náhledy
Postapokalyptický Washington DC je v područí gaunerů. Do akce tak opět vyrážejí agenti Divize, aby situaci stabilizovali. Betaverze ukázala, že nás čeká robustní hra, která staví na základech jedničky. A bezprostřední dojmy? Jako fanda prvního dílu jsem spokojen.
Autor: Ubisoft
Začínáme tvorbou postavy. V plné verzi se počítá s plnou podporou přizpůsobení vzhledu, v betě jsme se museli spokojit s generátorem náhodných zjevů.
Autor: Ondřej Zach
The Division 2 se odehrává ve Washingtonu DC sedm měsíců po vypuknutí pandemie neštovic. Působivý sestřih nám připomene, že mnohé výdobytky civilizace dnes bereme jako samozřejmost. Třeba jako ranní kafe.
Autor: Ondřej Zach
Začínáme přestřelkou před Bílým domem. Právě ten poslouží jako centrum všech operací, které mají vést ke stabilizaci situace.
Autor: Ondřej Zach
Když vidíte hlouček nepřátel, co uděláte? Správně, hodíte tam granát. Nebo raději dva.
Autor: Ondřej Zach
Po příchodu do Bílého domu zjišťujeme, že situace není dobrá. S osvobozováním města rostou i možnosti základny. I takové věci jako craft je třeba si nejprve odemknout.
Autor: Ondřej Zach
A ještě jeden pohled na Bílý dům, tentokrát za dne.
Autor: Ondřej Zach
Ve městě je nový šerif a všichni by to měli vědět. Když hlášku s vážnou tváří pronese koordinátor operací Manny Ortega, pravděpodobně vyprsknete smíchy. Hra se ovšem bere hodně vážně a musím říci, že jí to i sluší.
Autor: Ondřej Zach
Zasněžený, postapokalyptický New York vypadal parádně, ale Washington DC má také něco do sebe. Občas se zastavíte, abyste se "pokochali" zkázou okolo. Hra je opravdu hodně detailní.
Autor: Ondřej Zach
Z herního hlediska je to opět looter shooter založený na krytí za překážkami. Betaverze mi v podstatě potvrdila, že dvojka je robustnější pokračování s vyřešeným end-game obsahem hned od začátku. Pokud čekáte něco jiného, než byla jednička, poohlédněte se jinde.
Autor: Ondřej Zach
Dálkově ovládané autíčko s výbušninou je pěkná mrcha. Nejenom, že ubere hodně zdraví, ale také zruší krytí. V porovnání s jedničkou mi přijdou nepřátelé agresivnější.
Autor: Ondřej Zach
Namapovat si opět můžeme dvě dovednosti. V betě byly na výběr střílna, naváděná mina a dron, vše ve dvou variantách ze tří.
Autor: Ondřej Zach
Poprvé jsme se s dalšími lidmi v rámci příběhových misí podívali do hotelu Grand Washington.
Autor: Ondřej Zach
Akce začíná obrovských výbuchem.
Autor: Ondřej Zach
Druhá dostupná mise nás zavedla do obchodního centra Jefferson.
Autor: Ondřej Zach
V obou na hráče čeká hodně střílení, krytí, výbuchů a samozřejmě nepřátel. Mise jsou svižné, dobře navržené, plné detailů.
Autor: Ondřej Zach
Přežijete neštovice, vzniklý chaos, aby si z vás nějaké gumy udělaly terč. Zkáza a krutost jsou zde patrné na každém kroku.
Autor: Ondřej Zach
Když jsem vešel poprvé do PvP zóny Dark Zone, byla noc a měl jsem nepříjemný poct, jako by se mi měla každou chvíli zakousnout do krku nějaká zombie. Dark Zone působí jako zničenější, ponurejší verze okolního postapo světa.
Autor: Ondřej Zach
Vstup do Dark Zone hlídá věž, zřejmě ochrana proti tzv. camperů, kteří čekají na nic netušící hráče.
Autor: Ondřej Zach
Kdo v betě vyšplhal na úroveň sedm, zpřístupnil si v hlavním menu trojici předem připravených postav pro vyzkoušení end-game obsahu. A také specializací. Ke každé se váže silná zbraň, v tomto případě granátomet, nicméně munice do ní je poskrovnu.
Autor: Ondřej Zach
Znovu jsme se podívali do Jefferson Trade Center. Jen na maximální úrovni...
Autor: Ondřej Zach
... a s pořádnou výbavou.
Autor: Ondřej Zach
Nové hračky ovšem používají i nepřátelé. A přestřelky jsou daleko výbušnější.
Autor: Ondřej Zach
Pro všechny virtuální fotografy je připraven fotografický režim s řadou nastavení a filtrů. Líbí se vám moje umělecká černobílá fotka s umělým zrnem a cool vinětací?
Autor: Ondřej Zach
Tak líbí, nebo ne?!
Autor: Ondřej Zach