Zajímavé rozhodnutí učinila vývojářská firma ArenaNet při práci na své chystané online hře na hrdiny (MMORPG) Guild Wars 2. Týká se smrti hráče a jeho oživení.
"Porážka v Guild Wars 2 má být zážitek, nikoliv trest. Nakonec sami asi připustíte, že být ve hře zabit není nikdy příjemné i bez trestu," uvedl hlavní designér hry Jon Peters.
Nebudou se tedy měnit statistiky, po porážce se hráč dostane do "downed modu", podobného stavu blízké smrti v Borderlands. Jestliže se podaří v tomto stavu porazit útočícího nepřítele, může volně pokračovat ve hře.
Pochopitelně hráči, kteří byli poraženi mnohokrát, musí buď počkat, až je spoluhráči oživí, nebo použít malé množství zlata, aby se dostali zpátky do hry. Všichni hráči již od levelu nula budou mít bez ohledu na třídu schopnost uzdravovat a oživovat. "Myslíme si, že volání v chatu po léčiteli jen hru zdržuje," uzavřel Peters.
Zdroj: shacknews