Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

The Moment of Silence - 2. část návodu

  12:00aktualizováno  15. července 11:57
Pokud si nevíte rady, jak postupovat v napínavé německé adventuře od německého vývojářského týmu „House of Tales“, potom vězte, že jsme pro vás připravili tento podrobný návod, který vás jistě a bezpečně provede hrou od samého počátku až na konec.

The Moment of Silence – 2. část návodu

Herní karta
První část návodu

1. října 2044 – SETI.
Poté co vystoupíte z taxíku, vydejte se do Výzkumného centra a promluvte si s mužem v bílém plášti, je to doktor Price. Vyčerpejte všechny dotazy týkající se programu SETI, schodiště do druhého patra je zavřeno, zeptejte se tedy znovu doktora na posledního návštěvníka, zajímejte se zejména o Oswalda. Dozvíte se, že doktor toto jméno nezná, ale jakmile mu ukážete Oswaldovu fotku, vzpomene si na něj, prý se ale představil jako Drake. Byl prý unavený a rozčilený a zapomněl si v obchodě u Paula s dárkovými předměty tašku. Jděte tedy ven, oběhněte zleva anténu, klikněte na dveře, z nich vám někdo vyhodí Oswaldovu tašku, seberte ji tedy. O kus dál si prohlédněte tajemné ocelové dveře, poté se vraťte a vstupte do Observatoře. Přistupte k jednomu z virtuálních teleskopů, na okně si prohlédněte kód u ohnivé planety, je to 3342.4768, přistupte k terminálu, vyťukejte kód, klikněte na ENTER, tak si prohlédnete přes tubus Galaxii, pokud ji chcete vytisknout, klikněte na PRINT a fotku seberte. Nyní už vyjděte ven, v inventáři si prohlédněte tašku, tak z ní vyberete nůž, starou videokameru a nit. Pravým tlačítkem klikněte na nit, něco vám připomene, ale co? No nic, vraťte se před vchod do hlavní budovy, nasedněte do vozítka, tak se znovu vrátíte do JFA. Seběhněte dolů po schodech, venku nasedněte do taxíku a rozjeďte se do Brooklynu. Promluvte si s Bobem o nových poznatcích, povězte mu i o vašem letu do SETI, potom vstupte do domu a zazvoňte u bytu Oswaldových.

Promluvte si s Deborah a vašem nálezu tašky, povězte jí o videokameře, zeptejte se jí na nit, dozvíte se, že touto nití zašíval její manžel vždy Tomyho medvídka. Požádejte Tomyho, ať vám medvídka půjčí, v inventáři použijte nůž na medvídka, tak získáte videokazetu. Promluvte si o ní znovu s Deborou, vyjděte ven a taxíkem se převezte do vaší agentury v Manhattanu. Vyjeďte výtahem do kanceláří, vpravo od schodů a vlevo od kuchyňky je Síťová ovládací místnost, zkuste vstoupit, ale je zamčeno. Naproti těmto dveřím, kde je vaše pracoviště, je informační tabule a listy na nich jsou připevněny malými červenými magnety, jeden z nich seberte a jděte za Billem, kterému povězte o všech novinkách a hlavně se ho zeptejte na kazetu s páskem a také na to, na čem by ji bylo možno přehrát. Poví vám o starožitníkovi Huntingtonovi v Greenwich Village. Vraťte se tedy do taxíku, na záznamníku vám přibyl nový cíl, rozjeďte se tudíž do Greenwich Village. Obchod starožitníka je přes ulici, zkuste vstoupit, ale je zamčeno. Prohlédněte si výlohu a pak přistupte těsně ke dveřím, v inventáři spojte nit, drát a magnet, tak získáte jakýsi rybářský prut. Tento vsuňte do otvoru na dopisy ve dveřích, tak v animaci vytáhnete kovový štítek, který umístěte do inventáře, je to navštívenka starožitníka. Tímto činem jste získali do vašeho záznamníku jeho číslo, použijte tudíž váš záznamník a zavolejte mu, tak vám přijde otevřít dveře. Uvnitř vylezte na žebřík a prohlédněte si klec s holuby, pak si prohlédněte poličku s knihami, nakonec si o všem a důkladně pohovořte se starožitníkem, stojícím v pokladně, musíte ale probrat vskutku všechno. Dozvíte se mimo jiné vše o holubech, o Spojených státech a zmizení jeho manželky.

Potom se vraťte k polici s knihami, nyní už můžete sebrat kazetu z rozhlasového vysílání Válka Světů, znovu si promluvte s obchodníkem a opět proberte všechny otázky. Jděte doprava, přistupte k elektronickému zařízení, seberte videorekordér a se slibem, že zaplatíte později z obchodu vyjděte. Nasedněte do vozítka a jako cíl nyní udejte East Side. Zde se vydejte do známé nukleární restaurace, vejděte dovnitř, s Lou si promluvte o Ritě a vydejte se za Cypherem do jeho tajné komory. Sdělte mu vše o návštěvě v SETI, nakonec se ho zeptejte, zda si můžete vzít z jeho pracovního stolu kabel, stejně ho na nic nepotřebuje. Bude smlouvat a chtít za to od vás nějaký dárek, podarujte ho tedy kazetou z rozhlasového vysílání Válka Světů. Nyní tedy přistupte k pracovnímu stolu a seberte kabel, leží hned vedle pájky, tím jste tady skončili, takže se vraťte zpět na ulici. Zde si pokecejte s prostitutkou Ritou, vyptejte se jí na všechno a nakonec si od ní vyžádejte její navštívenku. Vraťte se do vašeho bytu, videorekordér položte na stůl, zapojte kabel, vložte kazetu a videorekordér zapněte. Na monitoru se vám tak objeví čas odletu 1:46 hodin z JFK Airport a dva kódy  The Moment of Silence - návod, 8227.9347 a 2234.6621, pokud si chcete kazetu znovu přehrát, klikněte znovu na videorekordér. Jděte k počítači, zjistíte že máte novou zprávu, promluvte si s Kristýnou, no nic nového se nedozvíte, sdělte ji vše o tom co jste v poslední době podnikli a odstupte od počítače. Nyní se vydejte do bytu Oswaldových, promluvte si s Deborah, informujte ji o nových poznatcích, proberte všechna témata rozhovoru, tak se dozvíte, že její manžel měl na letišti svůj vlastní trezor, ale ona o klíči k němu nic neví. Pohlédněte na stůl vlevo od ní, s jejím svolením seberte klíček (je velice špatně vidět), rozlučte se a taxíkem se vydejte zpět na letiště.

Tam jděte k terminálu B, použijte registrační letovou kartu a tak se ocitnete opět v SETI. Jděte do Observatoře, přistupte k terminálu virtuálního teleskopu, zadejte kód 8221.9347 a klikněte na vstup. V okuláru si prohlédněte družici, opusťte okulár a klikněte na tisk, fotku, kterou jste tak udělali, seberte. Znovu použijte terminál, nyní zadejte kód 2234.6621 a klikněte na vstup, použijte okulár a spatříte jiný satelit, opět ho vyfotografujte a vezměte se jeho fotku. Pokud se při zadávání kódů spletete, pak uvidíte jen prázdný kosmický prostor a je tedy nutné celý postup znovu zopakovat. Nyní se vraťte taxíkem zpět na letiště, od terminálu vpravo dojdete k trezorovým skříňkám, prohlédněte si je, odstupte a kolem terminálu B přejděte doleva, kde vstupte do Informačního centra. Promluvte si s za přepážkou sedící paní Švandovou, vyčerpejte všechny možnosti, dozvíte se, že abyste se mohli vydat na cestu, musíte předložit potvrzení o výhře v loterii. Naproti přepážky klikněte na okno únikových dveří, po vaší zmínce o chudácích cestujících paní Švandová odejde, vstupte tudíž dovnitř její recepce, kde si prohlédněte bezpečnostní systém. Vpravo dole na malé obrazovce vidíte chodce, je to záznam Oswalda, tak zjistíte číslo jeho trezoru, tedy 2543. Jděte tedy zpět k trezorům, vložte klíček do jediné aktivní klíčové dírky, vyťukejte kód 2543, tak trezor otevřete a vyberte z něj deník.

V inventáři klikněte na deník pravým tlačítkem myši a velice pozorně si ho přečtěte, naleznete nejen spousty nových potřebných informací, ale i pomoc na řešení několika dalších hádanek a rébusů. Teď bude zapotřebí zjistit, co je to za satelity, jejichž fotky jste před chvílí získali. Rozjeďte se do East Side za Cypherem do nukleární restaurace, ukažte mu je a dozvíte se, že jsou to špionážní družice. Vyjeďte si tedy do Greenwich Village za panem Huntingtonem, všimněte si plešatého chlápka v „nenápadném“ dlouhém černém haveloku, že byste byli již sledováni? Z vašeho záznamníku zavolejte Huntingtonovi, tak vám otevře dveře, uvnitř s ním proberte všechny otázky, povězte mu o posledních událostech, tak vás pozve do tajné komory, vstupte tam tudíž za ním. Znovu si s ním promluvte o všem, i vy se dozvíte hodně nového, zejména o projektu ECHOLON a Ludditech. Pak vstupte doprava do výklenku, rožněte si a přečtěte si všechny noviny na zdi, prohlédněte si dole ty s fotografií vzducholodi. Znovu si promluvte se starožitníkem, dozvíte se o záhadách na Bermudách, poradí vám, abyste si vzali sebou jednoho jeho poštovního holuba. Přečtěte si výstřižky z novin vpravo na stole, poté seberte z klece jednoho holuba a vraťte se zpět do vašeho bytu, po krátké animaci ve které spatříte cosi podivného za vašimi okny zalehnete do postele a probudíte se až druhý den ráno. Co jste to v noci viděli? Byl to sen, nebo skutečnost?

2. října 2044.
Podívejte se z okna, usedněte k počítači a přijměte novou zprávu, promluvte si s Kristýnou a řekněte jí o vašem nočním zážitku, snad si vás někdo naskenoval? Jděte do bytu Oswaldových, pokecejte si s Deborah, řekněte jí o deníku, ale zavažte ji slibem, že o tom nebude s nikým a žádným způsobem mluvit. Vraťte se zpět do vašeho bytu, usedněte k počítači a spojte se sami s Kristýnou, klikněte na obálku, je to signál, že máte novou zprávu, po rozhovoru se urazí. Zavolejte jí tedy znovu a Kristýně se omluvte (zprávu od ní nemáte, takže musíte kliknout na druhý ovál zleva na monitoru), tahá z vás rozumy, ale nic jí neprozradíte a osobní setkání s ní zatím odmítnete. Vyjděte na chodbu a na chodbě na vás již čeká muž, který se představí jako Pratt a sdělí vám, že jste vyhráli v loterii čtyřtýdenní pobyt na LUNAR 5, přijměte jeho gratulace a výherní los a vraťte se zpět do vaší garsonky. Žádný los jste si přece nekupovali, takže jak jste mohli něco vyhrát? Takže zpátky k počítači a znovu zavolejte Kristýně, sdělí vám, že los na vaše jméno zakoupila ona a má nesmírnou radost z toho, že jste vyhráli právě vy. Musíte jí slíbit, že na LUNAR 5 poletíte, takže se s ní rozlučte a vyjděte před dům. U kiosku si promluvte s Bobem, povězte mu o vaší výhře, je překvapený, ale přeje vám to. Taxíkem se vydejte na letiště JFK AIRPORT, jděte k Terminálu A, na registrační strojek použijte váš výherní los a už si to v animaci odfrčíte výtahovou kabinou na LUNAR 5.

3. října 2044.
Promluvte si s hostitelkou Lindou, během vašeho čtyřtýdenního pobytu na LUNARU 5 bude vaší konferenční asistentkou. S údivem zjistíte, že vaše zvyky a návyky jsou Lindě známé, vyzve vás totiž, abyste šli na koktajl, poté se ocitnete ve vaší kabině s číslem 28. Stiskněte postupně vlevo u dveří tlačítka 1, 2 a 3, tak zjistíte jejich funkci. Z okna vpravo si prohlédněte Zemi, z umývacího koutu seberte kelímek na čištění zubů a z držáku ručník, vyjděte na chodbu, dejte se dolů, odbočte dvakrát doleva a dojdete k bazénu, pokračujte doleva a setkáte se znovu s Lindou. Vyčerpejte všechny možnosti rozhovoru, to se panečku dozvíte věci! Vydejte se dopředu do rekreační oblasti, promluvte si s paní Wintrovou, to je ta postarší korpulentní dáma s psíkem v podpaždí, pozor na ni, jede po vás jak šiml po biči :-)! Vraťte se zpět k Lindě a poptejte se jí na paní Wintrovu, poté se vraťte zpět k bazénu a promluvte si s mužem v bílém plášti, tedy s doktorem Jenkinsem. Jestliže nebude stát na svém hlídacím postu, potom ho najdete sedět vzadu u baru vpravo na jeho oblíbeném místě, zjistíte že je nejen strohý, ale i příkrý až cynický, proberte s ním všechny možnosti otázek, moc se toho ale nedozvíte. Projděte dál kolem paní Wintrové, jděte na druhou stranu bazénu, vstupte po schodech do baru a promluvte si s panem Stillerem, stojícím vlevo od bar pultu. Vyptejte se ho na vše, požádejte ho o pomoc, což odmítne.

Klikněte na tácek vpravo od něj na pultu, seberte sklenku s koktailem, v inventáři si ji prohlédněte, tak zjistíte, že na dně se něco nachází. Kolem doktora Jenkinse se vraťte zpět k Lindě, zeptejte se jí na muže v teplácích, to je onen pan Stiller, dozvíte se, že on se zde léčí už 12 týdnů na účet ústavu, protože jeho vyhraný čtyřtýdenní pobyt se minul účinkem. Vraťte se zpět do baru, prohlédněte si oblíbené místo doktora Jenkinse, pozorně poslouchejte a uslyšíte, jak hrubě napadl barmanku, tak už vám vše začíná docházet? Vraťte se zpět k Lindě, vydejte se k bloku s kabinami a kolem druhého bazénu se dostanete zpět do chodeb. Jděte zpět do vaší kabinky číslo 28, použijte ruční skenování, tak se ocitnete uvnitř. Zblízka se podívejte na stůl, položte na něj kelímek pro čištění zubů, přikryjte ho ručníkem a přelijte přes něj obsah sklenky s koktailem, v ručníku se zachytí dvě tablety, které seberte. Odstupte od stolu, ručník použijte na vzduchovou šachtu nad dveřmi, klikněte na tlačítko 3, bude vám ohlášeno, že vzduch ve vaší kabině má kritické hodnoty, což znamená, že přelíváním koktailu přes ručník se v něm zachytilo pěkné svinstvo, ale zapamatujte si i složení, což je 21% kyslíku, 1% kysličníku uhličitého a 78% dusíku  The Moment of Silence - návod. Seberte tedy ručník a vraťte se zpět do baru, jděte k oblíbenému místu doktora Jenkinse na konci baru vpravo, kde mezi postáváním a hlídáním hned u vchodu občas popíjí kávu z hrnku. Pokud zrovna nehlídá a popíjí tam kávu, pak se vraťte zpět do chodby a ihned zase zpátky k bazénu, tak bude stát na jeho hlídacím postu. V inventáři použijte nůž na tablety a takto získaný obsah nasypte do hrnu doktora.

Nyní se vraťte zpět do vstupní haly, hned nato nazpět, jděte k baru a nyní spatříte doktora, jak popíjí vámi „vylepšenou“ kávu. Udělá se mu zle a půjde se vyspat, toho využijte a seberte z pultu jím zapomenutý radiopřijímač a známou cestou se vraťte zpět k druhému bazénu. Vpravo od dveří k vstupu do chodby je vchod do strojovny, kousek dál vpravo je kryt, na který použijte doktorův radiopřijímač, tak otevřete kryt, schovejte vysílač zpět do inventáře a stiskněte červené tlačítko, které se objevilo pod krytem, tak si otevřete dveře do strojovny, vstupte dovnitř. Průzorem nad dveřmi s nápisem LOCKED se podívejte dovnitř, ale pro tmu za průzorem nic neuvidíte, zkuste si zapnout přepínací panel vlevo, ale ten je vypnutý. Na druhé straně vpravo si prohlédněte zblízka modrý panel vpravo, tak si ho přiblížíte a číselné hodnoty nastavte podle složení vzduchu ve vaší kabině, které jste získali přes ručník. Znamená to tedy, že vlevo dole nastavte číslo 21 pro kyslík, vlevo nahoře 78 pro dusík, vpravo nahoře 1 pro kysličník uhličitý, tak vám vpravo dole musí naskočit celkový součet 100 a rozsvítit se uprostřed panelu zelené tlačítko, na které klikněte  The Moment of Silence - návod. Teď jste si otevřeli výtah, nastupte si a tak sjedete dolů, jděte po lávce dolů vpřed, vpravo je červeně osvícený předmět, který si prohlédněte. Před ním je další předmět, jděte k němu, všimněte si vlevo po pásu přijíždějících vznášedel, která jsou po smontování uváděna do provozu a transportována dál. Z toho předmětu vyberte vadné součástky, tedy nástroj a energetický článek, pak si počkejte, až z pásu přijedou další vznášedla, přistupte k jednomu z nich a vyměňte mu z inventáře vadné součástky za jeho dobré. Tak dojde k tomu, že vámi upravené vznášedlo bude po transportu havarovat, vraťte se tedy k výtahu, vyjeďte nahoru a projděte dveřmi, kterými jste do strojovny vstoupili. Tak vám v animaci vaše konferenční asistentka Linda sdělí, že hrozí havárie a je nutné LUNAR 5 rychle opustit, takže budete vyexpedování zpět na Zemi.

4. října 2004.
Ocitli jste se zpět na letišti JFK AIRPORT, vydejte se doleva, ale kdopak nám to tady stojí? No zrak vás neklame, je to dobrý známý Lou. Promluvte si s ním a tak se dozvíte, že v Nevadě spadlo UFO (doufám že jste si vědomi, že to je důsledek vaší sabotážní akce na LUNAR 5, díky níž jste se dostali zpět na Zemi), Cypher tam prý již odlétl a on čeká jen na letecký spoj, aby se vydal za ním a mohl tak místo dopadu UFO spatřit a prohledat s ním osobně. Vstupte teď do letištního salónku AIR LOUNGE, kde si pohovořte s mužem v modré kombinéze, jmenuje se Gerald. Po jeho sáhodlouhých nářcích s ním proberte všechny otázky, hlavně vám ale musí sdělit, že mu jedna prostitutka v Lower East Side ukradla jeho identifikační kartu, potom můžete opustit letiště a rozjet se do vaší Agentury v Manhattanu. Vyjeďte nahoru do kanceláří a jděte ke stolu, u kterého sedí Brian a promluvte si s ním, je nějaký divný a vyzve vás, abyste si s ním promluvili v soukromí mezi čtyřma očima. Odvede vás do kuchyňky a tam vám vynadá za vaše počínání, je na vás velice rozezlen, prý jste ho úplně zničili, však si vyslechněte, co jste podle něj všechno zapříčinili.

Po skončení tohoto rozhovoru se vrátí ke stolu, zkuste s ním ještě promluvit, ale není s ním už řeč. Sjeďte tudíž dolů a taxíkem se rozjeďte do Lower East Side, kde si promluvte s Ritou, vyptejte se jí na vše, hlavně pak na identifikační kartu Geralda. Po chvíli zdráhání vám ji vydá, její navštívenku byste už měli mít, takže se rozjeďte na letiště JFK AIRPORT, jděte k terminálu C a na registr použijte kartu Geralda. No na poslední chvíli si ještě vše rozmyslíte a jděte si uložit věci z inventáře do Oswaldova trezoru, takže v inventáři vám nyní zůstane jen identifikační karta Geralda, Oswaldův deník, klíč a poštovní holub, seberte klíč a v inventáři ho spojte s holubem. Tak vám zůstal v inventáři jen holub s klíčem na krku, Oswaldův deník a identifikační karta Geralda. Nyní vyjděte před letiště k taxíku, tak holub s klíčem na krku automaticky odlétne, vraťte se k terminálu C, na registr použijte kartu Geralda, tak v animaci odletíte ve vzducholodi na Bermudy, kde si slezete na plošinu.

Konec druhé části

Autor:


Nejčtenější

Žádný milovník vláčků by si neměl nechat ujít český projekt Mashinky

Mashinky

V českých luzích a hájích se kutí mnoho zajímavých projektů. Jedním z těch nejsledovanějších jsou cenami ověnčené...

RECENZE: První placený přídavek pro český Kingdom Come je rozpačitý

Kingdom Come: Deliverance: From Ashes DLC

Placený přídavek From the Ashes nepřináší nic z toho, proč Kingdom Come tak milujeme. Možnost spravovat vlastní vesnici...



RECENZE: Erotický horor Lust for Darkness neděsí ani nevzrušuje

Lust for Darkness

Nezávislá polská hra slibovala kombinaci erotiky a hororu. Krve i nahých lidí je tu sice přehršel, ale přesto je...

Neonacisté verbují děti pomocí Fortnite a Minecraftu

Parodie na Minecraft nazvaná Mein Kraft (Ilustrační obrázek)

Řada populárních online her oblíbených především u mladých hráčů je ideálním prostředím pro náboráře extrémistů.

Saúdská Arábie zakázala desítky videoher, neunikl ani třetí Zaklínač

Zaklínač 3: Divoký hon

Saúdská Arábie zakázala sedmačtyřicet videoher v reakci na sebevraždu dvou dětí. Důvodem je podezření, že sebou nechaly...

Další z rubriky

RECENZE: Rozšíření Warframe nazvané Sacrifice dál buduje silný příběh

Warframe: The Sacrifice

Zhruba jednou za dva roky přibude do Warframe výpravná příběhová mise. Většinou ukrývá nezapomenutelný emotivní moment...

Fanoušek prohrál soud s vývojáři hry Star Citizen, peníze mu nevrátí

Star Citizen

Neustále protahovaný vývoj chystané hry Star Citizen už nevydržel jeden z nejštědřejších přispěvatelů a chtěl po...

RECENZE: Far Cry 5 na Marsu baví vtipem a nudí zbraněmi

Far Cry 5: Lost on Mars

V Lost on Mars, jak se jmenuje druhý přídavek pro akci Far Cry 5 , se vydáme na rudou planetu bojovat proti arachnidům....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!



Najdete na iDNES.cz