Přihlašovací okno do služby Steam

Přihlašovací okno do služby Steam | foto: Andrej Brabec

Steam mění koncept slevových akcí. Mizí krátce dostupné nabídky

  • 6
Hráči budou muset změnit své nákupní návyky na digitální distribuci Steam. Dosud totiž velké slevové akce byly doprovázeny bleskovými slevami, které trvají pouze osm hodin. Nabídku se proto vyplatilo kontrolovat i několikrát denně.

Nově však většina her bude dostupná levněji po celou dobu trvání akce, žádné bleskové slevy tedy o letošních svátcích nečekejte.

Steam stále bude propagovat jednotlivé tituly a reklamní pruhy se během dnů budou měnit, majoritní část katalogu však bude zlevněná od začátku až do konce slevového období.

Informace vyplynuly z e-mailu, který podle britského serveru Eurogamer rozesílá provozovatel služby.

„Vaše hry stále budeme propagovat na hlavní stránce v úsecích 24 - 48 hodin, produkty však zůstanou na své nejzajímavější ceně po celou dobu slev. Tedy předtím i poté, co se objeví na hlavní stránce,“ píše společnost Valve.

„Není to zásadní změna, ale zákazníkům díky tomu můžeme nabízet hodnotnější slevy a lze díky tomu vytvářet funkce, které váš produkt doporučují po celou dobu slevového období. Jejich reklama tak nezávisí jen na hlavní stránce.“

Většina her by tedy do budoucna měla využívat tohoto konceptu. Valve však zároveň v e-mailu zmiňuje, že lze v některých případech učinit výjimku. Ty by se měly týkat zejména nově vydaných her, u kterých by vydavatelství s dlouhodoběji dostupnou slevou nemusela souhlasit.


Témata: Steam, Valve