Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Steam zdržel Epizodu 3 či třetí díl Half-Life

  22:46aktualizováno  22:46
Podle Brada Wardella ze společnosti Stardock může být digitální distribuce Steam příčinou dva a půl roku dlouhého čekání na Half-Life 2: Episode 3. Stardock koncem března prodal svou distribuční síť Impulse, která prý odčerpávala lidské zdroje.
Half Life 2

Podle Brada Wardella ze společnosti Stardock může být digitální distribuce Steam příčinou dva a půl roku dlouhého čekání na Half-Life 2: Episode 3. Stardock koncem března prodal svou distribuční síť Impulse, která prý odčerpávala lidské zdroje.

"Nový Half-Life nevyšel po dlouhou dobu a řada lidí si na to stěžovala. (Ve Valve) měli řadu problémů s vydáváním nových titulů a jsem přesvědčen, že se na tom z velké části podílely stejné problémy, jako jsme měli my. Když je jedna z vašich skupin absurdně výdělečná, všechny obchodní instinkty vám říkají, že do ní máte zařadit nejlepší zaměstnance, protože to přeci vydělává," sdělil Wardell serveru Industrygamers.com.

"Mohli jsme se stát prodejcem a snažit se v dlouhodobém horizontu soutěžit (se Steamem), ale byly tu dvě možnosti. V jednom případě bychom prohráli a stali se navždy malým hráčem - řekl bych, že je dnes Impulse v porovnání se Steamem malým hráčem. Nebo bychom v druhém případě byly úspěšní a šest set lidí by v podstatě pracovalo v digitální distribuci společnosti, která ze tří čtvrtin sestává z obchodníků a účetních. A pokud není vítězný scénář stejný jako váš životní cíl, je třeba přehodnotit, co chcete dělat," řekl Wardell.

Elemental War of Magic

Elemental War of Magic od společnosti Stardock

"Když se podíváte na časový přehled her, které vyvíjí přímo Valve – nejde tedy o hry, které vznikají externě a Valve je pak koupí – a pokud se na ní podíváte před Steamem a po něm, rozhodně to má dopad," hodnotí Wardell situaci.

"Neříkám, že je to dobrá či špatná věc, ale vím, jaký dopad to mělo na nás. Během let jsem musel Impulsu přidělit některé z našich předních vývojářů, abych zajistil, že se neustále zlepšuje," popsal Wardell situaci ve Stardocku.

Myslíte si, že Steam skutečně může mít na Valve takový dopad, že zdržuje vývoj her?

Zdroj: Industrygamers.com

Autor:


Témata: Half-life, Steam, Valve


Nejčtenější

Marvel vs. Capcom: Infinite
Nebaví vás učení komb? Marvel vs. Capcom Infinite je bojovka pro vás

Jestli rádi bezmyšlenkovitě bušíte do ovladače, je bojovka Marvel vs. Capcom: Infinite něco pro vás.   celý článek

Pokkén Tournament DX
Povedená bojovka Pokkén Tournament je v DX verzi ještě o fous lepší

Přímočará, snadno pochopitelná, ale rozhodne ne mělká bojovka Pokkén Tournament vyšla ve vylepšené verzi DX na konzoli Switch. Povedenou hru s Pokémony...  celý článek

Dead or Alive: Extreme 3
Autoři končí s podporou sexy bojovky Dead or Alive 5. Bude šestý díl?

Do konce roku vyjde poslední placený přídavek do populární mlátičky Dead or Alive 5 a poté se vývojářský tým přesune na jiný projekt. Můžeme doufat v šestý...  celý článek

Blizzard oslavil 25 let své úspěšné existence
Na založení Blizzardu si půjčil peníze od babičky. Dnes má miliardy

Mike Morhaime, prezident společnosti Blizzard a jeden z nejbohatších mužů v herním průmyslu, zavzpomínal na své nelehké začátky. Nebýt jeho štědré babičky,...  celý článek

PlayerUnknown’s Battlegrounds
Další soud na obzoru? Fortnite prý kopíruje Playerunknown’s Battlegrounds

Každý by se dnes chtěl přiživit na obrovském úspěchu hry Playerunknown’s Battlegrounds. Vývojáři firmy Epic se zřejmě nechali inspirovat až příliš, a tak si...  celý článek

Další z rubriky

Metro: Last Light - Faction Pack
Rozšíření Metro: Last Light přinese nové zbraně i příběh z jiného úhlu

První rozšíření pro postapokalyptickou akci Metro: Last Light se jmenuje Faction Pack. V Evropě vyjde 17. července.  celý článek

Getaway
Kam se hrabe virtuální realita. Vyzkoušeli jsme fenomén „exit games“

V pražském podzemí se objevila nová varianta „adventuření naživo“. S kamarády nebo rodinou se pokoušíte utéct řešením hádanek z uzavřeného prostoru, máte na to...  celý článek

The Evil Within
Hru od autora Resident Evilu bude pohánět stejná technologie jako Doom 4

The Evil Within je horor příští generace, a to obsahově i graficky. Titul totiž bude pohánět technologie id Tech 5, na které běžela například akce Rage a...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.