Tomb Raider

Tomb Raider

Crystal Dynamics vysvětlují novou podobu Lary Croft

  • 12
Žádný sexidol, jen půvabná dívka. Aby hráči nekoukali jen na velikost jejích prsou, ale i do její duše, pocitů. To vše prý bylo cílem vývojářů z Crystal Dynamics při změně vzhledu Lary Croft v Tomb Raider.

Karl Stewart, brand manager vývojářské firmy Crystal Dynamics, vysvětlil během videoherní show E3 v Los Angeles podrobně rozhodnutí týmu o změně vzhledu Lary Croft v nejnovějším titulu Tomb Raider série. Tedy transformaci nejznámějšího sexidolu herního byznysu do ženy, která je sice sexy, ale není to na ní to nejdůležitější.

"Náš art director Brian Horton byl ve stresu, jak udržet aspekty původní hrdinky z minulých her do nové podoby. Například nos a specifické části rtů. Když ale přišlo na tělo, vše bylo dříve o tom, jak mají být velké její ženské atributy a jak to udělat, aby pomáhaly v prodeji," prohlásil Stewart. "O to nestojíme. Chceme ji mít mladou, energickou, velmi fit, ale ve smyslu, aby byla více reálná. Mít na obrazovce sexbombu, kde každý řekne: podívej, jak má velká prsa, to prostě nehodláme udělat. Nikoho pak nezajímá co se odehrává uvnitř její osobnosti."

Podle Stewarta byla velmi důležitým faktorem pro maximální uvěřitelnost postavy snaha, aby hráči viděli Laru zevnitř, její pocity, jaká je. A až potom, jak vypadá. "Samozřejmě musela být hezká, nikdo by nechtěl hrát s ošklivkou, ale nechtěli jsme sexidol, jen sexy dívku. A to se nám podařilo i díky kvalitě animací tváře," uzavřel Stewart.

Zdroj: cvg


Témata: Tomb Raider