"Jak je u titulů tohoto typu zvykem, najali jsme postupně ohromnou pracovní sílu pro vývoj hry nesmírného rozsahu a přizpůsobili zákaznickou podporu očekávanému množství otázek a komunitních potřeb spojených s vydáním The Elder Scrolls Online," napsal zástupce společnosti v emailu pro server Game Informer.
Podle společnosti však hra v současné době běží plynule a těší se prosperující komunitě. Počet zaměstnanců tak Zenimax Online Studios upravilo stávajícím potřebám.
"Hře The Elder Scrolls Online zůstáváme odevzdaní a i nadále ohromě investujeme do vývoje nového obsahu pro PC hráče, připravujeme titul na vydání pro konzole a pracujeme na rozšíření do významných mezinárodních teritorií."
Dění okolo konzolových verzí je však nejasné. Původně měly vyjít letos v červnu, měsíc před tím však vývojáři ohlásili půlroční zpoždění a o hře od té doby nebylo slyšet. PC verze pak vyšla v dubnu a od Bonuswebu získala hodnocení 55 %.
Petr Zelený o titulu napsal: " Rozsáhlá on-line hra na hrdiny, která navzdory letité a silné herní značce nijak nevyčnívá nad průměr. Na trhu je spousta jiných onlajnovek, které fungují lépe a nemají měsíční poplatky." (čtěte recenzi)