Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Beta Titanfallu 2 si vysloužila kritiku, vývojáři kvůli tomu hru upraví

aktualizováno 
Reakce na první betatest Titanfallu 2 tvůrce přiměl změnit některé z konceptů plánovaných pro druhý díl. Vývojáři proto prohlásili, že se část změn objeví již v příštím betatestovém víkendu. Další úpravy pak přinese plná verze, která vychází 28. října.

Titanfall 2 | foto: Respawn Entertainment

Odlišný je například pohyb hráčů. V prvním díle byl podle tvůrců příliš rychlý, což prý způsobovalo chaotičnost.

„Nedostatek předvídatelnosti často vedl k tomu, že hráče někdo zabil palbou ze strany. A ačkoliv je přepadávání zásadní součástí hry, smrti často působily jako otázka náhody namísto dovednosti,“ píše na oficiálním blogu Steven DeRose, návrhář sítové hry.

Cílem tedy bylo zlepšit střelbu, nikoliv zpomalit pohyb. To však vyvolalo kritické reakce, a vývojáři proto dynamiku pohybu ještě upraví. Měnit budou například rychlost při létání vzduchem a běhání po zdech.

„Hráči opět budou mít možnost nabírat a udržovat vyšší rychlosti při zřetězeném běhání po zdech,“ uvádí DeRose příklad plánovaných změn.

V betatestu navíc robotického titána bylo možné získat pouze za plnění úkolů na mapě. První díl Titanfallu oproti tomu zahrnoval odpočítávání, díky kterému robota získal každý hráč.

V reakci na zpětnou vazbu tvůrci zvolili kompromisní verzi, se kterou opět využijí odpočítávání, plnění úkolů však získávání titánů zrychlí.

Mění se také dynamika soubojů s roboty. V předchozím díle totiž naskočení hráče na nepřátelského titána představovalo zásadní ohrožení a reagovat bylo třeba vyskočením z robota a soubojem s hráčem.

V druhém díle takovým útokem protihráč ukradne baterii, čímž titána oslabí a nezlikviduje. Baterii pak může vložit do spřáteleného robota, čímž posílí jeho štíty.

Titanfall 2
Titanfall 2

Kritiky se také dočkalo vyvážení titánů. Autoři hry však upozorňují, že v testu řada typů chybí a vyrovnanost je tím narušená. Zrychlí se však dobíjení úskoků, které s roboty lze využívat.

Změn se dočkají i barevné obrysy, které protivníky zvýrazňují na větší vzdálenosti. Vývojáři je vnímají jako zásadní součást herní dynamiky. Sníží však dálku, na kterou je tento prvek aktivní. Cílem je, aby na protivníky neupozorňoval na extrémní vzdálenosti.

Autor:


Témata: smrt, Robot

Nejčtenější

Chtěli dělat skvělé hry, ale uspěli až díky pornu

Ukázka z titulů nabízených společností Nutaku

V těžké konkurenci herního trhu se společnost Nutaku prosadila tím, že vytváří pornografické kopie tradičních titulů.

Jaké porno se líbí hráčům videoher: s Pokémony, D.Va a Mileenou

PornHub cílí i na hráče. A hráčky.

Koukají na porno více hráči na Xboxu, nebo Playstationu? A jakou postavu z videoher by lidé nejraději viděli svlečenou?



Vývojář po 27 letech odpustil fanouškovi, který upirátil jeho hru

Richard Garriott na fotografii z roku 1992, z archivu firmy Origin.

Při vzpomínání na staré dobré herní časy se Joshua Dudley na Twitteru přiznal k tomu, že miloval šestý díl série...

Nikdo ho nemá rád, přesto na Twitchi pokořil rekord ve sledovanosti

Tyler1

Streamer Tyler1 si vybudoval reputaci na tom, že chce všechny naštvat. Po necelých dvou letech mu autoři League of...

Deset nejočekávanějších RPG roku 2018

Kingdom Come: Deliverance

Z široké nabídky jsme pro vás vybrali 10 "erpégéček“, která podle nás mají letos největší potenciál stát se skutečnými...

Další z rubriky

Chystá se remake Dark Souls na všechny platformy. Ano, i na Switch

Dark Souls

První díl kultovní série bude zrestaurován, abyste mohli dokola umírat v lepší grafice.

Zpěvák Sting namluví postavu v počítačové hře

Where the Water Tastes Like Wine

Legendární zpěvák obohatí svým nezaměnitelným hlasem nezávislou hru Where the Water Tastes Like Wine.

Na Switch vyjde nový tenis s Mariem, Dark Souls či Hyrule Warriors

Donkey Kong Country: Tropical Freeze

Nintendo v rámci svého pořadu Nintendo Direct, tentokrát v mini verzi, ukázalo, jaké hry budeme na konzoli Switch hrát...

Najdete na iDNES.cz