Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Poslední poklona Tomu Clancymu láme rekordy

  12:26aktualizováno  12:26
Postapkalyptický New York hráče láká. Střílečka Tom Clancy's The Division totiž v prodejích za prvních čtyřiadvacet hodin nastavila novou laťku pro vydavatelství Ubisoft. Konkrétní čísla firma neodhalila. V tiskové zprávě však zmiňuje, že žádná další z jejích značek tak úspěšná není.

The Division na královském trůnu vystřídalo hackerský titul Watch Dogs, druhou nejúspěšnější značkou Ubisoftu pak doposud byla série Assassin’s Creed. The Division je však nejúspěšnější značkou pouze pro Ubisoft. Rekord v prodejích za 24 hodin drží sci-fi akce Destiny.

Konkrétní čísla vydavatelství pro The Division neuvádí. Zmiňuje však miliony hráčů, kteří si titul mohou užívat.

Poslední poklona Tomu Clancymu tak Ubisoft utvrdila v obchodní strategii, s níž společnosti hry místo produktu vnímají jako službu. S tím se pak pojí průběžné dodávání nového obsahu, který vývojáři pro The Division naplánovali minimálně na další rok.

Kombinovat bude bezplatné aktualizace a obsah za peníze. Možnost zakoupit pro hru Season Pass tak nechybí.

The Division - české titulky
The Division - české titulky
The Division - české titulky

„V Ubisoftu a zejména v případě The Division věříme v provozování her jako služeb,“ řekl pro server Polygon ředitel značky The Division, kterým je Martin Hultberg.

„Cílem je, aby vývojářský tým budoval silné vztahy s komunitou a zajistil, že naplní jejich očekávání. To zahrnuje vše od zákaznické podpory, přes návrh až po reakce na zpětnou vazbu, která žádá funkce a navrhuje vylepšení hry.“

Tom Clancy’s The Division po komplikovaném vývoji a řadě odkladů vyšlo 8. března. Titul zahrnuje propracované prvky z her na hrdiny a zodpovědná recenze proto vyžaduje značnou časovou investici. Bonusweb tak recenzi vydá příští týden. A soudě dle prvních dojmů Ondřeje Zacha se hra povedla.

Autor:




Nejčtenější

PlayerUnknown’s Battlegrounds
Příběhová kampaň do PlayerUnknown's Battlegrounds jen tak nepřibude

Brian Greene, autor úspěšného PlayerUnknown's Battlegrounds, utnul všechny spekulace svým oznámením, že příběhová kampaň pro jednoho hráče do největšího hitu...  celý článek

Resident Evil: Revelations
Zaoceánská plavba s mutanty potřetí. Recenze Resident Evil Revelations

„Tati, já nechci zase na zaoceánskou plavbu,“ postěžoval si mladý hráč. „Kušuj,“ řekl otec Capcom a naservíroval mu tu samou hru už potřetí.   celý článek

Fallout: New Vegas
Ve Falloutu měla být svatba ve vegaském stylu, nezbyly na ni peníze

Vývojáři z Obsidian původně plánovali, že hra bude mít podtitul Sin City, že umožní hráčům vybrat si rasu hlavní postavy a dokonce chtěli ve hře zorganizovat...  celý článek

WolfenDoom: Blade of Agony
Nemůžete se dočkat nového Wolfensteina? Vyzkoušejte WolfenDooma

Projekt vytvářený fanoušky skvěle kombinuje retro zpracování s moderními herními prvky. Takhle by dnes vypadal Wolfenstein, kdyby nedošlo k žádnému nárůstu...  celý článek

Výstava Game On v Praze
Game On byste měli vidět. Ukazuje průřez herní historií tou nejlepší formou

Ve čtvrtek otevřela své brány v hale 40 Pražské tržnici putovní výstava Game On, která přibližuje historii her a herních zařízení. Redakce Bonuswebu měla...  celý článek

Další z rubriky

Destiny 2
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Call of Duty: WWII
Transporty smrti a zákopové peklo. Kampaň v Call of Duty bude velkolepá

Nový trailer na Call of Duty láká na kampaň hry pro jednoho hráče. Vypadá to, že po dlouhé době tu konečně budeme zase mít skvělý příběh z 2. světové války.  celý článek

Xbox One X
A pak že to nejde. Epic nakrátko propojil všechny platformy. Prý omylem

Definitivní důkaz, že po technologické stránce propojení hráčů na všech platformách nic nebrání, se podařil hře Fortnite. Jenže stav, kdy se mohli utkat hráči...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.