Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Studio Epic Games se odklonilo od vývoje příběhových her

  12:17aktualizováno  12:17

Titul Gears of War: Judgment mohl být pro společnost Epic Games poslední tradiční velkorozpočtovou hrou. Firma se s rostoucími náklady na vývoj obdobných projektů rozhodla zaměřit na vývoj síťových titulů.

Nechce totiž spolupracovat s velkými vydavateli, hry si chce vydávat sama a za klíčovou považuje schopnost reagovat na přání zákazníků.

„Došlo nám, že se naše obchodní strategie musí zásadním způsobem změnit,“ řekl šéf studia Tim Sweeney serveru Polygon. Inspirací byly některé z nejpopulárnějších her současnosti, které využívají model free to play a nabízejí jen síťové zápolení. Příkladem mohou být například World of Tanks či League of Legends.

„Začali jsme proto pracovat na přechodu od poměrně úzce vymezených vývojářů pro konzole orientovaných na Xbox směrem k multiplaformnímu vývoji, vydávání vlastních her a nezávislé tvorbě s větším rozpočtem,“ tvrdí Sweeney.

Unreal Tournament

Unreal Tournament

Autor:



Nejčtenější

Natáčí porno a všechny výdělky utrácí v počítačové hře

Ukázka tvorby hráčovy postavy ve hře EVE Online

Chce se stát největším dopravcem ve světě hry EVE Online. Na vybudování flotily si vydělává masturbací v internetových...

Starcraft 2 je ode dneška úplně zdarma

StarCraft II medic

Firma Blizzard dává zcela zdarma k dispozici jeden ze svých vůbec největších hitů. Žádný háček v tom nehledejte a...



Progamer napadl během hry svoji přítelkyni, kamera vše živě přenášela

League of Legends

Diváci herního utkání populárního čínského hráče hry League of Legends se nečekaně stali svědky domácího násilí, které...

RECENZE: Nový díl Need for Speed vyvolává úvahy o tuposti

Nedd for Speed: Payback

Akční závody Need for Speed: Payback jsou krásnou ukázkou, jak z kdysi masivně populární značky udělat naprostou...

Herní hitparáda. Písně z her, na které se nezapomíná

The Andrew Sisters

Chytlavá hudební skladba patří k osvědčeným způsobům, jak se dostat hráčům pod kůži. Ať už doprovází intro, závěrečné...





Najdete na iDNES.cz