Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Předělávka zbožňovaného System Shocku se dočkala zásadních změn

  19:01aktualizováno  19:01
System Shock zřejmě bude mít modernější grafiku, než naznačovala dřívější videa. Vývojáři totiž upustili od plánu vyvíjet hru za pomoci technologie Unity, kterou vyměnili za Unreal Engine. A plánují také více upravovat některé prvky původní hry.

Hlavní motivací ke změně enginu byl vývoj verzí pro konzole, k čemuž prý Unity není ideální. Vliv na to měla i grafická kvalita hry, optimalizace a způsob tvorby obsahu. Tým tak po menším zkoumání dospěl k závěru, že Unreal Engine potřebám projektu poslouží nejlépe.

Změny lze posoudit z nově zveřejněných obrázků i videa.

Server Polygon se v souvislosti s tím tázal, jestli tvůrci System Shock stále vnímají jako remaster. „Je to věrný restart. To znamená, že duch hry zachováváme, ale můžeme měnit způsob, jak ji prezentovat,“ řekl ředitel vývoje Jason Fader.

System Shock
System Shock

Nová podoba System Shocku

Příliš se proto nebude měnit příběh, ale například dialogy mohou být detailnější. Očekávat lze také většinu původních zbraní, nepřátel, předmětů i oblastí.

„Aplikujeme na ně principy moderního návrhu a vytvoříme je v aktuální grafice, abychom System Shock představili stávajícím hráčům, kteří s původní hrou nemuseli mít žádnou zkušenost.“

Předělávka bude oproti původní hře otevřenější. Jakmile totiž opustíte startovní oblast, budete mít možnost se po prostředí pohybovat zcela volně. Původní verze oproti tomu některé oblasti izolovala a jejich odemčení vyžadovalo splnění určitých kritérií.

Plná hra má vyjít ve druhé polovině příštího roku.

Autor:


Témata: grafika, System Shock

Nejčtenější

Finální účtenka za Battlefront II: EA prohrálo na všech frontách

Logo Electronic Arts

Měl to být jeden z největších herních hitů letošního roku. Místo toho je Star Wars Battlefront 2 všem pro smích a firma...

Nejlepší hry roku 2017? Nominujte své favority

Injustice 2

Závěr roku již tradičně patří anketě Hra roku. A protože je to čtenářská anketa, o tom, které hry se v hlasování na...



Hra ještě není hotová, přesto už v ní autoři prodávají pozemky za tisíce

Star Citizen

Autoři již vybrali na vývoj Star Citizen v přepočtu přes tři miliardy korun. Hra sice není ani po šesti letech hotová,...

Obtížnost ve hrách: jsou dnešní hry lehké, těžké, nebo tak akorát?

Doom

Jsou dnešní hry lehké, těžké, nebo tak akorát? Napište nám, jak vnímáte obtížnost v dnešních hrách.

RECENZE: Skyrim už můžeme hrát i na cestách, port dopadl skvěle

The Elder Scrolls V: Skyrim - verze na Switch

Hledáte další hru na Switch, v níž můžete strávit desítky hodin? The Elder Scrolls V: Skyrim je vám nově k službám i v...



Další z rubriky

Takhle vypadá pařanský ráj. Podívejte se na největší sbírku her na světě

Joel Hopkins alias LastGamer vlastní největší sbírku her na světě

Australan Joel Hopkins je zapsaný v Guinessově knize rekordů jako majitel největší sbírky počítačových her na světě....

VIDEO: Autoři Dark Souls chystají novou hru

Nový projekt od autorů série Dark Souls

Fanoušci Hidetaka Mijazakiho mohou slavit, protože jeho tým oznámil, že již pilně pracuje na nové hře. Jestli půjde o...

Na Steamu už bitcoinem nezaplatíte

Logo digitální měny bitcoin

Firma Valve na turbulentní vývoj virtuální měny zareagovala tím nejpřímočařejším způsobem a prostě přestali bitcoiny...



Najdete na iDNES.cz