Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Still Life - návod 2. část

  12:00aktualizováno  27. července 1:43
Konečně je zde slíbená druhá část návodu na tajemný Still Life. Pomůže vám rozluštit jak příběh Victoriina dědečka, tak i samotné Victorie. Takže pokud nevíte jak dál, klidně nahlédněte!

Důležité odkazy:
  • recenze hry Still Life
  • herní karta Still Life - vše o hře
  • první část návodu Praha

    Vladanna vám dá portrét útočníka, promluvte si s ní ještě jednou, vyjděte z vlaku a promluvte si s Romanem, který sedí u krabice. Cestou dole uprostřed opusťte obrazovku, pokračujte vpravo a promluvte si s Petrem, poví vám o místním umělci Markovi. Opusťte skládku branou a vlevo dole se dostaňte na mapu. Na mapě se zpřístupní místo, kde najdete Marka.

    Markův ateliér
    Zaklepejte na první dveře vlevo, Gus dostane vidění a poté vstupte do baráku. Dozvíte se že Marek je obviněn ze spáchání vražd, svojí vinu však popírá. Venku si všimněte policisty stojícího u zábradlí.

    Policejní stanice
    Vydejte se na policejní stanici a promluvte se strážníkem Staškem. Projděte za ním dozadu a prohlédněte si židli za stolem. Vydejte se dozadu a po schodech nahoru do kanceláře detektiva Sklanice. Prozkoumejte dokumenty na skříňce vedle lampy, dozvíte se, že se na ně nemůžete podívat, pokud je Sklanic v místnosti. Promluvte si tedy se Sklanicem a budete vykázán ven. Skalnic opustí stanici, promluvte se Staškem ohledně kanceláře Skalnice, ten vás odkáže na dělníky. Vydejte se na druhou stranu stanice (otevřená branka vpravo), použijte lešení (dostanete lano) a u plotu seberte poleno. V inv. zkombinujte lano a poleno, poté se podívejte opět na lešení a použijte lano s polenem. V kanceláři seberte ze stolu klíče a použijte je na skřínku na spisy (nejprve ji musíte prozkoumat). Najdete prsten a fotografie z míst činů. Přečtěte si policejní zprávu a na mapě se objeví nové místo (most).

    Most
    Vydejte se k mostu a sejděte po schodech dolů (Gus dostane další vidění) a promluvte si s příchozí Idou. Vezměte fotografii místa činu (mostu) a porovnejte ji se současným obrazem. Klikněte na lavičku a zjistíte, že jsou jiné než v době vraždy. Opusťte místo a vydejte se na skládku.

    Skládka (yunk yard)
    Promluvte si s Petrem ohledně laviček a lavičky prozkoumejte. Nalezený prsten seberte a na mapě se vydejte doprava nahoru (burned neighborhood). Jděte do uličky vpravo, podívejte se na fotografii z místa činu a na současny stav a klikněte na vanu. Přečtěte si nápis na dně vany a poté si promluvte s Milenou v parku. Dozvíte se, že inspektor Skalnic cosi vyhodil do stoky. Vydejte se zpět k vypuštěné vaně a prozkoumejte kanál nahoře. V kanálu seberte prsten a prohlédněte si zamřížované dveře. Vraťte se zpět na mapu, zastaví vás Milena, která má obavy o Apolínu, která se nevrátila.

    Still Life Markův ateliér
    Zajděte k Markovi a zaklepejte na dveře, nikdo neotvírá, takže je třeba použít šperháky z inventáře.

    p=přepnout šperháky pravým tlačítkem
    1,p,10,p,2,p,3,4,p,12,p,5,p,6,4,p,14,12,p,14,p,7,
    4,15,p,4,p,6,6,14,p,7,p,13,13,p,6,6,8,p,9.

    Prohlédněte si všechny obrazy na zdech a jděte dozadu do místnosti. Prozkoumejte pohovku a z dřevěných schodu vpravo seberte telegram a přečtěte si jej. Vydejte se ven, ale nezapomeňte sebrat vlevo knížku o okultismu a přečíst si ji. Vraťte se do parku a promluvte si s Milenou, poté se vydejte na policejní stanici. U přepážky nikdo není, takže se vydejte do kanceláře po schodech nahoru a vyslechněte si rozhovor.

    Chicago

    Otcův dům
    Miller vás informuje o otiscích, vydejte se do místnosti s vířivou vanou a promluvte si s otcem. Vyjděte ven a jeďte na univerzitu.

    Univerzita
    V prvním patře si promluvte s Millerem a jděte do místnosti vlevo. Na stěně a nad dveřmi si prohlédněte výstřižky z novin, zkontrolujte poházené prádlo a stěnu za počítačem. Vyjděte ven a promluvte si s Miou, sousedkou Koláře, řekne vám o místě, kde pracuje a kde můžete Koláře najít.

    Klub červená lucerna
    Vydejte se tedy za ním do červené lucerny, kde už čeká Miller, kterému se nepodařilo dostat dovnitř. Vejděte dovnitř, kde si promluvte s ochrankou která vás ale také nechce vpustit bez platného klubového průkazu.

    Univerzita
    Vraťte se na univerzitu, promluvte se strážníkem, který hlídá dveře a jděte do posledních dveří na konci chodby za Miou. Mia odejde dolů, vejděte do její ložnice a prohlédněte si fotoalbum, které má na posteli, dostanete fotografii. Odkáže vás na studio Viktoriina přítele Richarda, vydejte se tedy do galerie.

    Richardova galerie
    Promluvte s ním a zavede vás do ateliéru, o kterém se zmiňovala Mia. Naleznete zavražděnou dívku, u východu z výtahu prohledejte kabelku, naleznete průkazku do klubu. Pokuste se sebrat stříbrnou růži, nejde to, je zaklíněná pod výtahem. Pokračujte do místnosti a prohledejte tělo oběti. Prozkoumejte nápis a z těla seberte fotografii. V inv. prohlédněte fotografii, z druhé strany je napsáno „ona je další“, jedná se o fotografii Mii. Zkuste vytáhnout roletu vlevo, utrhne se řetěz, seberte jej. Vraťte se k výtahu, nastupte, na lávce se podívejte na hák nahoře a použijte na něj řetěz. Prozkoumejte kabelku a seberte růži. Pokračujte dále do místnosti, přijedou kolegové, promluvte s Claire, která ale nemá čas. Promluvte se šéfem, Toddem Browningem, a vydejte se ven. Promluvte s pochůzkářem a branou se vydejte k autu. Vejděte do budovy k Richardovi, podívejte se na kresby na monitoru, seberte vaší fotografii a promluvte si s Richardem.

    Policejní stanice
    Jeďte na policejní stanici, kde v osmém patře vyslechnete Václava Koláře. K výslechu se dostaví Browning a Koláře propustí, Miller se rozčílí a řekne Browningovi co si o něm myslí. Jděte do kanceláře ke stolu nahoře a prozkoumejte střihačku papíru. Vezměte vaší fotografii a na střihačce ji ořízněte, totéž udělejte s nalezenou průkazkou a v inv. toto zkombinujte. Vpravo na stole si prohlédněte přístroj na průkazy a použijte jej na dodělání průkazu.

    Klub červená lucerna
    Jeďte do klubu červená lucerna, promluvte si s vyhazovačem u vchodu a ukažte mu průkaz. Promluvte si s ním ještě jednou a vejděte dovnitř. Pokračujte doprava dolů a prohlédněte si pohovku a obrazy na stěnách. Všimněte si čísel na obrazech, vejděte do pokoje nahoře a prozkoumejte nože na zdí, na jednom je uvedeno číslo 36. Vedle jsou na zdi masky, jednu z nich seberte a seberte zároveň hřebík, na kterém visela. Prohlédněte si obraz vpravo, vraťte se zpět a dejte se do pokoje vpravo, kde si prohlédněte obraz na protější zdi. Vraťte se ke vchodu a prozkoumejte dveře vpravo. Přečtěte si nápis a vyťukejte kód 423615 – dle nápisu u dveří a čísel na obrazech. V tajné místnosti si prohlédněte sochy a uprostřed je mísa, ze které seberte půlku stříbrného jablka.

    Richardova galerie
    Jeďte do galerie a promluvte s Miou o nalezených sochách. Dostanete klíče od jejího bytu na univerzitě. Jděte dozadu do studia a promluvte s Claire, poté si promluvte s pochůzkářem.

    Univerzita
    Jděte k autu a poté na univerzitu do bytu Mii. Na dveře použijte klíče, která vám dala, jděte do ložnice a z fotoalba vezměte poznámky, přečtěte si je v dokumentech. Prohlédněte si poličku s knihami a seberte druhou část stříbrného jablka, poté jej spojte s druhou částí z klubu.

    Klub červená lucerna
    Vydejte se do klubu k sochám a dejte jim to, po čem touží. Královně tajemství dejte masku na obličej, královně pokušení dejte jablko (hadovi kterého má kolem krku do pusy), královně krve dejte do pusy růži a královně bolesti dejte hřebík do dlaně. Otevře se vchod do tajné podzemní místnosti. Jděte do místnosti vpravo od schodů a podívejte se na obrázek nad krbem, kde seberte kus puzzle a klíč. Jděte zpět, prohlédněte si zamřížované dveře a knihu, která za nimi leží. Jděte do druhého pokoje vpravo, prohlédněte si „Robertka“ (v originále BOBa) a masážní oleje. V pravé části je na zdi puzzle.

    Úkolem je složit obrázek tak, jak jste jej viděli v minulé místnosti. Pohybujte kousky puzzle podle obrázku.
    8, 9, 6, 3, 2, 5, 4, 7, 8, 9, 6, 5, 4, 1, 2, 5, 6, 3, 2, 5, 4, 7, 8, 5, 4, 1, 2, 3, 6, 9, 8, 5, 6, 3, 2, 1, 4 a 5

    Still Life Still Life

    Místo středového dílu vložte část která byla na krbu. Ze skrýše seberte klíč a zkombinujte jej s klíčem z krbu.Vraťte se do první místnosti s krbem a použijte klíč na díru v krbu. Otevře se cesta ke knize za mříži, prozkoumejte ji a naleznete jména VIP zákazníků (např.: jméno vašeho šéfa, už je jasné, že neměl zájem na výslechu Koláře), mezi nimi je také jméno Mark Ackerman.

    Praha

    Policejní stanice
    Sejděte dolů po schodišti, vydejte se do místnosti naproti (cely) a vyjděte ven z budovy. Promluvte se strážníkem a vydejte se na nábřeží.

    Nábřeží
    Pokračujte po nábřeží stále rovně až naleznete pramici, na kterou nastupte. Dojedete k mlýnskému kolu, zkuste dveře (jsou zamčené) a vyšplhejte po kolu nahoru. Projděte kolem bazénku a prohlédněte si tělo, seberte prsten. Skalnic po vás začne střílet, ukryjte se uvnitř mlýnu. Slezte po žebříku dolů a prozkoumejte zblízka vědro. Podívejte se na plánek vlevo. Vědro pojme 3 galony, nádrž 5 galonů, úkolem je dostat do nádrže 4 galony vody. Vezměte vědro a použijte červený kohout nahoře, nádrž se naplní vodou. Otevřete spodní kohout - 3 galony natečou do vědtra. Klikněte na umyvadlo, vědro se vyprázdní. Opět jej napusťte zbývající vodou. Znovu napusťte nádrž horním kohoutem a spodním dopusťte vědro. V nádrži zbývají 4 galony, klikněte na spínač vlevo, rozsvítí se žárovka a vypustí se voda z bazénku venku. Vyjděte ven a sešplhejte po mlýnském kole a vlezte do zpřístupněného kanálu. Vydejte se chodbou vpravo. Zde musíme najít 6tý prsten.

    K 6tému prstenu : nahoru, doleva, nahoru, doprava, kousek nahoru, doprava, doprava, druhou cestou dolu, doprava, dolu, doleva, nahoru, doleva.
    Naleznete tělo, seberte prsten a vraťte se zpět na začátek bludiště.

    Ke dveřím na konci bludiště : doprava, druhou odbočkou nahoru, doleva, nahoru až nakonec, doprava.

    Still Life

    Puzzle s prsteny
    3 prsten – 5x doleva, umístěte jej vlevo nahoru
    2 prsten – 3x vpravo, umístěte jej vlevo dolů
    1 prsten – 1x doleva, umístěte jej doprostřed nahoru
    6 prsten – 1x doprava, umístěte jej doprostřed dolů
    4 prsten – 5x vpravo, umístěte jej doprava nahoru
    5 prsten – 3x vpravo, umístěte jej doprava dolů





    Puzzle s klíčem – klikejte na konce podle očíslovaného obrázku 3, 5, 7 (2x), 6, 3, 11, 10 (2x), 9, 6, 1
    7, 11, 8, 10, 9, 2, 1, 5 (2x), 6 (2x), 8, 11, 2, 3, 10, 9, 11, 1, 5, 9, 8, 7, 1 (2x), 2 (2x), a 3 (2x).

    Still Life

    Klíč nakonec umístěte pomocí páčky vlevo od něj.

    Chicago

    Richardova galerie
    Promluvte si s Miou, jděte na začátek galerie a promluvte si s Richardem o Ackermanovi a jděte doprostřed mistnosti k fontáně. Prohlédněte si knihu, prozkoumejte knihu a poté si ji prečtěte v dokumentech. Opusťte galerii a jeďte do kanceláře.

    Kancelář
    V garážích si vezměte hasící přístroj vlevo vedle výtahu a jeďte do osmého patra, zjistíte, že se nedostanete do počítače, potřebujete úroveň 4, ale máte pouze úroveň 2. Přijde za vámi Claire, a řekne vám, že oprávnění má jen váš šéf, ale jeho kancelář je zavřená. Jděte k automatu na kafe, prozkoumejte ho, seberte ubrousky a položte je místo kelímku. Kávovar zapněte a jděte si promluvit s uklízečem, půjde nepořádek uklidit. Z jeho vozíku seberte klíče a šroubovák, jděte ke dveřím do kanceláře šéfa a použijte klíče. Proukoumejte stůl a použijte počítač, opusťte počítač, podívejte se na trezor na pravé zdi, lze otevřít otiskem prstu. Ze stolu seberte hrnek a ze skříne vlevo elektrošok!. Vyjděte ven ke stolu nahoře, otevřete pudr, seberte štetec, namočte jej v pudru, použijte na hrnek a prohledejte otisky, doku nenajdete nejaký použitelný, ten poté sejměte. Vraťte se do kanceláře, použijte otisk na trezor a vezměte si klíče od patra B3. Nastupte do výtahu a použijte klíč na zámek k patru B3, kam posléze jeďte. Prohlédněte si dvoje dveře, vedle prosklených dveří se podívejte na zařízení a použijte na něj šroubovák. Na odhalené dráty použijte elektrošok.

    Still Life

    Vejděte dovnitř, prohlédněte si zbraně a větrací šachtu v pravém dolním rohu. Na oba šrouby použijte šroubovák. Jděte k počítači, vezměte manuál a prostudujte si jej v dokumentech, zmáčkněte tlačítko „release“ a vypustíte řízeného robota. S robůtkem (pavoučkem) vylezte na dveře a poté ke spínači, který robotek zkratuje. Vejděte do místnosti, kterou robůtek zpřístupnil a použijte hasící přístroj. Zjistíte, že je chráněna laserovými paprsky. Vraťte se zpět k počítači, vypusťte dalšího robůtka. Musíte projít nakonec místnosti tak, aby robůtka nezasáhly lasery a on je mohl vypnout. Červená kolečka znamenají pole, kterými musíte proběhnout rychle, protože zde lasery jezdí. Zelené kolečka znamenají bezpečné místo. Poslední zelený puntík znamená konec.

    Still Life Still Life Still Life

    Still Life

    Jděte do místnosti, kde jste nyní zneškodnili lasery a projděte dveřmi k počítači. Zjistíte, že někdo vymazal nebo ukradl všechny záznamy týkající se dědečkova případu z roku 1932. Vejde šéf, který vás chce suspendovat, vyhrožujete mu tím, že o něm a dalších vlivných lidech povíte novinám, že chodí do SM klubu. Jeďte k tátovi domů. Vyjděte po schodech nahoru a jděte do místnosti na konci chodby, prohlédněte si obraz na zdi, otočte jej, je zde vidět boule. Victorie však nechce obraz poškodit, jděte do místnosti s vířivkou a zpod nářadí seberte malý nožík. Vraťte se nahoru a použijte jej na obraz. Přečtěte si dědečkovi poznámky. Opusťte místnost, zavolá vám Claire, že volal Vaclav Kolar, že slyšel výkřik z vedlejšího pokoje. Vydejte se proto na univerzitu.

    Univerzita
    Vyjděte po schodech a jděte k Mie do pokoje. Setkáte se zde s vrahem, pokusíte se jej zastavit, bohužel marně. Vaclav vam přispěchal na pomoc, je však zabit. Po tom co se Victorie probere je vrah i s Miou pryč. Musíte najít místo, kam ji mohl odnést. Victorie si vezme Miinu zbraň.

    Richardova galerie
    Vydejte se proto do Richardovi galerie a prozkoumejte všechny obrazy. Po každém se Vám vypíše v pravém horním rohu slovo, které budete později potřebovat. Při pohledu na obraz s Karlovým mostem jej blíže prozkoumejte, dokud vám to nenapíše v pravém horním rohu slovo Most. Jděte na začátek galerie, a použijte Richardův počítač. Zadejte kombinaci slov Chicago-Praha-most. Přečtěte si zprávu, dozvíte se o mostu, se kterým má co dělat Vladanna Tominová. Vyjděte ven z galerie, a na mapě se vám objeví poslední lokace. Vydejte se tam. Sledujte poslední scénu…

    A vrahem je…

  • Autor:


    Témata: krb, Manuál, Robot, Socha, Umělec, Vlak


    Nejčtenější

    Xbox One X
    A pak že to nejde. Epic nakrátko propojil všechny platformy. Prý omylem

    Definitivní důkaz, že po technologické stránce propojení hráčů na všech platformách nic nebrání, se podařil hře Fortnite. Jenže stav, kdy se mohli utkat hráči...  celý článek

    Wolfenstein: The New Order
    KVÍZ: Poznáte hru jen podle části obrázku?

    Nejnovější kvíz je určený pro fandy stříleček. Tentokrát to ovšem bude jiné. Poznáte převážně známé kousky jen na základě vykrojených částí obrázků?  celý článek

    Call of Duty: WWII
    Transporty smrti a zákopové peklo. Kampaň v Call of Duty bude velkolepá

    Nový trailer na Call of Duty láká na kampaň hry pro jednoho hráče. Vypadá to, že po dlouhé době tu konečně budeme zase mít skvělý příběh z 2. světové války.  celý článek

    Left Alive
    Sony oznámilo nové hry na PlayStation, některé potěší i PC hráče

    Firma Sony oznámila na japonské výstavě několik nových her a remaků. Tím nejlákavějším jménem bude zřejmě nová střílečka Left Alive, kterou si zahrají i hráči...  celý článek

    Half-Life 2: Classic
    Fanoušci předělávají Half-Life 2 do enginu prvního dílu

    Restaurovat starší hry do moderní podoby je v dnešní době poměrně obvyklé. Skupina fanoušků se však rozhodla vydat opačným směrem a legendární Half-Life 2...  celý článek

    Další z rubriky

    Call of Duty: WWII
    Transporty smrti a zákopové peklo. Kampaň v Call of Duty bude velkolepá

    Nový trailer na Call of Duty láká na kampaň hry pro jednoho hráče. Vypadá to, že po dlouhé době tu konečně budeme zase mít skvělý příběh z 2. světové války.  celý článek

    Wolfenstein: The New Order
    KVÍZ: Poznáte hru jen podle části obrázku?

    Nejnovější kvíz je určený pro fandy stříleček. Tentokrát to ovšem bude jiné. Poznáte převážně známé kousky jen na základě vykrojených částí obrázků?  celý článek

    Battleborn
    Smolný Battleborn půjde do důchodu, žádný nový obsah už nebude

    Zvláštní kombinace střílečky a strategie Battleborn se v těžké konkurenci nedokázala prosadit, a proto bude její další vývoj brzy ukončen. Servery hry ještě...  celý článek

    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.