Ten se jmenuje 1998. Názvem tedy odkazuje na rok vydání hry Thief, na které ostatně šéf vývoje BioShock spolupracoval. Cílem nového módu bude hru dohrát bez zabíjení a zkombinovat půjde i s nastavením 1999 (čtěte více).
"V druhé epizodě Burial at Sea se soustředíme na vyvážení a plíživé mechanismy," řekl šéf Irrational Games, kterým je Ken Levine. K vytvoření módu je prý inspirovali testeři, kteří si pro dohrání druhé části Burial at Sea někdy vytvářeli vlastní pravidla. Tedy právě dokončení obsahu bez jakéhokoliv zabíjení.
Druhá a poslední epizoda Burial at Sea vyjde 25. března. Z první části měl Bonusweb rozporuplné pocity a hodnotil ji 68 %. "Byl by to poutavý film. Akční pasáže jsou však většinou nezáživné a stahovatelný obsah Burial at Sea je tak rozporuplným dodatkem," napsali jsme o hře (čtěte recenzi).
Recenze BioShock IniniteBioShock Infinite je netradičním pokračováním. Zcela opouští původní svět Rapture a přesouvá se do létajícího města Columbia. Titul se však Bonuswebu líbil, získal hodnocení 92 %. " BioShock Infinite je výtečně odladěnou a nadstandardně kvalitní hrou, která by neměla ujít žádnému příznivci stříleček," napsali jsme (recenze). |