Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nezávislí vývojáři slibují návrat taktické akce. Zhlédněte obrázky

  15:04aktualizováno  15:04
Projekt Takedown vede návrhář série Ghost Recon a titulu Halo: Reach, kterým je Christian Allen. Peníze na vývoj tým získal prostřednictvím komunitního financování na serveru Kickstarter. Po šesti měsících tak zveřejňuje první obrázky ze hry, která by se měla soustředit na realistickou akci. A taktika by v Takedown měla hrát prim.

Taktická akce Takedown

Vývojáři titul popisují jako duchovního následovníka titulů Rainbow Six a Swat 4. Hra má vyžadovat pomalý, promyšlený postup a nabízet rozvětvené úrovně. Takedown umožní plánování akce před jednotlivými misemi a smrt společníka znamená jeho definitivní ztrátu.

"Jestliže jste fanouškem stříleček ze staré školy, kde přemýšlení bylo významnější než pouhé běhání a střelba, případně pokud jednoduše hledáte odlišnou střílečku, je to projekt pro vás," tvrdí vývojáři.

Hra nabídne sólo hru, kooperaci i síťové zápolení. Plánovaná je zatím PC verze bez protipirátské ochrany, v úvahu však v budoucnu připadají i další platformy.

Autor:



Nejčtenější

Autoři hry se omluvili za příliš detailně vymodelované pohlaví

Detail ženského pohlaví ve hře Playerunknown's Battlegrounds

Hráči Playerunknown’s Battlegrounds si v nové aktualizaci mohli kromě nové mapy vychutnat i neobvyklou míru detailů na...

Finální účtenka za Battlefront II: EA prohrálo na všech frontách

Logo Electronic Arts

Měl to být jeden z největších herních hitů letošního roku. Místo toho je Star Wars Battlefront 2 všem pro smích a firma...



Hra ještě není hotová, přesto už v ní autoři prodávají pozemky za tisíce

Star Citizen

Autoři již vybrali na vývoj Star Citizen v přepočtu přes tři miliardy korun. Hra sice není ani po šesti letech hotová,...

Stahujte Assassin´s Creed 4: Black Flag pro PC, hra je dočasně zdarma

Assassin's Creed 4: Black Flag

PC verze čtyři roky staré pirátské akce Assassin´s Creed 4: Black Flag je nyní dočasně zdarma ke stažení.

Obtížnost ve hrách: jsou dnešní hry lehké, těžké, nebo tak akorát?

Doom

Jsou dnešní hry lehké, těžké, nebo tak akorát? Napište nám, jak vnímáte obtížnost v dnešních hrách.



Další z rubriky

Časopis Level nekončí. O vydání se postarají tři bývalí šéfredaktoři

Časopis Level u vydavatelství Burda Praha končí.

Herní magazín Level bude pokračovat. Vydavateli časopisu se stávají jeho tři bývalí šéfredaktoři, konkrétně Ondřej...

Bethesda oznámí nový projekt. Mohlo by to být pokračování Wolfensteinu

Tajuplný projekt společnosti Bethesda

Vydavatelství Bethesda naznačilo odhalení nového titulu, ale sérií Fallout ani The Elder Scrolls se prý netýká. K...

World of WarCraft ztratil 1,3 milionu předplatitelů, nejvíce v Číně

World of WarCraft: Mists of Pandaria

Populární on-line hra na hrdiny World of WarCraft zaznamenala za čtvrt roku propad 1,3 milionu předplatitelů. Aktivní...



Najdete na iDNES.cz