Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

SWAT 3: GoTY - 5. část návodu

  12:00aktualizováno  12:13
Možná se divíte tomuto návodu, když všech šestnáct herních misí jsme prošli již v předchozích dílech. Sierra však vydala Gold of the Year Edition (GoTY), která obsahuje mimo řady vylepšení také pětici nových misí. Tu jsme doplnili o šest výborných fanouškovských kampaní a v tomto článku najdete jejich průvodce i odkazy na pohodlné stažení.

Netrpělivé čekání na nejnovější přírůstek SWAT her, taktickou akci SWAT: Urban Jus­ti­ce, která podle některých informací už měla vyjít, ale kdo ví, jak to nakonec bude, protože na oficiálních stránkách nebylo v době psaní tohoto textu o datu vydání ani slo­vo, si můžeme ukrátit hraním několika nových misí, obsažených ve verzi GOTY (verze 2.1), která vyšla jako jedenadvacetimegový patch k předchozí verzi Elite Edition. V GOTY obsažené mise, ale i mnohé další (některé si tady popíšeme také), je možné stáhnout i jednotlivě z odkazů v našem návodu či souhrnné download stránky.

Kdo má verzi GOTY nainstalovanou, může si tyto mise (a pochopitelně také všechny předchozí) zahrát jak ve standardní podobě, tak v podstatně zajímavější podobě Custom. Zde je možnost přibrat ještě jeden kompletní pětičlenný tým, navolit si počet podezřelých i civilistů, obléct policisty do osmi různých uniforem, vybrat jim jednu z pěti specializací a vyzbrojit je některou z pěti desítek zbraní primárních a pěti sekundárních.

Aby se vám jednotlivé mise na mapě Los Angeles snáze hledaly, je před jejím názvem vždy uvedena městská část, v níž se úkol odehrává.

Northeast - Whitman Airport (17,1 MB)
Hlavní úkoly: Zadržet biochemika Jima Hoffera.
Preventivně zneškodnit malé letadlo, které se chystá vzlétnout s nákladem antraxu do vzdušného prostoru Los Angeles.
Zneškodnit všechny podezřelé.

Taktické rady do začátku:
Čeká nás poměrně náročná mise, a tak si vybereme zkušené muže, dobré střelce, a vyzbrojíme je co nejúčinnějšími samopaly. Více než zatýkat se totiž bude střílet. V uzavřených prostorách, ale i na velkých otevřených plochách. Musíme se připravit na to, že budeme zasahovat v noci na malém letišti, kde jsou celkem čtyři hangáry, místnosti s technickým zázemím, manipulační haly plné beden kubánských doutníků, desítky tmavých koutů a poměrně nepříjemné podzemní chodby, které mají celkem čtyři vstupy, propojující celou mapu (čehož, k naší zlosti, teroristé aktivně využívají k přesunům a nečekanému zjevování se v místech již dříve vyčištěných).
Výhodou této mise je, že všechny osoby, které potkáme, bude jich více jak dvacet, patří mezi zlé hochy. Někteří budou mít jen pistoli, ale velká část jich bude těžce vyzbrojena. Proto nezapomínejme na heslo Nicka Cartera, nejlepšího detektiva všech dob, a buďme vždy ve střehu. :o)
Zahájit misi doporučuji u druhé brány, než je přednastaveno (Side 4 / Level 1). Tato volba je mírně výhodnější, protože zásahovou jednotku vystavuje palbě jen z jednoho směru a umožňuje jí snáze pokrýt nebezpečný prostor.
Otevřeme si bránu, v tichosti nebo s kraválem, to je celkem jedno, protože nejpozději do pěti vteřin se stejně bude střílet :o), a ocitneme se na velkém prostranství, kde pašeráci právě „odbavují“ dva kamióny (třetí stojí vzadu za budovou). Pošleme všechny muže prohledat a vyčistit okolí prvních dvou náklaďáků a otevřenou část haly. Chodit dál je zatím nenecháme. Rozptýlili by se po velké ploše, kterou zatím nemohou dostatečně pokrýt, a snadno by mohli přijít k úrazu. My hned po vniknutí do areálu nakoukneme do úzké uličky mezi plotem a budovou (hned vpravo od brány). Na jejím konci občas někdo stojí. Podle svého založení tam můžeme zajít a pokusit se toho chlapa přesvědčit, aby se vzdal (upozorňuji, že je jen velice nepatrná naděje, že se nám to podaří), anebo ho na dálku a bez varování střelit. Pokud možno do nohou. Až se k němu později dostaneme, a bude-li ještě živ, předáme ho vyčišťovacímu týmu. Nebude-li živ, sebereme mu zbraně a uděláme si zářez do pažby. V těchto dodatkových misích se, na rozdíl od kampaně, na velitelské skóre už tolik nehraje (i když je hodnoceno), takže stupeň použité policejní brutality záleží jen a jen na našem rozhodnutí.
Věnujme se však probíhající čistce v přední části. Jakmile jsou naši muži hotovi s okolím kamiónů, stáhneme je zpět. V rychlosti odešleme případné zatčené a posbíráme zbraně a potom se vrátíme ke dveřím na pravém rohu budovy. Tudy vnikneme dovnitř (velmi opatrně nebo velmi razantně) a postupně celou budovu vyčistíme. Kromě otevřené části, kde se expedovalo zboží z/do kamiónů, jsou zde ještě tři další místnosti - dvě manipulační, propojené s tou otevřenou pásovými dopravníky (pozor, pásy umožňují nejen pohyb mezi místnostmi, ale také střelbu z nečekaných míst), a hangár s letadlem. Není to však to letadlo, které máme zneškodnit, to najdeme jinde.
Jakmile jsme hotovi, vyjdeme zadem ven a prohledáme zbylé venkovní prostory, nezapomeneme se opatrně nakouknout i do temných koutů, velmi často se tam skrývá někdo se zlými úmysly. Dáváme si také pozor na vstupy do podzemí, aby se nám nedostal někdo do zad, a v rychlosti prohledáme i oba zbylé hangáry v této části. V jednom najdeme další letadlo, ale ani toto není to pravé. Za tím musíme jinam, do hangáru C.
Tak tedy pojďme. Inkriminované letadlo je odbavováno v uzavřené části letiště, oddělené od zbytku vysokým plotem a bránou. Máme dvě možnosti, jak se tam dostat. Buď podzemím nebo právě tou bránou. V tom případě ale musíme počítat s velmi tuhým odporem, protože na bezpečný odlet letadla dohlíží hned několik po zuby ozbrojených teroristů. Kudy a jak, záleží v této chvíli hlavně na tom, kolik máme času. Pokud už jsme obdrželi hlášení, že do odletu letadla zbývají poslední tři minuty, podzemím už to s největší pravděpodobností nestihneme, takže, chtě nechtě, budeme muset hlavním vchodem.
Naházíme přes plot pár slzných granátů a jakmile začnou syčet, vpadneme dovnitř. Všechny muže necháme prohledávat celý prostor (tady pozor na dvě záludná místa - vlevo je na odbavovací halu nalepená malá ohrada s nádržemi na letecký benzín a velmi často se ukrývajícím teroristou a vpravo jsou tři svisle postavené zásobníky benzínu, za nimiž se v hluboké tmě takřka pokaždé někdo ukrývá a takřka pokaždé uniká první zběžné prohlídce policistů.) Pokud už je letadlo nastartované, máme nejvyšší čas ho zastavit. Docílíme toho tím, že rozstřílíme motor a točící se vrtuli. Na tomto místě musím poděkovat Honzovi za radu, já bych na to asi nepřišel :o). Po několika zásazích motor exploduje a my si můžem odškrtnout splněný úkol. Malý tip - motor letadla se dá rozstřílet už od brány, můžeme to provést, aniž bychom vnikali hned dovnitř. Ale ono nás to stejně nemine.
Pokud je nadzemí teroristoprosté a mise stále nekončí, ukryl se někdo před námi do labyrintu podzemních chodeb. Protože nemáme k dispozici mapu (absenci jakékoliv mapy během mise považuji za největší prohřešek celé hry) a protože se nám nechce bloudit, pošleme tam svoje muže. Mají naprogramovaný slušný orientační smysl, takže jim stačí jít v patách a uklízet po nich (zbraně, zadržené teroristy…).
Je-li podzemí vyčištěné a mise ani teď nekončí, znamená to, že někdo, kdy byl původně v podzemí, vzal před námi do zaječích a utekl znovu na povrch. Grrr… Tahle fáze může být trochu frustrující, hledáním jednoho již neozbrojeného podezřelého jsem strávil skoro tolik času jako zneškodňováním všech ostatních dohromady. (Pravda, to jsem ještě netušil, co nás čeká hned v příští misi.)

Van Nuys - City of Angels Hospital (19,9 MB)
Hlavní úkoly: Zneškodnit včas kufr s výbušninou.
Zachránit tři lékaře a desítku pacientů a dalších zdravotníků.
Zneškodnit cca třináct podezřelých.

Tato mise dokonale prověří naši rychlost (kufr exploduje za necelých dvanáct minut), naše střelecké schopnosti (není čas na zatýkání, budeme muset střílet) a hlavně naši trpělivost (ještě nikdy jsem se nemusel tak přemáhat, abych nezastřelil pobíhajícího civilistu, jako na konci této mise). :o)
Začít můžeme v 1., 3. nebo 4. patře nebo na střeše. Doporučuji buď úplně nahoře nebo úplně dole a systematicky pokračovat opačným směrem, protože umístění výbušniny je náhodné, to znamená pokaždé jiné, což znamená, že návod na tuto misi se napsat nedá. Rozhodující pro úspěch mise je, jestli máme kliku. Protože pokud začneme na špatném konci, pravděpodobně bombu najít nestačíme. Časový limit je krvavý a krvaví tudíž musíme být i my. Interiér nemocnice je složitý, několik podlaží, tři schodiště, velké množství místností a ještě větší množství lidí (kolem třiceti, vinných i nevinných)… Z toho všeho vyplývá, že na nějaké velké zatýkání není čas ani prostor. Prioritou musí být nalezení a zneškodnění bomby. Pokud to stihneme, můžeme začít být ohleduplní. Ale do té doby… Zkrátka - musíme někudy vpadnou dovnitř a co nejrychleji zneškodnit každého, kdo na nás vytáhne bouchačku. Malé varování - byla by chyba nechat se ovlivnit televizními seriály typu Stefanie, Chicago Hope atd., protože tady se i za andělskou tváří a bílou uniformou občas skrývá ostře nabitý kalašnikov. :o)
Osobně doporučuji začít na střeše. Po startu mise se objevíme na heliportu, přímo proti proskleným dveřím vedoucím do vnitřních prostor nemocnice. Bleskově prohledáme střechu, nakoukneme na požární schodiště, ale potom už postupujeme co nejrychleji do budovy a po schodišti dolů. Pročesáváme patro za patrem, nezapomínáme na prosklené terasy, venkovní prostory u příjmu sanitek a všechny místnosti. Střílíme teroristy, pouta nasazujeme rukojmím jen tehdy, klečí-li a blokují tak některého z policistů, ale jinak je naším prvořadým úkolem najít velký tikající kufr. Tato mise je skutečná štvanice. Pokud nálož najdeme včas a včas ji zneškodníme, otřeme si pot z čela a můžeme začít zase dělat poctivou policejní práci. Zatýkat ty zlé a evakuovat ty hodné. Pokud nálož včas nenajdeme, můžeme se na ně klidně vykašlat. Do vzduchu vyletíme všichni společně…
Tato mise má ještě jeden příšerný nešvar, a tím jsou v panice prchající civilisté. Až budete čtvrt hodiny jako pako lítat po celé budově nahoru a dolů a se všemi svými muži nahánět toho posledního polonahého pacoše, který si prostě NECHCE kleknout a NECHCE dát ruce za hlavu, zatněte zuby, připomeňte si, že jste policisté, že jste tu od toho, abyste sloužili veřejnosti, a toho vyděšeného chudáka nezabíjejte. On za to nemůže, to autoři skriptů… :o)

Central - LA Subway (14,2 MB)
Pěkná, dynamická akce v prostorách dvoupatrové stanice metra na Dvanácté ulici, pestrá sbírka oblíbených rukojmí, včetně arogantního ruského prezidenta Igora Stomase, zkrátka sedmnáct VIP, kterým se nesmí nic stát, a zhruba patnáctka ke všemu odhodlaných hrdlořezů, které naopak musíme eliminovat. To jsou základní charakteristiky této mise.
Čas nás tentokrát netlačí, ale neznamená to, že by proto byla mise snadnější. Metro nám nabízí čtyři vstupy, v zásadě je jedno, kterým se dolů vydáme. Na rozdíl od metra pražského, je toto metro jednokolejné a vozy projíždějí středem nástupiště. Vagóny jsou průchozí a na obě strany otevřené, díky čemuž je celá mapa dokonale propojená. Příjemné je, že to usnadňuje přesuny nám; nepříjemné je, že to usnadňuje přesuny teroristům i rukojmím. Ale tak už to v životě chodí.
Ve zbrojním skladu nafasujeme něco účinného na dálku a s dostatečnou razancí, abychom mohli střílet i skrze sklo, a sestoupíme do metra. Snažíme se postupovat metodicky, pokud nám někdo uteče, nevrháme se hned za ním, ale cílevědomě čistíme jedno nástupiště za druhým, poutáme rukojmí, odesíláme zraněné. Postav, které se tady pohybuji, je obrovské množství, a tak se snažíme jich evakuovat co nejvíc, než se vydáme pokračovat do další části metra…

Hollywood - Hollywood Hills (17,7 MB)
Úkolem mise je zadržet podezřelého Franklina Jeffersona Halla, včetně jeho hostů (další cca 3 - 4 osoby), a zajistit všechny zbraně, které se v domě nacházejí.
Mno, z této mise jsem dost na rozpacích. Zasahujeme uvnitř pěkné vilky, v jejímž podzemí je vybudovaná střelnice. Bludiště chodeb mi však přišlo poněkud samoúčelné a zbytečné. Zrovna tak okenní výklenky v přízemí domku, otevírající se automaticky při přiblížení, to mi silně připomínalo prvního Wolfensteina.
Ale co, jsme policisté a ne bytoví architekti. Začínáme venku před domem nebo v chodbě vedoucí do suterénu. Je dost jedno, co si vybereme. Musíme to zkrátka všechno prohledat a splnit úkoly.
Jediné, co mě na této misi skutečně zaujalo, byla muzika, kterou si podezřelí pouštěli z kazeťáku. No ano, a taky některé plakáty na stěnách. :o)

Hollywood - Chang's Chinese Theater (14,4 MB)
Tak tohle je naopak moc hezká mise. Neskutečně složitý interiér divadla, spousta lidí (přibližný poměr šestnáct zlých ku jedenácti hodným), dynamická či plíživá akce, je to na nás.
Náš úkol je sice už notně obehraný - nastolit pořádek v divadle, které bylo během mezinárodní kulturní akce obsazeno komandem teroristů - ale tentokrát nám hra umožňuje dvě diametrálně odlišná zahájení. Pokud využijeme přednastaveného (Lobby / Level 1), vstoupíme do divadla hlavním vchodem. A vpadneme do akce rovnou po hlavě, neboť za dveřmi je foyer a v něm spousta lidí, hodných i zlých, takže si svůj kousek životního prostoru pravděpodobně budeme muset vynutit hrubou silou. Při volbě druhé možnosti (Hall / Level B) se ocitneme v suterénu, vzadu za orchestřištěm. Odsud můžeme začít čistit divadlo pěkně v tichosti, za maximálního využití momentu překvapení. Osobně doporučuji tuto volbu, neboť dává více taktických možností na další postup, ale dál radit si v této misi netroufám. Jak jsem již napsal, interiér je složitý a nedá se dost dobře popisovat. Je třeba se ho naučit.

Předchozích pět misí bylo součástí update 2.1, ty další vytvořili nejrůznější nadšenci a jsou volně ke stažení.

Devonshire - Library 2.0 (8,42 MB)
Malá skupinka teroristů zaútočila na prostory univerzity v LA a unesla jejího rektora, Remuse Dumara, kterého drží někde uvnitř. Cílem mise je rektora najít a zachránit a vyčistit při té příležitosti univerzitu od vetřelců.
Akce se odehraje v knihovně, ale nic extra neočekávejme. Pár místností, trochu zkomplikovaných nepřehlednými regály s knihami, ale jinak nic, co bychom během své policejní kariéry neřešili již tisíckrát. Za tři minuty hotovo.

Hollenbeck - Parking Garage (7,96 MB)
Další z rychlých, ale docela zábavných misí. Teroristé tentokrát infiltrovali budovu nadzemních garáží a na nás je, jak jinak, je odtamtud dostat zase pryč. V této misi není co radit. Je nutné proběhnout pár pater garáží odspoda nahoru (nebo opačně, podle toho, kde začneme), nezapomenout na několik schodišť a pár různých místností a všech pět teroristů pozatýkat. Pokud se do akce připlete nějaký civilista, tak ho pochopitelně zadržet a evakuovat. A to je vše.

Newton - Abandoned 2.0 (16 MB)
Ve stanici metra na rohu Dvanácté a Figureoa řádí duševně nemocný, ozbrojený muž. Protože velení SWAT důkladně studuje zahraniční tisk a ví, jak dopadl podobný zásah v pražském metru, neposlalo do akce jediného nevycvičeného policistu, ale hned celý tým profesionálů. Úkol je jasný - uklidnit a odzbrojit pistolníka a preventivně evakuovat všechny ohrožené civilisty.
Začínáme nahoře na ulici. Ze všeho nejdříve zajistíme okolí, nezapomene se podívat i nahoru na požární schodiště. Když se budeme dobře dívat, všimneme si, že v úplně nejvyšším patře je v zábradlí díra. Tou se můžeme dostat na římsu a po ní za roh na další schodiště. Ne, že by to k něčemu bylo, ale potěší to. :o)
Vnikneme do metra a záhy zjistíme, že vstupy jsou uzavřeny. Máme dvě možnosti - buď si odemknout plechová dvířka od montážních tunelů a dostat se dovnitř jimi nebo se vrátit na ulici a za jednou bednou najít vybouraný otvor ve stěně. I ten vede do útrob metra.
Vnitřní lokace se svou složitostí nemůže rovnat předchozí misi odehrávající se v metru - tady nás čeká jen jedno nástupiště, pár chodeb, jeden podezřelý a cca pět civilistů. Mise na tři minuty. Ale zábavná.

Foothill - Post Office 2.0 (9,58 MB)
V Mužích v černém se říkalo, že každá americký pošťák je ufoun. Tak nevím, jak to vlastně je, protože tady je každý pošťák terorista. Na nikoho jiného v této misi, odehrávající se v prostorách velké pošty, nenarazíme. Poštovní zákulisí je sice zajímavé, ale mise sama o sobě je velmi prostá. Zkrátka začneme u hlavního vchodu a pročešeme systematicky celou budovu, abychom dostali všech pět ufounů…, ehm…, chci říct teroristů. Nic víc, nic míň.

Southwest - Civil Unrest map (16 MB)
Tak tohle tady ještě nebylo a podle mě patří tato mise zcela právem mezi nejoblíbenější.
Tentokrát je náš tým nasazen, aby potlačil občanské nepokoje, které propukly v oblasti Východní Deváté a Cecilia Street. Popelnice hoří, obchody jsou pleněny ozbrojenými gangy, ulicemi zní střelba z automatických zbraní, sirény ječí, majáčky blikají, vyděšení obyvatelé volají 158… Totiž 911… Či co vlastně volají… Každopádně jednotky SWAT jsou nasazeny do akce v plné síle a s těžkou výzbrojí (velice doporučuji průrazné střelivo).
Podstatně snáze se začíná v zadním traktu malé kavárny (Side 3 / East Alley), pokud totiž začneme vpředu (Side 1 / West Alley), jak nám zlomyslní autoři nabízejí, dostaneme se okamžitě pod těžkou palbu ze všech možných stran a směrů. My jsme ale opatrní, a tak se necháme vysadit pěkně vzadu a svůj další postup si pečlivě naplánujeme.
Prozatím budeme ignorovat dveře nad malým schodištěm po naší levici a soustředíme se na ty přímo před námi. Necháme tým, aby jimi vnikl dovnitř a zajistil prostor uvnitř kavárny, je to jen jedna místnost. Ale zato vynikající výchozí stanoviště pro další postup, neboť můžeme spoustu špinavé práce udělat přímo odsud, přes výlohu a skleněnou výplň dveří. Na ulici totiž zuří válka (většinou). Zdivočelí a ozbrojení lidé pobíhají mezi zdemolovanými automobily, zákeřní střelci jsou poschovávaní v protějších domech i na střechách. Na to obzvláště pozor! Jakmile je na ulici bezpečno, máme to nejhorší za sebou. Zbytek už bude rutina. Evakuujeme živé, posbíráme zbraně a prověříme zadní místnost obchodu s koberci (budova vlevo proti kavárně). Nahlédneme také do bočních ulic a mrkneme se, jestli někdo nestojí na vnějších požárních schodištích. Nechceme mít nikoho se zbraní za zády. Vyčistíme hotel. Dovnitř se dostaneme, jak jinak, přes recepci. Pošleme tam kompletní tým, na schodišti za recepcí pravděpodobně narazíme na množství ozbrojenců. V prvním patře je prádelna a rozsvícená posilovna. A potom již jen malá zabarikádovaná chodba a nouzový východ na požární schodiště. Pokračujeme proto po vnitřním schodišti až nahoru (nikam jinam už to ani nepůjde) a dostaneme se na střechu s bazénem a s jedním či více střelci, kteří po nás stříleli, když jsme vystrčili nos z kavárny. Zneškodníme ho (je) a tím máme tuto stranu ulice hotovou. Můžeme si dát chvilku pauzu a třeba si i zaplavat, oproti dřívějšku se do bazénu dá vlézt. :o) Vrátíme se dolů na ulici a vyřídíme poslední záležitost - vchod mezi kavárnou a masnou naproti. Schodiště uvnitř budovy bude opět ukrývat pár podezřelých. Vyběhneme po něm až nahoru (tentokrát to nejde vůbec nikam jinam), kde najdeme kuchyni a zřejmě posledního povstalce. A tím bychom měli být hotovi. Ozbrojených šílenců bylo cca šestnáct, snad si alespoň někteří dali říct a vzdali se bez boje.

Harbor - Autoshop (1,9 MB)
Toto je mise z kategorie rychlovek. Pět nepříliš odhodlaných teroristů obsadilo autoservis. My je máme opět vystrnadit. Začínáme u příjmu oprav a pravděpodobně velmi rychle se strhne přestřelka. Až je po ní, pošleme muže pročesat provozovnu. Dávejme si pozor na „šéfovský“ ochoz, ať nejsme překvapeni seshora, a na montážní jámy, ať nejsme překvapeni zdola. Prohledáme celou dílnu, jámy i patro s šatnami, a pokud nám ještě pořád někdo chybí do plného počtu, dojdeme si pro něj na střechu. Běžná akce, jakých děláme minimálně dvanáct do tuctu. :o)

Autor:




Nejčtenější

Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser’s Minions
Hopsavé RPG je zpět a krásnější. Recenze Mario & Luigi: Superstar Saga

Netradiční, avšak stoprocentně funkční a zábavná kombinace RPG a hopsačky se ukázala jako recept na hit. Proč si tak nezopakovat díl, kterým to vše začalo?  celý článek

The Orange Box
Risk, který vyšel. Legendární The Orange Box oslavil desáté narozeniny

Už je to deset let, co vyšel slavný The Orange Box od firmy Valve. Nápad vydat tři nové, zcela odlišné hry v jedné krabici, byl sice na první pohled šílený,...  celý článek

Civilization III
Třetí díl kultovní Civilization je dočasně zdarma. Nepropásněte ho

Využijte časově omezené nabídky a zařaďte si starší, ale stále skvěle hratelný třetí díl Civilizace do vaší steamové knihovny úplně zdarma.  celý článek

Cook, Serve, Delicious! 2!!
Ukažte Pohlreichovi, kdo je tady šéf. Recenze Cook, Serve, Delicious 2

Gastronomie už pomalu proniká i do her. Druhý díl originální akční hry Cook, Serve, Delicious! 2!! je tak povedený, že pobaví i toho, koho vařit vůbec nebaví.  celý článek

Gabe Newell
Gabe Newell se díky Steamu zařadil mezi 100 nejbohatších Američanů

Slavný ředitel firmy Valve patří podle magazínu Forbes mezi stovku nejbohatších Američanů.  celý článek

Další z rubriky

Wolfenstein: The New Order
Která střílečka vás za poslední léta bavila nejvíc?

Napište nám, která střílečka vás za poslední léta bavila nejvíc a proč. Na vaše odpovědi se těšíme v diskuzi pod článkem.   celý článek

The Orange Box
Risk, který vyšel. Legendární The Orange Box oslavil desáté narozeniny

Už je to deset let, co vyšel slavný The Orange Box od firmy Valve. Nápad vydat tři nové, zcela odlišné hry v jedné krabici, byl sice na první pohled šílený,...  celý článek

Gabe Newell
Gabe Newell se díky Steamu zařadil mezi 100 nejbohatších Američanů

Slavný ředitel firmy Valve patří podle magazínu Forbes mezi stovku nejbohatších Američanů.  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.