Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Předělávka zbožňovaného System Shocku se dočkala zásadních změn

  19:01aktualizováno  19:01
System Shock zřejmě bude mít modernější grafiku, než naznačovala dřívější videa. Vývojáři totiž upustili od plánu vyvíjet hru za pomoci technologie Unity, kterou vyměnili za Unreal Engine. A plánují také více upravovat některé prvky původní hry.

Hlavní motivací ke změně enginu byl vývoj verzí pro konzole, k čemuž prý Unity není ideální. Vliv na to měla i grafická kvalita hry, optimalizace a způsob tvorby obsahu. Tým tak po menším zkoumání dospěl k závěru, že Unreal Engine potřebám projektu poslouží nejlépe.

Změny lze posoudit z nově zveřejněných obrázků i videa.

Server Polygon se v souvislosti s tím tázal, jestli tvůrci System Shock stále vnímají jako remaster. „Je to věrný restart. To znamená, že duch hry zachováváme, ale můžeme měnit způsob, jak ji prezentovat,“ řekl ředitel vývoje Jason Fader.

System Shock
System Shock

Nová podoba System Shocku

Příliš se proto nebude měnit příběh, ale například dialogy mohou být detailnější. Očekávat lze také většinu původních zbraní, nepřátel, předmětů i oblastí.

„Aplikujeme na ně principy moderního návrhu a vytvoříme je v aktuální grafice, abychom System Shock představili stávajícím hráčům, kteří s původní hrou nemuseli mít žádnou zkušenost.“

Předělávka bude oproti původní hře otevřenější. Jakmile totiž opustíte startovní oblast, budete mít možnost se po prostředí pohybovat zcela volně. Původní verze oproti tomu některé oblasti izolovala a jejich odemčení vyžadovalo splnění určitých kritérií.

Plná hra má vyjít ve druhé polovině příštího roku.

Autor:



Nejčtenější

VR Kanojo je zatím nejambicióznější porno hra pro virtuální realitu

VR Kanojo

O spojení virtuální reality a pornografie už se mluví dlouho. Bude japonská podivnost VR Kanojo znamenat průlom, nebo...

Grafická revoluce, nebo zbytečný přepych? Jaké je dnes hraní ve 4K

Final Fantasy XV, Ansel težim

Rozlišení 4K nabízí čtyřnásobný počet detailů oproti dnes běžně rozšířenému FullHD. Jenže abyste v něm vůbec dokázali...



Projekt boje proti šikaně v počítačových hrách skončil trapasem

The Bully Hunters

Projekt Bully Hunters měl pomáhat v boji proti obtěžujícímu chování a chránit oběti kyberšikany. Dopadl však velikou...

Mafia 4 se měla odehrávat v Las Vegas, přednost dostala jiná značka

Mafia 3

Podle bývalých zaměstnanců studia Hangar 13 se měl čtvrtý díl legendární série Mafia odehrávat v americkém Las Vegas....

Před 30 lety bych po ní toužil já, nyní baví moje dítě. Test stavebnice Labo

Nintendo Labo

Jaká je kreativní stavebnice Labo? Výborná. Recenzi jsem ovšem tentokrát pojal trochu jinak a na základě svých poznámek...

Další z rubriky

Seriál podle Zaklínače bude nejdříve v roce 2020

Zaklínač 3: Srdce z kamene

Jedna z nejúspěšnějších her posledních let Zaklínač se dočká seriálového zpracování. Dopadne to tentokrát dobře?

Po devíti letech od vydání umožňuje Starcraft 2 prodávat modifikace

Starcraft 2: Legacy of the Void

Měly by být modifikace vždy zdarma, nebo si jejich autoři zaslouží také podíl ze zisků, které přinášejí autorům hry?...

Milovali jste Descent? Pak nesmíte minout chystanou hru Overload

Overload

Na konci května vyjde nová střílečka od autorů legendárního Descentu. Nabídne stejnou hratelnost, avšak v moderní...

Už víte, kam do školky?
Už víte, kam do školky?

Také vás čeká tento rok zápis do školky? Poraďte se, jaká školka je nejlepší ve vašem okolí, či jestli zvolit státní nebo soukromou.



Najdete na iDNES.cz