Steam Workshop

Steam Workshop | foto: Andrej Brabec

Historický krok pro Steam: komunitní obsah bude mít méně omezení

  • 3
Dosud se obchody v rámci služby Steam Workshop omezovaly pouze na hry od společnosti Valve. Ve středu 28. ledna se však brány otevřely i prvním dvěma titulům od jiných vývojářů a v následujících měsících by počet her měl přibývat.

Obchodovat nyní půjde i s obsahem pro hry Dungeon Defenders: Eternity a Chivalry: Medieval Warfare. „Nákupy nového skvělého obsahu pomáhají členům komunity, aby cvičili svoje dovednosti a vytvářeli ještě více úžasných věcí,“ píše Valve v oficiální tiskové zprávě.

Společně s přidáním podpory pro nové hry Valve spouští také nástroje, kterými lze monitorovat své příjmy z prodeje tohoto obsahu. Nástroje pomohou pochopit, odkud vám peníze plynou, a odhalí rozličné detailní statistiky pro jednotlivé položky. Po přijetí obsahu do Workshopu objevíte odkaz na „View Your Revenue“ na stránce „My Workshop Files“.

Od spuštění Workshopu koncem roku 2011 již členové komunity na vlastním obsahu vydělali přes 57 milionů dolarů. Tedy více jak 1,14 miliardy korun, a to na předmětech pro hry Team Fortress 2, Dota 2 a Counter-Strike: Global Offensive. Částku si rozdělilo přes patnáct set lidí ze sedmdesáti pěti různých zemí.


Témata: Steam, Valve