Terminátor 3: Vzpoura strojů

  12:00
Ze stínů budoucnosti vystupuje dosud nejvyspělejší Terminátor, aby dokončil práci svého předchůdce. Soudný den je zdá se nevyhnutelný a naděje Johna Connora a lidstva leží na bedrech Arnolda Schwarzeneggera...

Terminátor 3: Vzpoura strojů

Od chvíle, kdy se Johnu Connorovi (Nick Stahl) podařilo odvrátit soudný den a zachránit lidstvo před vyhlazením, uplynulo deset let. Nyní dvaadvacetiletý Connor žije mimo obvyklé zvyklosti - bez domova, bez kreditních karet, bez mobilního telefonu a bez práce. Bez jakýchkoliv záznamů o své existenci. Způsobem, který znemožňuje, aby jej vystopoval Skynet.

Ze stínů budoucnosti však jednoho dne vystoupí T-X (Kristianna Loken), dosud nejvyspělejší vražedný stroj Skynetu, který byl vyslán z budoucnosti, aby dokončil práci svého předchůdce T-1000. Tentokrát však není jediným cílem Skynetu John Connor. Nic netušící veterinářka Kate Brewster (Claire Danes) se brzy stane svědkem toho, jak její dávná minulost a nadějná současnost ústí v nepředstavitelnou budoucnost. Pokud ovšem dokáže uniknout dokonalé T-X.

Když si Connor a Kate uvědomí, že do příchodu soudného dne zbývají pouze tři hodiny, jejich jedinou nadějí na přežití se stává replika Terminátora (Arnold Schwarzenegger) - tajemného a nyní již zastaralého robota, který se Connora v minulosti pokoušel zabít. Společnými silami musí odvrátit hrozbu soudného dne… nebo odsoudit celé lidstvo k záhubě.

Servisní info o filmu
Recenze Mirky Spáčilové

Arnold je tedy zase zpátky. Sic svůj věk nezapře, ale ze známé a stále efektní scény, kdy se poprvé objevuje v obraze je patrné, že má stále páru. Stejně však můžeme charakterizovat i jeho protihráče, progresivní T-X, kterou tu prezentuje půvabná Kristianna Loken. I když se v případě T-X jedná o technologický zázrak, proti němuž působí starý známý T-101 jako hromada šrotu, jak se říká, naděje umírá jako poslední…

Terminátor: vzor T-X

Tentokrát je protivníkem Schwarzeneggerova zastaralého modelu Terminátora dosud nejvyspělejší stroj Skynetu: T-X. Základem tohoto vražedného robota je kostra ze speciálních železných slitin, která je potažena tekutým kovem. T-X, jíž povrchová úprava propůjčuje vzhled půvabné ženy, disponuje plasmovým kanónem, možností změnit svou podobu a schopnostmi ovládat ostatní stroje. Je mnohem silnější, rychlejší, rafinovanější a odolnější než zastaralý model T-101.
T-X byla vyslána zpět v čase, aby dokončila misi svého neúspěšného předchůdce. Stejně jako T-1000 z Terminátora 2 je i ona pověřena úkolem zabít Johna Connora a odstranit tak největší překážku při budoucí vzpouře strojů. „Likvidace Johna Connora je jediný způsob, jak v budoucnosti umožnit vzestup strojů,“ říká Schwarzenegger. „Proto jej Terminátor musí před touto novou hrozbou ochránit za každou cenu. T-X je však na mnohem vyšší technologické úrovni a Terminátor ví, že je schopna ovlivnit způsob jeho naprogramování, což z ní činí extrémně nebezpečného protivníka.“
Obsadit roli T-X bylo velmi náročné. „Bylo nutné, aby herečka splňovala jeden základní předpoklad: musela být schopna přesvědčit publikum, že by při fyzickém souboji dokázala porazit Terminátora,“ říká režisér Mostow. Do konkurzu se přihlásilo více než 10 000 hereček z osmi zemí. „Než jsme začali s konkurzem říkal jsem si "Jak těžké může být zahrát robota?" Později jsem nabyl přesvědčení, že je to možná ta nejtěžší úloha, která může herce potkat. Člověk se při hraní musí oprostit od všech přirozených citových reakcí. Týká se to i způsobu, jakým chodí. Robotická chůze je velmi přesná a plynulá, nepřipouští žádné odchylky.“
Pro roli T-X chtěl Mostow získat méně známou herečku, kterou diváci zatím neměli možnost vidět v žádném velkém filmu. Vyvolenou se nakonec stala Kristianna Loken, známá především díky své roli v televizním seriálu Philly.
Kristianna je skvělá herečka s velmi dobrodružnou povahou, která se nebojí drsných scén a kaskadérských kousků. A přesně to jsme potřebovali,“ říká Mostow. „O roli usilovalo velmi mnoho hereček a Kristianna byla ze všech suverénně nejlepší. Během konkurzu dělala pohyby, které téměř překračovaly rámec lidských možností, a zároveň při tom dokázala udržet naprosto klidný a bezvýrazný obličej, ve kterém se vůbec neprojevovaly známky námahy. Právě to bylo pro roli klíčové,“ dodává Schwarzenegger.
Na rozdíl od ostatních Terminátorů však T-X není vybavena pouze útočnými zbraněmi a umělou inteligencí. „T-X může k dosažení svých cílů využívat ženského půvabu a určitých specifických vlastností, což jí oproti předchozím Terminátorům dává nesporné výhody,“ říká Loken.

Terminátor 3: Vzpoura strojů

T-X je chladná, nemilosrdná, smrtící. Krása, která zabíjí, rychle, efektivně, nesmlouvavě. Ale přesto jsou v kreacích obou Terminátorů místa, která polidšťují tyhle naprogramované loutky s jediným cílem a smyslem své existence. U Arnolda tu jsou ke slyšení poměrně pravidelně vynikající hlášky, jež jsou velice nenásilné a příjemně zlehčují dynamickou akční fázi. U Loken se zase čas od času objeví v jinak nehybné tváři výraz, který byste u stroje neočekávali, jakési krátké emoční probuzení podtrhující momentálně vypjatou scénu. Jinak ještě malou noticku k jejímu vystoupení. Ačkoliv vůči jejímu projevu nemám nejmenších připomínek, už asi nemůže překonat naprosto perfektní ztvárnění Terminátora nové řady (T-1000) v podobě Roberta Patricka z předchozího dílu - nelze v jeho případě nepřipomenout naprosto ukázkovou scénu, kdy jako T-1000 běžel za osobním vozem s ujíždějícími Sárou a Johnem Connorovými (mimochodem, Patrick si malou roli střihnul v nedávno recenzovaných Charlieho Andílcích 2).

Přirozeně, že tentokráte se nekoná překvapení z výše citovaného druhého dílu, kde jsme netušili, že Arnold - jakožto T-101 - je na té Terminátor 3: Vzpoura strojů správné straně barikády. Role v Terminátor 3 byly od začátku jasně rozdány a stejně tomu bylo i s penězi na zvláštní efekty, kterých tu je opětovně dostatek, nevyjímaje velice přitažlivou scénu vzájemného souboje obou Terminátorů. Určitou výhradu bych sám za sebe měl k jinak úchvatnému obrazu, kdy se ulicí valí obrovský jeřáb s T-X za volantem pronásledující ústřední postavu třetího dílu - Johna Connora, v němž nepoznáváme sebevědomého teenagera ze dvojky jako spíše poněkud rozháraného mladíka, utíkajícího před svým osudem. Příliš rychlé prostřihy totiž devalvují zážitek z téhle jinak zajímavé akce; nemusím tedy zrovna mít v každém filmu výstavní honičku ve stylu Ronina, ale připadá mi, že se to dalo udělat ku větší potěše diváckého oka. Jinak si přijdete na své, je tu jen jediná opravdu nepříjemná scéna vyžadující jít na Terminátora 3 na lačno, minimálně v případě postiženého herce k tomu při natáčení jistě muselo dojít…

Takže nechybí nic, co by správný akční snímek měl mít. A třebaže vás po celou dobu doprovází neodbytný pocit "deja vu", nelze upřít tvůrcům jejich nápaditost při vymýšlení a následném řešení řady akčních situací. Je Terminátor 3: Vzpoura strojů tu prostor i pro něco opravdu překvapivých zvratů, po kterých ve finále vyplave na povrch již otřepaná filozofická otázka o nevyhnutelnosti našeho vlastního osudu. O nevyhnutelnosti nevyhnutelného…

Jak to celé zhodnotit? Arnold je už možná trochu starý a snímek svou strukturou do značné míry připomíná dvojku, jenom s jinými protagonisty. Ale má to příjemný spád, ideální metráž, má to vtip a rozhodně se nejedná o nástavbu za každou cenu. Terminátor je tak jedna z mála filmových sérií, která si stále drží hodně vysoký kredit a přes některé mé rýpavé připomínky budete téměř jistě spokojeni. Ne, dvojka se sice překonat nedá (životní Arnoldova role - byla mu šita doslova na tělo) a hláška „Hasta La Vista, Baby“ zrovna tak, ale trojka se rozhodně nedává zahanbit a to je mnohem víc, než jsem čekal!
Verdikt: 75%

Arnold znovu na place

Více než tříměsíční natáčení začalo 14. dubna 2002 v Los Angeles. „Vzpomínám si na okamžik ze začátku natáčení, kdy Arnold poprvé vystoupil ze svého přívěsu v kultovním Terminátorově kostýmu - v kožené bundě, se slunečními brýlemi a s velkou brokovnicí,“ říká Mostow. „Když přišel na scénu, aby natočil první záběr, otočil jsem se na štáb a řekl: ‚Vážení, právě jsme začali natáčet dalšího Terminátora.‘“
Schwarzenegger překvapil filmový štáb i herecké kolegy intenzitou své fyzické přípravy. „Když jsme začali natáčet, měl Arnold úplně stejné proporce jako při natáčení Terminátora 2,“ říká Mostow o Schwarzeneggerovi, kterému kožená bunda z prvního dílu padla jako ulitá. „To nejsou žádné speciální efekty, ale výsledek poctivého tréninku.
Rád jsem znovu začal pracovat na tom, abych se dostal do kondice, ve které jsem byl při natáčení předchozích dvou dílů,“ říká Schwarzenegger, jenž věnoval přípravě 3 - 5 hodin denně (aby si zachoval fyzickou zdatnost i během natáčení, věnoval cvičení obědové přestávky). „Posilování, nacvičování scén, příprava na kaskadérské kousky - to všechno pro mě bylo potěšením.
Stejně jako ve všech ostatních případech si Schwarzenegger přál zahrát většinu kaskadérských kousků sám. „Vzhledem k tomu, že se celý život věnuji cvičení a vzpírání, jsem byl vždycky dobře připraven na fyzické nároky, kladené těmito filmy. Každý kaskadérský kousek je pro mě novým vzrušujícím zážitkem.
Hlavním zdrojem nejnáročnějších kaskadérských výkonů ve filmu byla divoká akční sekvence, ve které T-X projíždí městem se stotunovým jeřábem. Během jízdy demoluje obrovským ramenem, na jehož konci visí Terminátor, požární vůz a následně i skleněnou budovu. Strhující scéna, kterou navrhl Mostow spolu se stunt coordinatorem Simonem Cranem, byla natočena na půlkilometrové ulici, postavené výhradně za tímto účelem v kalifornské konstruktérské dílně, kde se vyrábějí letadla Boeing. K natočení scény, ve které rameno jeřábu s Terminátorem naráží do skleněné budovy, bylo použito celkem 14-ti kamer, protože zde - stejně jako v mnoha dalších případech - nebyla možnost scénu opakovat.
Při natáčení každého filmu se vám vryje do paměti určitá vzpomínka. A já si budu do smrti pamatovat těch několik týdnů, které jsem strávil zavěšený na háku toho obřího jeřábu, který mě vláčil sem a tam a mlátil se mnou o různé věci,“ vzpomíná s láskou Schwarzenegger. „Bylo to neuvěřitelné. Přestože jsme úzkostlivě dodržovali všechna bezpečnostní opatření, někdy to bylo skutečně o vlásek.

Terminátor 3: Vzpoura strojů

ARNOLD SCHWARZENEGGER (Terminátor) je jedním z komerčně nejúspěšnějších umělců v dějinách zábavního průmyslu. Kromě herecké kariéry má za sebou také několik režisérských a produkčních zkušeností. Schwarzenegger se od svých patnácti let věnoval kulturistice. V různých soutěžích posbíral celkem 13 světových titulů včetně Mr. Universe, Mr. Olympia a Mr. World. V roce 1970 přišla první herecká příležitost a Schwarzenegger se objevil ve filmu Herkules v New Yorku. O několik let později získal jednu z hlavních rolí v komediálním dramatu Zůstaň hladový a za svůj herecký výkon v tomto filmu obdržel Zlatý glóbus jako herecký objev roku. V době natáčení celovečerního dokumentu Železný Schwarzenegger byl již hercem na plný úvazek. V roce 1982 přišel zásadní zlom v podobě filmu Barbar Conan, který se stal obrovským hitem a získal Schwarzeneggerovi spoustu oddaných fanoušků. Zanedlouho následovalo také jeho pokračování Ničitel Conan. Na obrovský úspěch Schwarzenegger navázal filmem Terminátor, díky němuž se stal symbolem akčního hrdiny, a pokračoval sérií veleúspěšných akčních snímků, mezi které patří Komando, Špinavá dohoda, Predátor, Běžící muž, Rudé horko nebo Total Recall. Poté předvedl svůj komediální potenciál ve filmovém hitu Ivana Reitmana Dvojčata, ve kterém si zahrál s Dannym DeVito, a okouzlil publikum v další komedii Junior, která mu přinesla druhou nominaci na Zlatý glóbus, tentokrát v kategorii nejlepší komediální herec. Terminátor 3: Vzpoura strojů Návratem k akčnímu žánru pak byla role ve filmu Terminátor 2: Den zúčtování. K dalším Schwarzeneggerovým filmům patří Policajt ze školky, Poslední akční hrdina, Pravdivé lži, Likvidátor, Batman a Robin, Konec světa, Šestý den a jeho zatím poslední akční snímek – Protiúder. Jako režisér se podílel na epizodě The Switch z populárního televizního seriálu Příběhy ze záhrobí a na televizním remaku klasického filmu Vánoce v Connecticutu. Dalším filmem, ve kterém obsadí hlavní roli, bude druhé pokračování akční klasiky Pravdivé lži. Schwarzenegger se aktivně podílí na humanitární činnosti, související zejména s poskytováním možností sportovního vyžití pro mládež.

JONATHAN MOSTOW (režie) před třemi lety zrežíroval film Ponorka U-571, na kterém se podílel také jako jeden ze scénáristů. Toto válečné drama s Matthewem McConaugheym a Harvey Keitelem se po dva týdny drželo na čele žebříčku nejnavštěvovanějších filmů a bylo nominováno na tři Oscary, z nichž jednoho získalo. Na stříbrném plátně Mostow debutoval v roce 1997 thrillerem Únos, který napsal i zrežíroval. Tentýž rok se podílel jako vedoucí výroby na filmu Davida Finchera Hra. V roce 1998 režíroval poslední epizodu miniseriálu z produkce HBO Ze Země na Měsíc, v níž si zahrál Tom Hanks. Seriál získal cenu Emmy. Mostow začal svou kariéru Terminátor 3: Vzpoura strojů během studií na Harvardu, kde natočil mnoho dokumentů a krátkých filmů. O jeho tvorbu projevily zájem televizní stanice HBO, Showtime, Cineman nebo The Movie Channel. V roce 1991 natočil svůj první celovečerní film, televizní thriller Flight of the Black Angel, který mu vynesl nominaci na cenu Cable ACE.
S bývalým produkčním prezidentem společnosti Universal Pictures Halem Liebermanem Mostow založil společnost Mostow/Lieberman Productions, která se v současné době podílí na vzniku několika celovečerních filmů.

STAN WINSTON (make-up Terminátora, animatronické efekty).
Od dob Lona Chaneyho se ještě žádný člověk nepodílel na vzniku tolika nezapomenutelných filmových postav jako Stan Winston. Tento držitel několika Oscarů je předním světovým tvůrcem filmových postav a příšerek, pod jehož rukama se zrodilo několik projektů, které se staly milníky v dějinách filmové iluze. Winston uplatnil svůj jedinečný talent při natáčení filmů jako Terminátor, Vetřelci, Jurský park nebo Střihoruký Edward a za svou práci si odnesl celkem čtyři Oscary, přičemž na dalších šest byl nominován. Obdržel také ocenění od British Academy of Film and Television Arts, dvě ceny Emmy a mnoho dalších prestižních ocenění. Na Oscara byl poprvé nominován v roce 1981 za make-up, který propůjčoval Terminátor 3: Vzpoura strojů robotický vzhled postavám filmu Heartbeeps. Další nominace mu pak vynesly filmy Vetřelci, Predátor, Střihoruký Edward, Terminátor 2: Den zúčtování, Jurský park, Batman se vrací, Ztracený svět a A.I. Umělá inteligence. Oscara získal za Vetřelce a Jurský park, make-up a vizuální efekty ve filmu Terminátor 2: Soudný den mu pak přinesly dvě další ocenění. Za filmy Vetřelci a Terminátor 2: Soudný den pak získal také ceny BAFTA.
Winston se přestěhoval do Hollywoodu v roce 1969 s úmyslem stát se hercem. Zatímco čekal na svou příležitost, snažil se vyhnout běžné pracovní rutině kreativní prací na make-upu filmových postav. Brzy se stal zaměstnancem studia Disney a v roce 1972 získal svou první Emmy za práci na televizním filmu Gargoyles. V letech 1973 - 1979 byl pak na Emmy nominován ještě pětkrát. Jeho práce brzy prorazila také na stříbrné plátno a Winston se stal velmi vyhledávaným umělcem. V průběhu své kariéry spolupracoval s tak významnými herci, režiséry a producenty, jakými jsou například James Cameron, Arnold Schwarzenegger, Joel Silver, Tim Burton, Tom Cruise nebo Steven Spielberg.
V poslední době se Winston podílel na velkofilmu Michaela Baye Pearl Harbor, třetím pokračování Jurského parku a filmu Stevena Spielberga A.I. Umělá inteligence. Winston pracoval také na televizním filmu Autobiography of Miss Jane Pittman a Terminátor 3: Vzpoura strojů seriálu Kořeny. Kromě toho má na kontě několik populárních reklamních spotů. Úlohu režiséra si zkusil ve filmu Démon pomsty, za který získal cenu pro nejlepšího debutujícího režiséra na filmovém festivalu v Paříži. Zrežíroval také film The Adventures of a Gnome Named Gnorm a krátký hororový muzikál s Michaelem Jacksonem Ghosts. V současné době Winston vlastní produkční společnost, která v roce 2001 přišla se sérií televizních filmů Creature Features. Jeho Stan Winston Studio v Los Angeles i nadále boří hranice filmového make-upu a speciálních efektů. V devadesátých letech Winston založil společnost Digital Domain, zaměřenou na digitální filmové efekty. V roce 2001 pak vznikla také firma Stan Winston Creatures, která vyrábí hračky podle návrhů umělců z jeho losangeleského studia. V minulém roce se Winston dočkal vlastní hvězdy na hollywoodském Chodníku slávy a stal se tak jediným umělcem z oboru speciálních filmových efektů, který tohoto úspěchu dosáhnul.

Jsem velmi hrdý, že mohu znovu přivést k životu natolik významnou postavu, jako je Terminátor,“ říká Winston. „Úkol navrhnout a sestrojit dva nové typy Terminátorů - T-X a T-1 - byl pro mě velikou výzvou, kterou jsem s nadšením přijal.“

Během samotného tvůrčího procesu pak Winstonův tým 150-ti umělců znovu posunul Terminátor 3: Vzpoura strojů hranice animatronických filmových efektů. „V prvním Teminátorovi jsme zobrazili obnaženou kostru T-101 pomocí jednoduchých loutek a několika mechanických efektů,“ vzpomíná Winston. „Pro druhý díl jsme vyvinuli mnohem pokročilejší technologie, díky kterým poté vzniklo několik extrémně komplikovaných modelů robota T-1000. V kombinaci s digitálními efekty jsme pak dokázali věrohodně zobrazit jeho fyzickou schránku, jejíž podstatou byl tekutý kov. V Terminátorovi 3 používáme robotické technologie, jejichž pohybové schopnosti nemají na světě obdoby.“

Režisér Jonathan Mostow s Winstonem úzce spolupracoval na vzhledu robota T-1 – předchůdce modelu T-101, kterého ztvárnil Schwarzenegger. „Chtěl jsem ve filmu ukázat první generaci Terminátorů, aby divák získal představu, jak to všechno začalo,“ vysvětluje Mostow. „Pokládali jsme si různé otázky: Jakými zbraněmi by měl být tento robot vybaven? Jakým způsobem by měl přijímat vizuální vjemy? Jak by se měl pohybovat? Nakonec jsme přišli s primitivním, ale smrtícím strojem, který je napůl robot a napůl tank.

Po dokončení návrhu vzhledu a funkcí čekal Winstonův tým náročný úkol - konstruktéři museli najít způsob, kterým by bylo možné robota sestrojit. Na počítači byl nejprve vytvořen Terminátor 3: Vzpoura strojů jeho trojrozměrný model. Podle něj pak byly pomocí průmyslových strojů vyřezány jednotlivé součásti, ze kterých byly (po náročném ručním opracování) roboti sestaveni.

Žádný z robotů T-1 v tomto filmu není miniatura ani digitální efekt – každý z nich je skutečný, funkční robot,“ říká Winston.

Použití digitálních efektů bylo však v některých případech nevyhnutelné. Na vizuálně nejnáročnějších scénách filmu pracovali odborníci ze studia ILM v čele s Pablo Hermanem. Kvůli specifickým požadavkům některých scén bylo dokonce nutné vyvinout zcela nové technologie. V jedné části filmu je tekutý povrch T-X zmagnetizován do té míry, že se začne sloupávat a postupně odhaluje její slitinovou kostru. „Neměli jsme žádný program, pomocí kterého by bylo možné znázornit a ovládat proudy tekoucího kovu,“ vysvětluje Herman. „Začali jsme tedy zkoumat jeho hustotu, hmotnost, objem a tvar a zjišťovali jsme, jak by se choval za podobných podmínek. Byl to skutečně velmi komplikovaný proces.“ Na algoritmu, který byl nakonec ve scéně použit, pracoval tým odborníků šest měsíců.

Před pěti lety by tento film nemohl vzniknout. Vlastně by nemohl vzniknout ani před rokem,“ říká Mostow. „Pro vizuální efekty jsme použili nejmodernější technologie, které v současné době existují.

Autor:
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?

Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...