Vyhrává tým, který si jako první připíše 100 zářezů, nebo je po deseti minutách bitvy ve vedení. „Bezprostřední, návykové a vzrušující do posledního výstřelu, takové jsou naše ambice,“ říká EA k režimu Blast.
Mapy určené pro Blast jsou ze své podstaty menší. Vývojáři přitom ubezpečují, že to nejsou jen menší verze bojišť použitých v jiných režimech. „Měli byste vědět, že všechny mapy jsou navrženy tak, aby korespondovaly s daným režimem,“ vysvětluje EA.
V režimu Blast se nevyskytují vozidla, klíčové tak mají být zbraně a bonusy rozeseté po mapě. Například Droid proskenuje nejbližší okolí a označí nepřátele, zatímco statická věž pomůže ohlídat část oblasti. „Mohou zvrátit celou bitvu,“ říká Dennis Brännvall, šéfdesignér úrovní.
Star Wars Battleftont vychází 17. listopadu na PC, Xbox One a PlayStation 4.
E3 2015 ukázka z hraní na PlayStation 4
23. června 2015 |