí rozsáhlejší a technicky propracovanější hru, než jakou plánovali v roce 2012. To umožnily peníze, které se na hru během let podařilo vybrat. Komunitní financování totiž běží dodnes a v době psaní článku rozpočet přesahuje 85 milionů dolarů. Tedy více jak dvě miliardy korun.

Roberts v souvislosti s tím říká, že cílem vždy bylo vytvořit velkolepý vesmírný simulátor. S původním rozpočtem však plánoval skromnější verzi, kterou bude postupně rozšiřovat. 

Díky vám vytváříme města na místech, kde jsem doufal jen v přistávací plošiny, a místo flotil vytváříme armády vesmírných lodí. Vytváříme živoucí svět způsoby, o kterých jsem si v roce 2012 nedovolil ani snít.“

Star Citizen
Přepracovaná světla v pozemních úrovních
Obrázky z modulu Star Marine pro Star Citizen
Pozemní akce ve Star Citizen

Obrázky ze hry Star Citizen

„Spousta lidí vám řekne, že je to chyba. Že jsme příliš ambiciózní a hra by měla být méně rozsáhlá. Abychom ji mohli vydat rychleji a dodrželi tak uměle stanovené termíny,“ říká Roberts. Věří však zároveň, že na Star Citizen je přesně jeho velkolepost tou největší devizou.

„Star Citizen jste nepodpořili, protože chcete vidět znova to samé. Jste tu a čtete to, jelikož se pokoušíme o velké věci. Snažíme se dělat kroky, které vydavatele děsí.“ Roberts proto zdůrazňuje, že větší cíle než v roce 2012 jsou přesně tím, o co v tomto projektu jde.

Zároveň však přiznává, že vznik hry kvůli tomu potrvá déle. Proto se vývojáři snaží o otevřený vývoj. Takový, kdy komunitu nechávají co nejvíc nahlížet „pod pokličku“.

Autor:




Nejčtenější

Příprava týmu Fnatic před profesionálním zápasem. Hráči mají i týmové dresy.
Esportovci jako celebrity? Musí zapracovat na svém chování

S tím jak se stále zvyšuje popularita e-sportů, množí se i skandály jednotlivých sportovců. Nebudou nakonec největší překážkou pro získání masové oblíbenosti...  celý článek

PlayerUnknown’s Battlegrounds
Příběhová kampaň do PlayerUnknown's Battlegrounds jen tak nepřibude

Brian Greene, autor úspěšného PlayerUnknown's Battlegrounds, utnul všechny spekulace svým oznámením, že příběhová kampaň pro jednoho hráče do největšího hitu...  celý článek

Dishonored: Death of the Outsider
Dokážete zabít boha? Recenze Dishonored: Death of the Outsider

Loni vydaná hra Dishonored 2 patřila k nejpozoruhodnějším titulům minulého roku. Není tedy divu, že jsme o ní neslyšeli naposled. V Death of the Outsider na...  celý článek

Left Alive
Sony oznámilo nové hry na PlayStation, některé potěší i PC hráče

Firma Sony oznámila na japonské výstavě několik nových her a remaků. Tím nejlákavějším jménem bude zřejmě nová střílečka Left Alive, kterou si zahrají i hráči...  celý článek

Xbox One X
A pak že to nejde. Epic nakrátko propojil všechny platformy. Prý omylem

Definitivní důkaz, že po technologické stránce propojení hráčů na všech platformách nic nebrání, se podařil hře Fortnite. Jenže stav, kdy se mohli utkat hráči...  celý článek

Další z rubriky

Need for Speed Payback
Podívejte se na závody Need for Speed Payback ve 4K a na HW nároky

Podívejte se, jak vypadají připravované arkádové závody Need for Speed Payback v rozlišení 4K.  celý článek

Tomb Raider film
První trailer filmového Tomb Raidera s Alicií Vikander jako Larou Croft

Netrpělivě očekávaná ukázka z chystaného filmu na motivy herní série Tomb Raider je konečně venku. Ať už si o něm myslíte cokoli, musíte uznat, že to hlavní...  celý článek

RuneScape
Venezuelané si v krizi přivydělávají lovem zelených draků

Kvůli vysoké inflaci si lidé ve Venezuele hledají nejrůznější alternativní metody obživy. Jednou z nich je i vydělávání prostřednictvím hromadění virtuálních...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.