Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

The Westerner – 1. část návodu

  12:00aktualizováno  28. října 9:50
Po více než půlročním čekání se na český trh dostala podařená komediální adventura The Westerner, což pro nás bylo impulzem k napsání návodu. Nevíte-li si tedy s kovbojem Fenimorem rady, nahlédněte do tohoto článku.

Po více než půlročním čekání se na český trh dostala podařená komediální adventura The Westerner, což pro nás bylo impulzem k napsání návodu. Jeho struktura bude vyhovovat těm hráčům, kteří návodu využívají pouze k řešení konkrétních problémů, nikoliv lidem, kteří hry dohrávají dle návodu od začátku až do konce. The Westerner je totiž dosti nelineární ve smyslu pořadí řešení úkolů. Dorazíte-li například v úvodní části hry na určitou lokaci, můžete na ní sebrat x předmětů, které použijete někdy v budoucnu. Já se však o sebrání těchto předmětů zmíním až v okamžiku, kdy je budete skutečně potřebovat. Důvod je jednoduchý – poslouží to k zpřehlednění celého textu.

Fenimore Fillmore: The Westerner

Dolary: Než začneme se samotným návodem, je důležité zmínit se o dvou věcech, které vás budou provázet hrou od začátku až do konce. Tou první jsou peníze. Existuje spousta věcí či služeb, za jejichž vlastnictví musíte zaplatit – ať už se jedná o nákup zboží v krámu ve městě, o zasílání telegramů, nebo o cokoliv jiného. K jejich získání vám poslouží dolary. Ty lze získat třemi způsoby – dobrým výkonem na pouťové střelnici za městem (možno až v pozdější fázi hry), zasíláním telegramů různým lidem s žádostí o hotovost (prostřednictvím telegrafisty ve městě), a především prohledáváním všemožných skříní, šuplíků a truhel v téměř všech místnostech. O tom, kde se dají v které místnosti dolary najít, vás budu v návodu průběžně informovat. Alespoň zpočátku vám však doporučuji šetřit a utrácet peníze jen za to, co skutečně potřebujete... Chápu, že přeplněný obchod ve městě láká k vyprázdnění peněženky, postup hrou si tak ale můžete nepříjemně zkomplikovat.

Krmení koně: Spíše nepříjemným až otravným prvkem hry je nutnost průběžně krmit svého koníka, na jehož hřbetě se pohybujete mezi herními lokacemi. Najedete-li kurzorem myši na koně, uzříte ukazatel jeho „nasycení“ rozdělený na pět políček. Koně je třeba krmit mrkví, přičemž jedna mrkev zaplní právě jedno políčko a zároveň přejezd mezi dvěma nejbližšími lokacemi vás o jedno políčko připraví. Je tedy vhodné mít u sebe vždy několik (nejlépe 5 a více) mrkví pro doplnění energie koně pro případ, že by klesla na nulu. Mrkev můžete buďto pěstovat na dvou farmách, nebo – máte-li dostatek peněz – nakupovat ji v krámku ve městě, což je samozřejmě mnohem pohodlnější. Pokud uvíznete na kterékoliv lokaci s hladovým koněm a bez jediné mrkve v inventáři, nezoufejte – když lokaci pozorně prohledáte, vždy byste někde měli nějakou tu mrkvičku najít.


1) ODJEZD Z BANNISTEROVY FARMY

Rozkoukání se na farmě:

Po seznámení s Bannisterovou rodinou a nepříjemném incidentu s artyčokem se probudíte v pokoji Bannisterova synka Billyho.

  • Seberte z věšáku na zdi pouzdra na pistole – zjistíte, že jsou prázdná.
  • U stěny na protější straně místnosti stojí stolek. Otevřete jeho šuplík a seberte z něj pistole. Bohužel jsou to jen Billyho hračky – vaše pravé pistole jsou fuč.
  • Odejděte dveřmi do kuchyně, kde se pozdravíte se Stellou Bannisterovou. Pohovořte si s ní a v dialogu vyčerpejte všechny možnosti – především se zeptejte na farmu Alvina Jonese a na Billyho – zjistíte, že je ve škole.
  • DOLARY: Vůbec první peníze naleznete v šuplíku u stolku se sudem nalevo od krbu.
  • Z věšáku u dveří seberte svůj klobouk a vyjděte z domu ven.
  • Venku zamiřte přes dvůr k ohradě s vaším koníkem Bleskem.
  • Otevřete dveře ohrady a zkuste na koně nasednout (použít jej) - zjistíte, že nemá sedlo.
  • Odejděte z ohrady do sousedního dřevěného přístavku, kde sedlo seberte.
  • Vraťte se za Bleskem a použijte na něj sedlo – tím ho osedláte.
  • Pokuste na koně nasednout. Opět neúspěšně, neb Bleska je ještě třeba nakrmit. Můžete mu dát jablko, které seberete z poličky v kuchyni, ale to kůň jen nakousne a vyplivne.

    První nakrmení koně:

    Je nejvyšší čas začít s pěstováním mrkve, kterou má Blesk moc rád. Před domem se nachází malé políčko s mrkvemi. Když se kteroukoliv pokusíte sebrat, zjistíte, že to nelze, jelikož žádná ještě není dorostlá. Najedete-li na kteroukoliv mrkev najedete kurzorem myši, uvidíte ukazatel její zralosti. Mrkev lze sebrat, až když je ukazatel plný. Jakým způsobem toho docílit? Zeptejte se Stelly. Poradí vám, že mrkve stačí zalévat.

  • Vzadu za domem stojí kadibudka a u ní na zemi vědro. To seberte.
  • Použijte vědro na pumpu na vodu, která stojí uprostřed dvorku. Poté pumpu použijte, čímž do vědra načerpáte vodu. Nakonec vědro vody seberte.
  • Použijte vědro vody na záhonky s mrkvemi. Některé mrkve po zalití dorostou, takže je budete moci sebrat. Celý proces s nabíráním vody a zaléváním záhonku opakujte, dokud nenasbíráte alespoň pět či více mrkví (nejlépe do zásoby 10-20).
  • Nakrmte mrkví svého koníka v ohradě a nasedněte na něj – konečně tak opustíte Bannisterovu farmu. Otevře se před vámi 3D mapa s několika lokacemi. Ze všeho nejdřívte navštivte farmu Alvina Jonese.


    2) NA FARMĚ ALVINA JONESE

    Fenimore Fillmore: The Westerner

    Po příjezdu na farmu se seznámíte s Alvinem Jonesem a ten vás naopak seznámí s problémem jménem „Starek“. Tento nenasytný dobytkář se chystá na Alvinovu farmu zaútočit a Fenimore tak dostane přiděleny tři hlavní úkoly: 1) sehnat dalšího muže, který jim pomůže farmu ochránit, 2) zastavit vlak jedoucí z Abilene, který přiveze Starekovy pistolníky, 3) sehnat dostatek peněz na nákup materiálu na obranu farmy. Pro tuto chvíli však nechme tyto úkoly stranou a soustřeďme se na nalezení Billyho a Fenimorových pistolí.

    DOLARY: V přízemí naleznete dolary ve skříni poblíž schodů a v šuplících u stolu, za nímž sedí Alvin s Joem. V patře (v ložnici) pak dolary leží v šuplících skříně v rohu místnosti.

    Pěstování mrkve na Alvinově farmě:

  • Předně seberte vědro stojící před vchodem do domu. Budete tak již mít vědra dvě, čímž se pěstování mrkve urychlí.
  • Dále je třeba opravit studnu. Stačí, když na ni použijete provaz – ten naleznete buď v Billyho pokoji na Bannisterově farmě, nebo v dřevěném přístavku tamtéž (tam, kde jste sebrali sedlo).
  • Nyní použijte na studnu vědro, použijte studnu (tím vědro spustíte do studny) a vědro vody ze studny seberte. Totéž zopakujte i s druhým vědrem.
  • S oběma vědry přejděte k záhonkům nalevo od domu a zalijte je. Jakmile sklidíte úrodu, můžete v zalévání pokračovat.

    Nasedněte na Bleska a cválejte za Billym do školy.


    3) HLEDÁNÍ BILLYHO VE ŠKOLE A V TAJNÉ SKRÝŠI

    Vykročte k budově školy s vejděte dovnitř. Setkáte se nejen s půvabnou „učitelkou“ Rhiannon, ale taky se Starekem, jehož muži Fenimora omráčí. Když se pak Fenimore probudí, je škola vylidněná. Což znamená jediné – Billy mu zase unikl.

  • Seberte z podlahy svůj klobouk a dětské pistole.

    DOLARY: Uvnitř školy naleznete peníze v šuplících zeleného stolu u tabule.

  • Vyjděte ven ze školy na malé dětské hřiště, kde sedí na houpačce malá holčička.
  • Promluvte si s holčičkou a vyčerpejte všechny možnosti dialogu – dozvíte se, že Billy utekl do své tajné skrýše. Anička (jak se ona holčička jmenuje) vám též řekne, že její pes Toby je dobrý stopař. Mohl by Billyho vystopovat, ale půjčí vám ho jen tehdy, když jí přinesete obrázek Jesseho Jamese.
  • Na Billyho skrýš se můžete poptat Stelly na Bannisterově farmě nebo Joea na Alvinove farmě, ale nikdo její přesnou pozici nezná. Dozvíte se jen, že je někde poblíž školy.

    Získání obrázku Jesseho Jamese:

  • Nasedněte na koně a vypravte se do města.
  • Ve městě vklouzněte do Saloonu. Pokuste se projít po schůdcích za barem do patra, ale barman vás zastaví s otázkou, zdali se chcete jít vykoupat. Odpovězte, že ano (zaplatíte 3 dolary), načež dostanete klíč od koupelny (Univerzální klíč) a především povolení do patra Saloonu vstoupit.
  • Vyjděte tedy po schodech a na chodbě vejděte do prvních dveří napravo. Naleznete se v ordinaci místního věčně nalitého doktora.
  • Doktor vás okamžitě požádá o vytrhnutí zubu. Vyčerpejte v dialogu všechny možnosti, hlavně se ale zeptejte na obrázek Jesseho Jamese, který má doktor na stole. Dohodnete se, že ho dostanete na revanš za vytrhnutí zubu.
  • Ke složité „operaci“, což vytrhnutí zubu v podání Fenimora bezpochyby je, potřebujete dvě věci: kleště a XXX Whisky. Oboje naleznete v obchůdku ve městě.

    DOLARY (Saloon): V doktorově ložnici (místnost vedle ordinace) jsou peníze v truhle u postele a ve skříni u postele. V krásně zařízeném pokoji přes chodbu je dolar ve velké skříni, v šuplících u příborníku vedle dveří, v šuplíku u nočního stolku a v truhle nalevo od postele.

  • Navštivte obchod (stojí na náměstí naproti banky).
  • Promluvte si s obchodníkem. Vyčerpejte všechny možnosti dialogu, především se ale zeptejte na XXX whisky. Obchodník ji má naštěstí na skladě za 7 dolarů. Kupte ji (XXX whisky lze taktéž koupit od barmana v saloonu, ale za mnohem vyšší cenu).
  • V obchodě kupte také kleště – leží na poličce u bočních dveří. Stojí pouhé 2 dolary.
  • Vraťte se do doktorovy ordinace v Saloonu – doktor již bude připraven na zubařském křesle.
  • Oslovte doktora a řekněte mu, že operace může začít. Po dramatickém průběhu vše dobře dopadne a vám v inventáři přibude nový předmět – doktorův zub.
  • Doktor je po operaci v limbu, takže ze stolu bezpečně seberte obrázek Jesseho Jamese.
  • Vraťte se ke škole za malou Aničkou a obrázek jí předejte – na oplátku vám půjčí svého psa a také vám poradí, že aby Toby Billyho vystopoval, musíte mu dát před čumák něco, co měl Billy na sobě.
  • Věc, kterou potřebujete, je Billyho ponožka. Naleznete ji v koši na prádlo, který leží na zemi u umyvadla na Bannisterově farmě (venku, poblíž záhonku s mrkvemi).
  • Použijte ponožku na psa – ten začne větřit stopu. Sledujte Tobyho až před školu na silnici a dále k velkému stromu v popředí – právě v jeho koruně Toby objeví Billyho skrýš.
  • Na strom však Fenimore jen tak vyšplhat nedokáže. Použijte tedy na vchod do koruny stromu provaz (pokud u sebe žádný nemáte, poohlédněte se po něm buď v Billyho pokoji na Bannisterově farmě, nebo v dřevěném přístavku opět na Bannisterově farmě).
  • Vylezte do koruny stromu tím, že provaz použijete. Promluvte si s oběma hochy. Dialog se brzy rozvětví, ovšem ke zdárnému konci vede každá z větví. Nanejvýš vás kluci požádají o chvilku strpení. V takovém případě slezete ze stromu, ale ihned na něj zase vylezte. Nakonec se dozvíte, že pistole jsou ukryté za nádržkou s vodou v kadibudce u školy.
  • Vypravte se tedy ke kadibudce (stojí nalevo od budovy školy). Otevřete dveře a vejděte dovnitř. Fenimore po chvíli pistole sám nalezne.
  • Otevřete dveře kadibudky a vyjděte ven. Vraťte se ke svému koni, kde vás čeká zajímavé setkání s doktorem a Livy – komornou slečny Rhiannon.


    VÝMĚNA KOLA U KOČÁRU

    Fenimore Fillmore: The Westerner

    Ihned po havárii kočáru se dáte do řeči s Livy, která vás požádá o výměnu zničeného kola. Pro náhradní kolo si zaskočte na farmu Alvina Jonese. Nebude však jednoduché ho získat.

  • Přistupte k oplocenému prasečinci a skrz škvíry v ohradě prozkoumejte kolo.
  • Promluvte si s Almou, která sedí na houpacím křesle před vchodem do domu. Dozvíte se, že kolo vám daruje jen tehdy, když se vám ho podaří z ohrady dostat ven… aniž byste přelezli plot. Jak se ale do ohrady dostanete? Stojíte-li o radu, jděte se zeptat malé Aničky ke škole.
  • Prozradím vám, že k tomu budete potřebovat kladku. A tu prodávají v obchodě ve městě.
  • Zajděte do obchodu ve městě a za 5 dolarů kupte Tyrolskou kladku, kterou naleznete napravo od vstupních dveří.
  • Vraťte se na Alvinovu farmu, vejděte do domu a vylezte do podkroví. Zde se nacházejí u zdi schůdky, které přemístěte pod okno.
  • Použijte schůdky, čímž vylezete na střechu. Povšimněte si po pravé straně prádelní šňůry, která vede přímo do prasečince.
  • Použijte na šňůru kladku a klikněte na ni – sjedete sice do ohrady, ale přistanete přímo na divokém praseti, které vás po vskutku artistické „jízdě“ vyhodí z ohrady ven. Prasete se tedy budete muset nějak zbavit.
  • Prozkoumejte prase v ohradě a promluvte si o něm s Almou. Dozvíte se, že prase žere jen čerstvě chycené ryby.
  • V domě si promluvte s Alvinem a zeptejte se ho na rybaření – prozradí vám svoji metodu (stoupne si doprostřed řeky a jakmile ryba bude plout kolem, plácne do ní a vymrští ji na břeh).
  • Odjeďte do města a nalezněte drezínu (stojí na kolejích za obchodem). Když ji použijete, budete moci jet dvěma směry – doprava k mostu a doleva ke střelnici (pokud jste na těchto lokacích ještě nebyli, jsou obě označeny jako „do neznáma“).
  • Odjeďte drezínou k mostu. Tam seskočte a sejděte podél skály dolů k řece.
  • Je čas na rybaření. Podle Alvinovy metody si stoupněte doprostřed řeky tak, aby k vám stál Fenimore čelem. Čekejte, až kolem vás bude proplouvat ryba, a ve vhodnou chvíli na ni klikněte kurzorem myši. Budete-li úspěšní, Fenimore rybu vymrští na břeh. Ta se však sama odplácá zpět do vody. Co teď?
  • Stojíte-li o radu, vraťte se drezínou do města a odtud odjeďte na koni za Alvinem na jeho farmu. Sdělte mu svůj problém, a on vám poví, že na břeh musíte položit něco, do čeho ryba spadne.
  • Vyjděte po schodech do podkroví Alvinovy farmy, kde seberte z podlahy proutěný koš.
  • Vraťte se k řece u mostu, položte koš na písčitý břeh, a ulovte rybu již známým způsobem – ryba tentokráte spadne přímo do koše. Koš s rybou seberte.
  • Na Alvinově farmě vejděte do dřevěné boudy sousedící s prasečincem. Uvnitř uvidíte malá dvířka a před nimi misku. Nyní si hru uložte, neboť je třeba jednat velmi rychle!
  • Na misku položte rybu (pstruha) a jakmile se do ní prase zakousne, klikněte na dvířka nad prasetem, čímž vepříka omráčíte.
  • Znova vylezte na střechu, použijte kladku na provaz a klikněte na kladku na provaze – přistanete tak bezpečně v ohradě prasečince.
  • Pokuste se kolo v ohradě odvalit, leč marně – je zaklesnuté.
  • Použijte na kolo tyč. Pokud ji ještě nemáte v inventáři, naleznete ji opřenou o ohradu v protilehlém rohu prasečince.
  • Kolo jste tedy úspěšně odvalili z ohrady k blízkému stromu. I nyní je však příliš těžké na to, abyste jej sebrali. Alma vám nicméně po několika pokusech poradí, abyste si pro něj dojeli s trakařem.
  • Ve městě jděte na vlakovou stanici. Vstupte do čekárny a projděte dalšími dveřmi na malý dvorek. Zde seberte skládací trakař.
  • Zpět na Alvinově farmě použijte trakař na kolo. Jakmile tak učiníte, použijte trakař – Fenimore s ním odjede až ke kočáru před školou.
  • Když se však pokusíte kolo nasadit, zjistíte, že kvůli naklonění kočáru to není možné.
  • Znova navštivte obchod ve městě a kupte zde hydraulický hever – leží na bednách uprostřed krámu. Jeho cena je 8 dolarů.
  • Použijte hever na kočár a posléze hever znova použijte, čímž kočár zdvihnete.
  • Použijte trakař – tím kolo do kočáru konečně úspěšně nasadíte.


    DOKTORSKÝ PŘEVLEK

    Kočár je sice opraven, ale na mol opilý doktor je neschopen další cesty. Jediné možné řešení je, že se za doktora přestrojí sám Fenimore. A k tomu potřebuje několik věcí: Klobouk, brýle, kabát, kufřík a něco, díky čemu by vypadal tlustší.

    Klobouk: seženete v obchodě. Pokuste se vejít do bočních dveří v krámu. Obchodník vám sdělí, že dveře vedou do sekce oděvů. Vstupné je 5 dolarů a za ty si můžete uvnitř vzít cokoliv chcete. Zaplaťte tedy, vejděte a z věšáku seberte kulatý černý klobouk.
    Brýle: naleznete v čekárně vlakové stanice. Na malém stolečku napravo od krbu leží noviny a na nich špatně viditelné brýle.
    Kufřík: leží na posteli v doktorově ložnici v Saloonu ve městě.
    Polštářek: Právě ten poslouží jako věc, kterou se vycpete a budete vypadat tlustší. Polštářek leží na židli vedle postele v krásně zařízeném pokoji v Saloonu.
    Kabát: Ten je třeba vysvléct samotnému doktorovi. Doktor podřimuje na mezi za kočárem před školou. Klikněte na něj, čímž mu kabát vysvlečete.

    Fenimore Fillmore: The Westerner

    Všech pět věcí předejte Livy. Jediný problém nastane s kabátem, který je špinavý a Livy vám nařídí, ať ho vyperete.

    Vyprání a vysušení kabátu:

  • Na Bannisterově farmě si promluvte se Stellou a požádejte ji, zdali by vám kabát nevyprala. Souhlasí, ale potřebuje k tomu mýdlo.
  • Navštivte Saloon ve městě, vyjděte po schodech na chodbu a univerzálním klíčem odemkněte první dveře nalevo. Dostanete se tak do hotelové koupelny.
  • V koupelně seberte z vany mýdlo a když už jste tady, tak také zápalky ze židle.
  • Vraťte se na Bannisterovu farmu, položte mýdlo venku na umyvadlo a kabát do koše.
  • Uvnitř domu řekněte Stelle, že už je vše připravené. Stella vyjde ven a pustí se do praní.
  • Po chvilce bude Stella s praním hotova a pověsí kabát na šňůru vedle umyvadla. Kabát sice už můžete sebrat, ale je příliš mokrý. Když požádáte Stellu o radu, jak jej rychle vysušit, řekne vám, ať ho pověsíte někam k ohni.
  • Oheň musíte rozdělat v krbu uvnitř Bannisterovy farmy. A k rozdělání ohně potřebujete naštípané dřevo.
  • Nejprve si obstarejte kládu. Tu naleznete buď na zemi poblíž kadibudky přímo na Bannisterově farmě, nebo na malém dvorku za vlakovou stanicí (tam, kde ležel skládací trakař).
  • Dále potřebujete pilu. Tu je možno zakoupit v obchodě, ale lépe je peníze ušetřit a sebrat pilu v dřevěném přístavku na Bannisterově farmě (tam, kde leželo sedlo).
  • S kládou a pilou se vypravte na farmu Alvina Jonese. Vzadu, napravo od domu, se nachází držák na klády. Použijte na něj kládu, a tu posléze rozřežte pilou. Oba kusy rozřezané klády seberte.
  • Nyní je třeba rozřezanou kládu ještě naštípat sekerou. Sekeru lze opět zakoupit v obchodě, ale můžete ji získat i zadarmo, když si zajedete drezínou na druhou stranu mostu, kde je opřená o plechovou boudu.
  • Zhruba uprostřed pozemku Bannisterovy farmy se nachází velký bílý pařez. Položte na něj postupně oba kusy rozřezané klády a ty rozštípejte sekerou – získáte tak 4 kusy naštípaného dřeva (musíte je sebrat ze země).
  • Dřevo odneste do krbu v Bannisterově domě a zapalte jej zápalkami (ty naleznete v koupelně v Saloonu ve městě). Oheň se ale ne a ne pořádně rozhořet.
  • V rohu místnosti (napravo od krbu) seberte měchy a použijte je na téměř zapálený oheň. Oheň se konečně pořádně rozhoří.
  • Zavěste mokrý kabát na stojan před krbem. Vyčkejte několik vteřin a jakmile kabát uschne (což poznáte podle modrého ukazatele po najetí kurzoru na kabát), seberte jej.
  • Odjeďte na koni před školu a předejte kabát Livy. Tím je doktorský převlek dokončen a vy můžete vyrazit na cestu za Rhiannon do Starekovy vily.

    No a co se bude dít tam, a jak váš boj proti Starekovi dopadne, to si povíme příště.

  • Autor:




    Nejčtenější

    Layton's Mystery Journey
    Nová hrdinka, stará a dobrá hratelnost. Recenze Layton's Mystery Journey

    Další díl z hádankářské série Professor Layton vyměnil hlavního hrdinu za hrdinku, je o něco víc „casual“, jinak ovšem zachovává všechny dobré stěžejní prvky....  celý článek

    Age of Empires: Defintive Edition
    Legendární strategie Age of Empires v nové grafice se vrátí až příští rok

    Nečekaný odklad na poslední chvíli postihl modernizovanou verzi kultovní strategie Age of Empires. Navíc to vypadá, že hra bude k dispozici pouze přes...  celý článek

    Naughty Dog
    Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

    Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

    Middle-earth: Shadow of War
    RECENZE:Tolkienův svět utopený v krvi. Shadow of War hraje na jistotu

    Pokračování výborné řežby na motivy Tolkienova Pána prstenů se drží při zdi a příliš změn nepřineslo. To však neznamená, že by nebylo zábavnou hrou.  celý článek

    Tekken 7
    Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

    Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

    Další z rubriky

    Assassin’s Creed 4: Black Flag
    Blíží se konec Denuva? Protipirátská ochrana padla během jediného dne

    Aktuální hit Shadow of War nevydržel pirátům odolávat dlouho. Navzdory použití „neprolomitelné“ ochrany Denuvo se objevil funkční crack do 24 hodin od vydání.  celý článek

    The Evil Within 2
    Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

    Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

    Tomb Raider slaví 20 let speciální edicí
    Která herní hrdinka je vaše nejoblíbenější a proč?

    Na herní kvíz, v němž jsme poznávali herní hrdinky jen podle obrázků, navazujeme anketou. Podělte se s ostatními, která hrdinka je vaše nejoblíbenější a proč.  celý článek

    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.