Star Trek Elite Force II - 1. část průvodce

  12:00aktualizováno  11. srpna 9:45
Star Trek Elite Force II je jedním z mála osvěžujících překvapení letošního léta. Jelikož byl veškerý odpor marný, byli jsme i my asimilováni skvělou hratelností i brilantním příběhem a přinášíme vám první část detailního průvodce.

Tipy

  • Během hry se setkáte se dvěma typy logických puzzlů. První z nich spočívá v synchronizaci tricorderu s problémovým obvodem pomocí modifikace jeho amplitudy, fázového posunu a frekvence. V pravé části obrazovky je vždy zobrazena cílová sinusoida, kterou musíte okopírovat křivkou vlnící se v levé části. Důležitá je střední část rozhraní, kde se obě křivky vzájemně porovnávají. Naladění správné frekvence je pouze otázkou času. Druhý typ hádanky jsou zkratované obvody, jež je nutné opravit. Patřičné řešení ukazují názorné obrázky, které se vám otevřou po kliknutí na link přímo v návodu.

  • Jakmile budete bloudit chodbami sem a tam v domnění, že jste již vyzkoušeli všechno, pokuste se projít lokaci znovu se zapnutím nočního vidění nebo v módu strukturální integrity, který je přístupný pomocí vašeho tricorderu. Ten odhalí probouratelné překážky, kterých byste si jinak mnohdy nevšimli.

  • Výhodu představují automatické jednotky doplňující životy a energii do zbraní. Stačí se k zařízení přiblížit, stisknout prostřední tlačítko a energie se začne sama doplňovat bez ohledu na to, zdali se již tou chvílí díváte úplně jinam, případně střílíte na dotírající nepřátele.

    Mission 1: End Game (Borg Sphere)
    Ocitáte se uvnitř borgské koule, stejně jako Voyager, který je nutné vyprostit ze sevření nanotechnologické rasy. Nesnažte se do borgů zbytečně střílet, dokud nepoškodíte jakoukoliv část lodi, nebudou si vás všímat ani když do nich narazíte. Bohužel, hned za rohem nalevo musíte odpálit generátor na stěně, čímž na sebe přilákáte pozornost. Využijte proto Chengova palebného potenciálu a po uklidnění situace sjeďte výtahem v levém rohu místnosti o patro níže. Pokračujte rovně, dokud vás neosloví Chell na druhé straně žlutého silového pole. Použitím tricorderu na panel po pravé ruce jej deaktivujte a pokuste se zničit generátor u pole dalšího. To však nebude stačit, po krátké přestřelce se tedy vydejte nízkým tunelem pod bývalým generátorem k další jednotce. Ta po zničení konečně vyřadí zelené pole. Vraťte se tunelem zpět a pokračujte v hledání Telsie.

    V další části je Cheng transportován k asimilaci a Monroův I-Mod se náhle stal nefunkčním. V následující bitce máte pouze několik málo výstřelů, než se borgové stačí novým zbraním adaptovat. Silové pole deaktivujete střelbou do generátoru na jeho levé straně, čímž se uvolní průchod do dalšího tunelu. Na jeho konci zlikvidujte dvě jednotky a vraťte se. Na konci následující chodby si můžete doplnit munici a ošetřit lehká zranění. Nyní doleva a tricorderem deaktivovat silové pole. V místnosti si stoupněte na výtah, Chell vás spustí dolů. Jakmile skončí enginová animace, budete omezeni časovým limitem a musíte tak zabránit Chengově asimilaci. Rychle sestřelte generátor napravo a tunelem proběhněte k dalšímu, jenž také zničte. Nyní zpět, cesta k Chengovi bude volná. Po jeho transportu na Voyager opusťte asimilační místnost dveřmi nalevo. Přeskákejte po trubkách ke žlutému silovému poli, které deaktivujte tricorderem. Za ním se nachází napájecí jednotka, po jejíž deaktivaci střelbou se na vás sesype několik borgů, utíkejte tedy zpět do místnosti s výtahem, Chell vás odtud dostane. Nyní již můžete opustit oblast výtahem nedaleko a vydat se opět po stopách Telsie.

    Postupujte jedinou možnou cestou. Ve chvíli, kdy spatříte Telsiu za silovým polem, nečekejte a vydejte se chodbou nalevo od bariéry. Nezdržujte se objevivšími se borgy a v místě, kde se koridor větví, zahněte doprava. Ve větší místnosti doběhněte k silovému poli a zničením generátoru na jeho pravé straně deaktivujte vojáky v tomto sektoru. Na protější stěně se nachází další plasmový obvod, který vám zpřístupní tunel, na jehož konci opět zdemolujte kontrolní jednotku. Cesta k Telsii je volná. Vraťte se k doposud neprozkoumané chodbě, kde se již deaktivovalo silové pole dosud bránící v průchodu. Za dveřmi neberte ohled na vojáky a pokračujte k výtahu na konci chodby. V místnosti na vás zaútočí borgové, jejich kontrolní jednotka je však hned za rohem napravo. O kousek dále se vydejte vpravo, kde se po stranách lékařské jednotky nacházejí další dva obvody ke zničení. Na protější straně místnosti je zase stanice doplňující energii do zbraní. Následující dva nepřátele jednoduše oběhněte a pokračujte až k výtahu, který vás vyveze do blízkosti centrálního plexu.

    Jakmile se vydáte doleva, zaútočí mnohahlavé stádo zelených mužíčků. Rychle vytáhněte tricorder a deaktivujte silové pole, za nímž okamžitě zničte kontrolní jednotku. Od této chvíle jsou odblokovány vaše I-Mody, což další postup výrazně zjednoduší. Můžete je rovnou vyzkoušet na trojici borgů, pokud se vydáte z místnosti doprava, stejně jako na množství dalších ve velké hale, kterou opusťte jedním ze dvou východů.

    Pokud sjedete výtahem dolů, pokračujte skrze dveře, v jejichž bezprostřední blízkosti se nachází generátor silového pole, jenž po zničení uvolní cestu k zařízení, které drží ve smrtelné křeči celý Voyager. Na hlavní panel použijte tricorder a utkejte se s prvním logickým problémem. Vydáte-li se chodbou dále, narazíte mimo několika borgů, jejichž odpor bude marný, na východ z této sekce.

    V hale narazíte na generátor, jehož zničení odhalí další zařízení v chodbě hned naproti. U jejího ústí se také nachází regenerační jednotka. Zneškodněte další zařízení a vraťte se do úvodní haly, kde vás čeká menší uvítací výbor. Nyní se vydejte dosud neprozkoumanými dveřmi do velké místnosti se světélkujícím jádrem uprostřed. Stačí proběhnou na druhou stranu, kde nalevo naleznete potřebnou energii do zbraní a napravo další rozcestí. Vydejte se nejprve doprava, kde zničte plasmový obvod. Nyní chodbou vracejte, až dospějete k silovému poli, které jste právě deaktivovali. Nastal čas deaktivoval poslední zařízení a nechat se transportérem rozložit na rádiový signál.

    Jako obvykle se zase něco nepovede a Munro končí v centrálním plexu borgské koule. Navíc s třímetrovým, náležitě asimilovaným a nanotechnologocky vylepšeným Nausicaancem před sebou. Jeho zbraním se není těžké vyhnout, dávejte si však pozor na vlastní kroky a nevstupujte na modře svítící podlahu u okrajů místnosti. Hojně také využívejte stanic první pomoci a zásobáren energie na dvou sloupech poblíž. Doporučuji šetřit si náboje do rychlého I-Modu na třetí část souboje, kdy se borg začne transportovat po ochozu okolo. V závěrečné fázi se navíc začne teleportovat za vaše záda, kdykoliv kdy budete příliš vzdáleni. Zachovávejte si tak přiměřenou vzdálenost a monstrum udolejte. Následující záběry již jistě milovníci seriálové předlohy se slzou v oku poznají.

    Mission 2: Reassignment (Starfleet Academy)
    V animaci se dozvíte o rozpuštění Hazard týmu, načež vyslechněte, co si o tom myslí celá vaše jednotka. Během bloumání po federačních chodbách byste měli obdržet hlášení o čekající návštěvě v hale. Turbovýtah se nachází na konci chodby vpravo. Z něj se vydejte doleva, kde prohodíte několik slov se starým známým. Hned poté si dojděte skrz nádvoří, kde můžete vyzpovídat pár kadetů a hlavně kadetek, do budovy nalevo naproti pro vaše nové umístění. Kancelář se nachází od výtahu napravo, až na konci chodby. Vracejte se zpět, když tu vás přes komunikátor kontaktuje Telsia, čekající uprostřed nádvoří. Po rozhovoru si vyberte jednu ze tří možností.

    Vaše další „bojová“ mise se odehrává o dva roky později, kdy s klingonským kadetem Korbanem čelíte romulanské přesile. Až sjedete výtahem dolů, kryjte se za bednami. Korban se bude snažit otevřít dveře, což se mu stejně nepodaří. Kryjte jej před dotírajícími nepřáteli a poté klikněte na servisní šachtu poblíž výtahu. Korban ji otevře, načež se vsoukejte dovnitř. Uvnitř zahněte vlevo a vyhýbejte se plamenům. Ty jsou rozdílně načasovány, například druhý a třetí vyšlehne třikrát v rychlém sledu za sebou a až pak vám dá chvíli na přeběhnutí. Nyní dvakrát doleva, dokud se vám neotevřou dvířka na konci průlezu. Vyčistěte následující místnost, doplňte zbraně u jednotky nalevo, kde se nachází také ovládací panel dveří. Opravte jej použitím tricorderu (čeká vás jednoduché puzzle, řešení viz. obrázek) a připravte se na tuhý odpor. Pokračujte až k výtahu, kde vás Korben spustí dolů. Opět vyčistěte prostor od Romulanů a chopte se bat’lethu. Po několika vlnách nepřátel (bat’leth ani používat nemusíte) mise končí.

    Mission 3: Derelict (USS Dallas)
    Seznamte se s interiérem Enterprise. První místností, do které zavítáte, je zbrojovna. Opusťte transportéry a vydejte se doleva, zbrojovna se nachází v jedněch ze dveří po pravé straně. Vstupte do simulátoru, kde si vyzkoušíte novou zbraň. Poté odejděte k výtahu, který se nachází na druhou stranu od transportérů v úzké uličce. Od výtahu doleva a rovnou do prvních dveří napravo, kde promluvte s Jurot a v místnosti vedle s Chellem. Kontaktuje vás kapitán, vydejte se tedy na můstek.

    Ocitáte se na bezvládném vraku USS Dallas. První úkole, jímž je Munroúv pověřen, sestává v obnovení umělé gravitace, aby vyděšeným členům jednotky mohl náležitě stékat ledový pot po čele směrem dolů. Vaše skafandry zprostředkovávají pouze částečnou gravitaci, přeskočte tedy regály v rohu místnosti a u terminálu vyřešte hádanku (viz. obrázek). Pokračujte otevřenými dveřmi. V místnosti za raketoplánem několikrát zapumpujte páčkou na levé straně jeffreysova průlezu a vstupte. Uvnitř doleva - za dvířky již čeká nevzhledný kus mimozemšťana. Vyskočte na plošinu naproti a znovu zapumpujte páčkou. Až se dostanete k vertikální spojující šachtě, slezte dolů a u jednoho z panelů nahoďte gravitaci (viz. obrázek). Vraťte se zpět, překvapí vás padající výtah. Pomocí řebříku na druhé straně vylezte na nejvyšší plošinu, kterou opusťte průlezem. Pokračujte přes protější dvířka do další vertikální šachty. Zde opět slezte dolů a pomocí ovládacího panelu otevřete dveře zbytku týmu. Nakonec odejděte nově zpřístupněnými dveřmi v místnosti.

    Budete-li sledovat chodbu, uzříte nebožáka, jehož cosi vtahuje do díry u zdi. Schválně do otvoru vlezte. Po výměně plínek jděte do místnosti, na kterou zaútočí nepřátelé. Rozbijte poškozené dveře a pokračujte až k prosklenému průchodu. Na jeho pravé straně se nachází jeffreysovy průlezy. Slezte o dvě úrovně níže, sledujte objevivšího se hmyzáka a poté nahoru. Chodbou pokračujte k druhé straně prosklených dveří, kde vás poprvé napadnou predátoři. Jakmile je vyřídíte, spojte se s týmem opravením hlavní konzole ve strojovně (má tvar dvou navzájem spojených oktagonů, řešení viz. obrázek). Po animaci opusťte strojovnu levými dveřmi. Bohužel, výtahy opět nefungují, musíte tedy nahodit energii přesně tím způsobem, jakým jste zprovoznili gravitaci, tedy pomocí panelu na dně jeffreysova průlezu hned vedle (řešení). Jakmile tak učiníte, použijte opravený výtah.

    V úvodu této části je imaginární výplatní páska Enterprise ušetřena o jednoho člena. Zbavte se odporu a pokračujte chodbou. V místnosti napravo si můžete doplnit munici. Na rozcestí se vydejte doleva k dalším z mnoha zavřených dveří. Ty obejděte pomocí průlezů nacházejících se nedaleko, skrze které se dostanete do kapitánovy pracovny. Odtud stačí jen vyrazit dveře na můstek. Po animaci odejděte jedinými aktivními dveřmi a sledujte směr červené šipky na radaru. Jakmile narazíte na modré silové pole, všimněte si otvoru u země po jeho pravé straně. Přelezte jím na druhou stranu a použijte druhý tunel, na jehož konci deaktivujete obě pole blokující cestu dále. Nyní rovnou za nosem do transportní místnosti, kde se po aktivaci ovládací konzole setkáte s potomkem jedné velmi známé osoby. Z nostalgického vzpomínání vás ale ihned vyruší Chell, jenž prosí o pomoc. Cesta k němu se vám otevírá prakticky sama, a tak jedinou překážku tvoří slušný časový limit a zejména množství nepřátel, kteří se mnohdy vynoří i za vašimi zády, buďte tedy opatrní.

    Information Gathering Mission (Enterprise E)
    Ocitnete se v konzultační místnosti na můstku Enterprise. Jakmile se ozve Chell, opusťte jej výtahem a na palubě 7 se vydejte pravou chodbou. Použijte první dveře doleva, dostanete se do hangárů. Promluvte s Chellem. O chvíli později raketoplán zaznamená nezanedbatelnou poruchu, vejděte tedy do jeho útrob zadní částí a uvnitř opravte konzoli nalevo. Opustíte-li loď, připravte se na následující misi.

    Mission 4: Demise (Attrexian Station)
    Ihned po přistání na útoku podléhající základně čeká Monroa uvítací výbor složený z několika desítek nepřátelských poletuch. Snažte se využít explozivních kontejnerů po stranách místnosti k jejich eliminaci. Až se situace uklidní, použijte bedny poskládané do schůdků nalevo od modrého silového pole k dosažení ocelového ochozu nahoře. Prvnímu a třetímu plameni se vyhněte, druhý podlezte. Na můstku budete přepadeni dalšími nepřáteli. Aktivujte zeleně svítící panel a pokračujte dále. Za rohem zachraňte ubohého Attrexiana. Můžete si rovněž doplnit munici a zdraví u terminálu poblíž a použít přilehlou konzoli. Hlavní zdroj energie je však mimo provoz, vydejte se tedy dveřmi nalevo. Dospějete do kabiny, kde opravte zkratované spoje, viz. obrázek). Vraťte se k předchozí konzoli a aktivujte ji – důlní vozík prorazí cestu dále. Jakmile jej budete následovat, dejte si pozor na nepřítele objevivšího se zleva. Na konci pokračujte jedinými aktivními dveřmi až k řebříku, kterým se vydejte nahoru. Zde si můžete doplnit munici. Vydáte-li se na konec dlouhé chodby, nevybíhejte okamžitě ven, ale z bezpečí zlikvidujte několik větších mimozemšťanů. Poté si promluvte se dvěma Attrexiany nalevo. Jeden z nich vás po rozhovoru odvede do zbrojnice, okamžitě jej následujte. V momentě, kdy bude otevírat postup dále se připravte na první vlnu nepřátel. Ihned za vraty čeká další překvapení v podobě otevřeného otvoru do prázdného vesmíru, jež musíte rychle uzavřít pomocí ovládacího panelu v kabince napravo. Jakmile se tak stane, běžte pomoci Attrexianovi, jež již touto dobou nejspíše čelí dalším nepřátelům. Zanedlouho budete dovedeni do zbrojnice, ovšem nějaký čas zabere otevření hlavního skladu. Právě v tuto chvíli očekávejte tuhý nápor hmyzáků, jež je nutné držet od těla Munroova dočasného přítele. Až budou vrata otevřena, rychle vklouzněte dovnitř, kde se ujměte vlády nad účinným Arc Launcherem, případně si pak doplňte zdraví. Nakonec se postupně vracejte stejnou cestou k místu, kde jste potkali oba Attrexiany. Po filmečku opusťte lokaci výtahem za přeživším Attrexianem.

    Na počátku zlikvidujte natěšeného hmyzáka, stejně jako několik dalších, dáte-li se dvakrát doprava. Na konci jedné z chodeb použijte malé dveře v levé stěně. Uvnitř se dozvíte, že Attrexiané polapily jednoho z tužších nepřátel ve výsadkovém modulu. Vyčkejte na místě, než bude zprovozněn výtah, poté ihned vyjeďte nahoru a u konzole odpalte modul. Zůstaňte nahoře a použijte zeleně označené dveře. Po řebříku nahoru a vypořádat se s odporem v místnosti. Přímou cestou dále narazíte na větší místnost plnou attrexianských oficírů. Připravte se na útok a za každou cenu důstojníky ochraňte. Pokud budete v úzkých s náboji nebo zdravím, použijte doplňující jednotky ve velitelské sekci. Po chvíli stane po Munroově boku celý hazard tým, v tu chvíli se již není čeho bát. Tím však tato mise nekončí a Alexe očekává projížďka na dráze, za kterou by se nemusela stydět ani leckterý pouť.

    Po šťastném probuzení se vydejte dveřmi do strojovny. V tom okamžiku na vás zaútočí několik potvor a zároveň vás požádá o pomoc inženýrka uvězněná v malé místnůstce. Vyjděte po ocelové rampě a řebříkem vylezte nahoru. V místě, kde je můstek přerušen, opatrně přejděte po trubkách po pravé ruce až naproti ventilu chrlícímu oheň. Přeskočte na něj a pak na druhou stranu. V servisní místnosti seberte něco munice a opravte konzoli (viz. obrázek). Poté seskočte zpět do přízemí a osvoboďte inženýrku. Pomůže vám nahodit obranný systém stanice, ovšem musíte ji doprovodit k jádru. Následujte ji do výtahu (který mi osobně připomněl jednu scénku z Half-Life, jen zde chybí padající „krabi“) a dole se rychle připravte na poměrně dlouho trvající útok. Inženýrku musíte za každou cenu udržet naživu dokud nenahodí všechny tři generátory. Snažte se přilákat veškerou pozornost nepřátel na sebe a sami obíhat kolem jádra. Až se dílo podaří, spustí se automatický obranný systém – stanice je v bezpečí.

    Information Gathering Mission (Enterprise E)
    Z transportní místnosti je Alex povolán na ošetřovnu. Nejkratší cesta k ní vede chodbou vlevo od výtahu. Uvnitř si poslechněte zajímavé novinky o hmyzácích a odejděte do knihovny. Cestou potkáte Telsiu, kterou můžete požádat o pomoc při výzkumu. V knihovně si u konzole pročtěte (nebo alespoň „proklikejte“ :o) záznamy o Attrexianech, načež chvíli bloumejte po chodbách, než vás kapitán zavolá do plánovací místnosti nebezpečných operací. Turbovýtahem vyjeďte na správné podlaží, dejte se doleva a druhými dveřmi doprava.

    Mission 5: Discovery (Alien Planet)
    Od místa přistání se vydejte rovnou za nosem, než dorazíte do osamělého tábora. Po vysvětlující animaci opusťte lokaci tunelem vedoucím k ruinám. Ihned po nahrání nové části překvapí tým nový druh organického nepřítele. Zároveň bude zavalen hlavní vchod, pokračujte tedy jedinou cestou. Před obrovskou branou vlevo rozstřelte místo se slabou strukturální integritou, které objevíte pomocí tricorderu. Proklouzněte otvorem a po „schůdcích“ v pravé zdi vyskákejte až na samotný vrchol a velice opatrně přeskočte úvodní bránu. Porozhlédnete-li se mírně kolem, překvapí vás padající obelisk. U paty dalšího naleznete explozivní kontejner, který rozstřelte, čímž se uvolní cesta dále. U doplňujících terminálů případně načerpejte energii a seznamte se s první vlnou nepřátel. V místnosti za nádvořím obnovte napájení vyladěním systému. Vraťte se k bráně, u níž se již spojíte se zbytkem týmu. Pokračujte dlouhým schodištěm a otevřete si dosud zablokovaný průchod. Nahoře vás kromě dvou jednotek k doplnění munice čeká pavoučí uvítání. Vyběhněte další schody a před postupem dále se přepněte do módu strukturální integrity. Uvidíte, že téměř celá podlaha je nestabilní. Nejjednodušší je vyskočit na římsu vlevo, plazit se kupředu kam až to jde a poté několika skoky překážku překonat. Na druhé straně projděte hned prvními dveřmi a spojte se s týmem. Pokračujte dále a vyčkejte, než Chell otevře dveře. Za nimi aktivujte můstek. Nyní musíte postupovat pomalu spolu se světélkující plošinou na druhou stranu. Zde si doplňte energii a umožněte cestu týmu. V okamžiku, kdy seběhnete po dlouhých schodech, nezapomeňte si doplnit zdraví u jejich paty. Aktivujte obrovskou bránu a ejhle – máma se zlobí. Díky velkému množství munice do Arc Launcheru a obrovskému manévrovacímu prostoru však královna netvoří větší problém. Po její smrti nastupte do výtahu za ní.

    Bezprostředně po vaší návštěvě je spuštěn obranný systém. Palte po čtyřech střílnách pohybujících se na sloupech, čímž se otevře jeden z průchodů. Na jeho konci čeká Hazard tým smradlavé překvapení. Je nutné pomocí tricorderu lokalizovat únik plynu a průduchy zavařit phaserem. Přepněte se tedy do Trans Gas módu a jakmile uvidíte ze zdi unikat plyn, navolte phaser a průduch po celé délce zavařte. Úspěch je vždy potvrzen malým výbuchem a finálním otevřením brány.

    I v další části se setkáme s nástrahami obranného systému. Po přehrání animace použijte Bio Scan mód k detekování nebezpečných paprsků. Těmi proskočte a deaktivujte je pomocí panelu napravo u silového pole. Za ním přeskočte kontejnery napravo (pozor na střílnu u stropu) a zařízením se nechejte vyvézt ke dveřím nahoře. Tam zlikvidujte další střílnu a opakujte podobný postup s kontejnery jako před okamžikem. Tentokrát však přeskočte doleva, kde použitím konzole zprovozněte výtahy. Skočte na jeden z nich a nechte se vyvézt o něco výše, avšak v dostatečném předstihu seskočte na jednu z říms u stěny, jinak vás usmaží lasery u stopu. Odtud seskočte na výtah jedoucí směrem dolů a ihned na dosud neprozkoumanou plošinu poblíž. Zničte další střílnu a po kádích s kontejnery se opatrně dostaňte na rampu naproti. Za přilehlými dveřmi se nachází konzole, která přivolá kabinu. Naskočte na střechu a nechte se odvézt až na konečnou. Zde seskočte na další plošinu a pomocí řebříku vylezte do chodby zabezpečené plasmovými paprsky. Za pomocí tricorderu se jim vyhněte a rozbijte poklop těsně před silovým polem blokujícím cestu dále. Podlezením pole se dostanete do dalšího tunelu, jehož ústí chrání střílna. Po bocích se navíc nacházejí lékařské a muniční jednotky. O kousek dále vás překvapí další unikající plyn. Nejprve je nutné hacknout konzoli uprostřed a až pak detekovat plyn a zavařit průduchy, podobně jako v dřívější části této úrovně. Po deaktivování pasti se vydejte přes můstek naproti konzoli. Musíte vystihnout správný moment pro přeskákání postupně se deaktivujících silových polí. Není to snadný úkol a úspěch záleží spíše na náhodě. Pokud se vám to podaří, zapnutím konzole na druhé straně se zprovozní nejen můstek, ale také dveře vedoucí pryč z lokace.

    Zjistíte, že jste se ocitli v úvodní hale, ovšem další z dveří jsou otevřeny. Zlikvidujte tedy jen několik vzdorujících hmyzáků, cestou si prohlédněte hezkou fresku a pokračujte do další části úrovně.

    Ve velké místnosti nejprve načerpejte síly u jednotek po levé straně, načež vstupte. Chell se pokusí o proniknutí do centrálního systému, musíte jej však chránit před palbou stále se objevujících věží u stropu. Jakmile bude Chell hotov, projděte dveřmi opodál a poprvé se seznamte s Kleeyou. Po rozhovoru sjeďte výtahem dolů a vyčistěte prostor od mimozemšťanů a automatických střílen. Na tomto místě se nacházejí rovnou dvě tajná místa. První ukrývá munici do Arc Launcheru a nachází se za rozbitnými dveřmi napravo od výtahu. Druhé obsahuje zlatou Enterprise a je situováno v úzké šachtě u země téměř přímo naproti výtahu. Pokračujte zbylými dveřmi, dokud vás nepřekvapí nový nepřítel. Dole mezi ventilátory se nachází další z mnoha modelů Enterprise, jinak ale přivolejte můstek konzolí připevněnou k zábradlí. Přejděte jej, ale pozor na další vytvrdlejší monstrum. Záchranou doktora Kryndella na druhé straně následujících vrat mise končí.

    Information Gathering Mission (Enterprise E)
    Tentokrát bude prvním úkolem na palubě Enterprise vyzpovídat krásnou Kleeyu, vězněnou v jedné z kajut. Sjeďte tedy turbovýtahem do požadovaného podlaží, a dejte se dvakrát doleva. Kleeya přebývá v kajutě hlídané strážcem, stačí však kliknout na dveře. Po rozhovoru si můžete vybrat odpověď, která bude mít v budoucnu vliv na to, zda strávíte zbytek života pitím replikovaných drinků v simulátoru právě s Kleeyou nebo s Telsií. Pokud odmítnete Kleeyinu nabídku prohlédnout si její planetu v astrometrice, ozve se vám Telsia. Její kajuta je hned ta první v téže chodbě. Jakmile ji obšťastníte několika otřepanými frázemi, vraťte se na můstek. Po animaci, ve které Enterprise opustí idrillští vědci navštivte zbrojovnu, kde si vyzkoušejte vražedný potenciál skvěle zpracovaného granátometu. V momentě, kdy opustíte simulátor, napadnou loď Idrillové.

    Nečekaným útokem na Enterprise končí první část návodu, Star Trek Elite Force II však čile pokračuje a my vám v nejbližší době přineseme detailní dokončení druhé poloviny hry.

  • Autor:

    Nejčtenější

    Co se děje s herním gigantem Electronic Arts? Nemá hry a na E3 pohořel

    EA Play 2017

    Nepopulární společnost Electronic Arts na letošní E3 úplně propadla. Než takový debakl, to už by udělala lépe, kdyby se...

    Hodina s Cyberpunkem 2077: působí výpravněji a propracovaněji než Zaklínač 3

    Xbox - E3 2019

    Stejně jako loni, také letos CD Projekt Red za přísných bezpečnostních opatření ukazoval za zavřenými dveřmi pro...

    Naprostá akční extáze, Doom Eternal je ještě dravější. Dojmy z hraní

    Doom Eternal

    Střílečka Doom Eternal působí jako po všech stránkách lepší a hlubší verze špičkového restartu z roku 2016. Ochutnávka...

    Kultovní strategie Age of Empires 2 se dočká remasteru. Už druhého

    Age of Empires II: Definitive Edition

    Jedna z nejlepších strategií se ještě letos vrátí v notně restaurované podobě. Kromě vylepšené grafiky přinese i novou...

    Pět největších zklamání na herním svátku E3

    Commander Keen - mobilní hra

    Ty nejlepší věci z herního svátku už jsme rozebrali, nyní přišel čas podívat se na celou akci z druhé strany. Tentokrát...

    Další z rubriky

    Absurdita digitální distribuce. Příběhový Minecraft se prodává za 30 tisíc

    Minecraft: Story Mode

    Vydavatelé seriálové hry Minecraft: Story Mode museli na platformě Xbox 360 dočasně zvednout cenu na 100 dolarů za...

    RECENZE: Druidstone je nečekaný hit pro starší a pokročilé

    Druidstone: The Secret of the Menhir Forest

    Jednou za čas přijde herní překvapení. Z čista jasna bez velkých fanfár. Přesně takový je Druidstone, vynikající...

    Battle royale přišel už i do klasického Maria

    Mario Royale

    Multiplayerový režim battle royale už je opravdu všude. Neunikla mu ani klasická 2D hopsačka Super Mario Bros., a to i...

    Školní jídelny jsou zaostalé: Děti nedostávají dost jídla a živin, říká studie
    Školní jídelny jsou zaostalé: Děti nedostávají dost jídla a živin, říká studie

    Státní zdravotní ústav (SZÚ) informoval o tom, že stravování ve školách je zastaralé a skladba jídelníčku neodpovídá současnému způsobu života. Ze studií vyplývá, že ve školních jídelnách děti nedostávají stravu, která by odpovídala doporučení výživových hodnot a liší se i gramáž porcí. Proč tomu tak je?

    Najdete na iDNES.cz