Vývojářská firma BioWare má svérázný způsob využívání engine. Obvykle se pro nový díl série používá nový, nebo minimálně nějak upravený. V BioWare na to jdou ve specifickém případě naopak.
Místní vývojáři totiž vytvořili engine pro PlayStation 3 verzi chystané sci-fi hry na hrdiny Mass Effect 3. Producent tohoto titulu Jesse Houston nyní uvedl, že právě tento engine je využíván již nyní při práci na Mass Effectu 2, který se objeví na trhu 28. ledna příštího roku, tedy rok po vydání verzí pro PC a Xbox 360.
. Až si tedy budoucí vlastníci PS3 verze Mass Effectu 2 hru zahrají, mají jasnou představu, jak bude vypadat po vizuální stránce třetí díl. Tak to jsme zvědavi na srovnání PC, PS3 a Xbox 360 verze druhého dílu dobrodružství velitele Sheparda. V BioWare dělali zatím nejasné náznaky o grafické kvalitě, tak uvidíme.
Zdroj: examiner