The Division na královském trůnu vystřídalo hackerský titul Watch Dogs, druhou nejúspěšnější značkou Ubisoftu pak doposud byla série Assassin’s Creed. The Division je však nejúspěšnější značkou pouze pro Ubisoft. Rekord v prodejích za 24 hodin drží sci-fi akce Destiny.
Konkrétní čísla vydavatelství pro The Division neuvádí. Zmiňuje však miliony hráčů, kteří si titul mohou užívat.
Poslední poklona Tomu Clancymu tak Ubisoft utvrdila v obchodní strategii, s níž společnosti hry místo produktu vnímají jako službu. S tím se pak pojí průběžné dodávání nového obsahu, který vývojáři pro The Division naplánovali minimálně na další rok.
Kombinovat bude bezplatné aktualizace a obsah za peníze. Možnost zakoupit pro hru Season Pass tak nechybí.
„V Ubisoftu a zejména v případě The Division věříme v provozování her jako služeb,“ řekl pro server Polygon ředitel značky The Division, kterým je Martin Hultberg.
„Cílem je, aby vývojářský tým budoval silné vztahy s komunitou a zajistil, že naplní jejich očekávání. To zahrnuje vše od zákaznické podpory, přes návrh až po reakce na zpětnou vazbu, která žádá funkce a navrhuje vylepšení hry.“
Tom Clancy’s The Division po komplikovaném vývoji a řadě odkladů vyšlo 8. března. Titul zahrnuje propracované prvky z her na hrdiny a zodpovědná recenze proto vyžaduje značnou časovou investici. Bonusweb tak recenzi vydá příští týden. A soudě dle prvních dojmů Ondřeje Zacha se hra povedla.