Rend

Rend | foto: Frostkeep Studios

Bývalí vývojáři World of Warcraft chtějí inovovat boj o přežití

  • 1
Titul Rend má kombinovat náplň vytvářenou hráči s počítačem řízenými protivníky. Okořenit ho mají prvky známé z her na hrdiny a lidi budou předem rozdělení do znepřátelených skupin.

Rend vyvíjí společnost Frostkeep Studios, kterou založili tři bývalí vývojáři World of Warcraft. První projekt nabídne boj o přežití ve fantasy světě. Kromě World of Warcraft jsou inspirací například tituly DayZ a Rust.

Hráči si na začátku zvolí jednu ze tří frakcí, které navzájem soupeří v honu za „nanebevstoupením“. A kromě nepřátelských hráčů vám život budou komplikovat agresivní stvůry obývající nehostinný svět Rendu.

Významnou součástí hry bude také vytváření předmětů. Na to však bude třeba nejprve sbírat materiály, které musíte hledat v herním světě.

Titul se objeví v předběžném přístupu na Steamu letos na jaře. Tvůrci tvrdí, že veliká část funkcí bude tou dobou již hotová. Očekávat lze například stavění obydlí, boje s bossy či invaze počítačem řízených nepřátel.

Vývojáři očekávají, že hru v rámci předběžného přístupu budou rozvíjet dalších šest až dvanáct měsíců, během kterých přidají nové zbraně, monstra, stavební prvky, kosmetické úpravy, obléhací stroje, ale i možnost obarvit si brnění.