Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Star Citizen bude vesmírné porno s odkazem na římskou říši

aktualizováno 
Tvůrce vesmírného Wing Commandera a Freelancera se vzepjal k dalšímu velkému projektu, který si hráči musí okamžitě zamilovat. Hra nechá vzpomenout na pozdní fázi římské říše.

Star Citizen

Vývojář Chris Roberts je zpět. Zřejmě nejslavnější tvůrce her s vesmírnými koráby v hlavní roli se vrací z odpočinku a představuje svůj vysněný projekt. Po klasické sáze Wing Commander a fantastickém Freelancerovi by jeho úspěchy lemovanou kariéru měl zakončit právě Star Citizen.

Projekt existuje zatím ve fázi prototypu, který nyní Roberts se vší parádou představil, aby pro něj získal financování a mohl ho převést do podoby skvěle hratelného titulu. Na základě toho, co zatím prezentoval, lze mluvit o pornu vesmírných lodí.

Robertsovým cílem je stvořit zcela nové univerzum, jehož příběh by nechal vzpomenout na pozdní fázi římské říše. Unavené lidské impérium slábne a Země (= Řím) ztrácí na důležitosti. Politický a kulturní život se tedy přesouvá na koloniální svět Terra (= Konstantinopol), zatímco kolem říše čekající mimozemské rasy (= barbaři) vyhlížejí moment příhodný k útoku.

Star Citizen

Herně se Roberts pokouší propojit přístupy známé z Wing Commandera a Freelancera. Část připomínající Wing Commandera má nést vlastní název, a sice Squadron 42.

Freelancer

Freelancer je vesmírnou střílečkou, v níž je možné dělat prakticky cokoli: od plnění misí pro různé zadavatele přes pouhé převážení nákladu libovolných surovin až po drsné pirátství a bezskrupulózní vraždění.
- číst dobovou recenzi

Nabídne klasickou příběhovou kampaň, ve které budete hrát za pilota 42. letky. Ta představuje svého druhu cizineckou legii pozemského impéria, která neklade žádné otázky na minulost a bere každého, kdo v ruce udrží knipl.

Službou v této letce si piloti snaží vydobýt občanské právo v říši, stejně jako starořímští legionáři. Proto také titul Star Citizen, tedy "hvězdný občan". Kdo plněním misí získá občanské právo, může galaxii křižovat na své vlastní triko a po vzoru Freelancera se rozhodnout pro kariéru podle vlastního přání.

Jako pirát i obchodník

Živit se můžete jako vojenský pilot, lovec odměn, pirát či obchodník. Zkrátka vše, co si dokážete představit, protože vesmírný koráb k tomu má být po všech stránkách přizpůsobitelný.

Star Citizen

Roberts v hráčích chce podporovat také objevitelskou touhu, kdy do hry bude neustále přidávat nové solární systémy. Kdo je objeví jako první, může je pojmenovat podle sebe.

Star Citizen bude hratelný jak v on-line, tak off-line módu. Kdo chce, může mise plnit kooperativně s přáteli a kdo chce hrát sám na sebe, může také. A nebude k tomu potřebovat ani připojení k internetu.

K tomu chce Chris Roberts poskytnout hráčům bohaté nástroje pro úpravy, pomocí kterých bude podobně jako ve Freelancerovi možné vytvářet vlastní modely lodí a mise. Nejprve jen ve vlastních hrách, ale pokud se ostatním vaše výtvory budou líbit, mohou se z nich stát oficiální a všem přístupné prvky.

Star Citizen

Pokud jde o platební model, neuvažuje Roberts o měsíčních poplatcích ani o "Free2Play" (část hry zdarma, zbytek za peníze). Hru chce prodávat za pevnou cenu a postupně pro ni vyvíjet přídavky. Ty větší pak budou zřejmě také zpoplatněné.

Smysl pro detail

Prototyp hry, který využívá CryEngine 3 (pravděpodobně stejně jako celá hra), vypadá nádherně. Jednotlivé modely lodí se pyšní dosud nepoznanou mírou detailu.

V kokpitu sedí plně animovaný pilot, který se mimo jiné může při zakotvení pohybovat v prostorách svého vesmírného korábu a diskutovat s posádkou. Kromě toho se Roberts už teď může pochlubit propracovanou fyzikou jednotlivých lodí, které se ovládají tak nějak přirozeně.

Star Citizen

Chris Roberts se na svůj projekt rozhodl získat prostředky od menších dárců, jak je dnes díky fenoménu Kickstarter moderní. Na rozdíl od jiných projektů ale dokazuje, že má na čem stavět a navíc je ve svém žánru skutečnou žijící legendou. Jeho cílem je přes vlastní webové stránky vybrat dva miliony dolarů, které mu zaručí nezávislost v dalším vývoji. Že je vybere, je prakticky jisté: už nyní, v době psaní článku, má téměř polovinu sumy.

Momentálně je patrná vlastně jen jedna vada na kráse: datum vydání. Vzhledem k omezeným (i s tím co Roberts vybere) prostředkům bude vývoj pomalejší než u standardních projektů a sám autor počítá s vydáním za dva až tři roky. Něco nám ale říká, že se vyplatí počkat.

Autor:


Témata: Galaxie, Porno


Nejčtenější

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Další z rubriky

Nedd for Speed: Payback
Přesně jako Rychle a zběsile. První dojmy z Need for Speed: Payback

Vyzkoušeli jsme nový díl oblíbené závodní série a jsme více než spokojeni. Payback je perfektní arkáda s důrazem na příběhovou složku.  celý článek

FIFA 18
Zahráli jsme si za Ronalda a je to paráda. První dojmy z FIFA 18

Vyzkoušeli jsme letošní ročník fotbalu od EA Sports. Žádné revoluční novinky se nechystají, ale změn je dost na to, aby obhájily cenu nové hry. Lepší animace,...  celý článek

Hobo: Tough Life
Prohrabování popelnic může být zábava. V české hře Hobo hrajeme za bezdomovce

Pokud se chcete vžít do role bezdomovce a nechce se vám kvůli tomu udělat nějakou kardinální blbost a skončit na dlažbě, můžete si ten pocit nasimulovat v nové...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.