Beta Titanfallu 2 si vysloužila kritiku, vývojáři kvůli tomu hru upraví

aktualizováno 
Reakce na první betatest Titanfallu 2 tvůrce přiměl změnit některé z konceptů plánovaných pro druhý díl. Vývojáři proto prohlásili, že se část změn objeví již v příštím betatestovém víkendu. Další úpravy pak přinese plná verze, která vychází 28. října.

Titanfall 2 | foto: Respawn Entertainment

Odlišný je například pohyb hráčů. V prvním díle byl podle tvůrců příliš rychlý, což prý způsobovalo chaotičnost.

„Nedostatek předvídatelnosti často vedl k tomu, že hráče někdo zabil palbou ze strany. A ačkoliv je přepadávání zásadní součástí hry, smrti často působily jako otázka náhody namísto dovednosti,“ píše na oficiálním blogu Steven DeRose, návrhář sítové hry.

Cílem tedy bylo zlepšit střelbu, nikoliv zpomalit pohyb. To však vyvolalo kritické reakce, a vývojáři proto dynamiku pohybu ještě upraví. Měnit budou například rychlost při létání vzduchem a běhání po zdech.

„Hráči opět budou mít možnost nabírat a udržovat vyšší rychlosti při zřetězeném běhání po zdech,“ uvádí DeRose příklad plánovaných změn.

V betatestu navíc robotického titána bylo možné získat pouze za plnění úkolů na mapě. První díl Titanfallu oproti tomu zahrnoval odpočítávání, díky kterému robota získal každý hráč.

V reakci na zpětnou vazbu tvůrci zvolili kompromisní verzi, se kterou opět využijí odpočítávání, plnění úkolů však získávání titánů zrychlí.

Mění se také dynamika soubojů s roboty. V předchozím díle totiž naskočení hráče na nepřátelského titána představovalo zásadní ohrožení a reagovat bylo třeba vyskočením z robota a soubojem s hráčem.

V druhém díle takovým útokem protihráč ukradne baterii, čímž titána oslabí a nezlikviduje. Baterii pak může vložit do spřáteleného robota, čímž posílí jeho štíty.

Titanfall 2
Titanfall 2

Kritiky se také dočkalo vyvážení titánů. Autoři hry však upozorňují, že v testu řada typů chybí a vyrovnanost je tím narušená. Zrychlí se však dobíjení úskoků, které s roboty lze využívat.

Změn se dočkají i barevné obrysy, které protivníky zvýrazňují na větší vzdálenosti. Vývojáři je vnímají jako zásadní součást herní dynamiky. Sníží však dálku, na kterou je tento prvek aktivní. Cílem je, aby na protivníky neupozorňoval na extrémní vzdálenosti.

Autor:

Nejčtenější

Counter-Strike je nově zdarma a někteří hráči to špatně nesou

Review bombing hry Dota 2

Legendární střílečka přešla před pár dny do režimu free 2 play a mnoho zkušených hráčů to Valve nedokáže odpustit. Bojí...

Nejlepší hry roku 2018: nominujte své favority

Assassin’s Creed Odyssey

Závěr roku již tradičně patří anketě Hra roku. A protože je to čtenářská anketa, o tom, které hry se v hlasování na...

OBRAZEM: Podívejte se na ta nejhorší tetování inspirovaná videohrami

Tetování už dávno nenesou stigma sociální spodiny a stala se běžnou součástí...

Tetování už dávno nenesou stigma sociální spodiny a stala se běžnou součástí naší kultury. Této módě se samozřejmě...

KVÍZ: Poznáte herní hity podle reklamních obrázků?

Herní kvíz

Načančané reklamní obrázky jsou jedna věc, realita druhá. Mají vůbec propagační obrázky se samotnou hrou něco...

Nejvyhledávanější herní postavou roku na Pornhubu je Bowsette

Jedna z možných podob princezny Bowsette

Server Pornhub zveřejnil statistiky za loňský rok, ze kterých vyplývá, že nejoblíbenější videoherní postavou je...

Další z rubriky

Hra z PlayStation Classic běží lépe na SNES Classic

PlayStation Classic

Retro konzolka PlayStation Classic je až nepochopitelně odfláknutá. Ukazuje se, že minimálně závody Ridge Racer Type 4...

Jeden z mála dobrých nápadů ve Falloutu 76 byl ve skutečnosti bug

Fallout 76

Nejnovější patch do hry Fallout 76 opravil chybu, o které si většina lidí myslela, že byla zamýšlenou funkcí. Někteří...

Film o ježku Sonicovi se představuje plakátem, lidé se mu smějí

Sonic The Hedgehog

Podoba ježka Sonica z chystané filmové adaptace nevypadá úplně tak, jak by si fanoušci přáli. Film má být přitom hotový...

Najdete na iDNES.cz